Citat:
Ursprungligen postat av
Totius
Ditt inlägg visar åter att du överhuvudtaget inte förstår matematik eller vad frågan handlar om. Varför lägger du dig i sådant som uppenbarligen är långt över din förmåga? Har du ingen självinsikt?
Hur mycket du än slingrar dig så visar tillgänglig data en sjunkande temperatur sedan 2016. Varför är det så svårt att medge?
Om det är så så borde du väl kunna visa en källa på att det pågår en signifikant trend av avkylning sedan dess, och att det är ett meningsfullt tidsspann att generalisera från, och hur man i så fall ska förstå det hela, när CO2:n bara stiger. Ja, alltså någon form av
källa utöver din fantasi och ett diagram du inte förstår
vore ju bra.
Jag är rätt så självkritisk och undrar ofta om jag har fått något fel, i synnerhet när jag har skrivit något stöddigt och nedlåtande. Hade någon annan skrivit något sånt här som du skrev ovan så hade jag tänkt, oj fan, jag måste kolla om jag inte har missförstått något.
Men du, du använder orden som om de är helt innehållslösa för dig. Det är tydligt att ingenting du skriver är meningsfullt, du verkar inte förstå någonting. Att diskutera med dig är som att diskutera med chatGPT, ja med undantaget att den åtminstone kan låtsas vara smart.