Citat:
Ursprungligen postat av
Imbaz
Hade bosse sålt rakt av till PL så hade han fått 100 för mackan.
Du måste sluta finta dig själv nu, hade det varit sadiq ni sålt så hade du sagt att traore var bättre.
Det har jag inte skrivit en enda gång i någon tråd på Flashback. Du får jättegärna försöka motbevisa mig. Jag skrev redan i våras att det vore katastrofalt att sälja Sadiq, framförallt så billigt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Teu
Mja, kanske sitter ni på transfer targets som är bättre investeringar än Traore, ert scoutingarbete har ju egentligen legat på en nivå för sig själv de senaste 3 åren typ, men jag tror absolut inte att ni lyckades kräma ut fullt pris från affären och jag är ganska övertygad om att det finns klubbar i Allsvenskan som fått bättre betalt. Ganska mycket bättre betalt dessutom.
Hade dom haft en anfallare i den åldern som gjort lika många poäng så absolut. Min poäng var att Traore inte hade gjort lika många poäng i något annat lag vilket hade hämmat prislappen. Traore är duktig, bättre än t ex Jeremejeff. Men han är absolut ingen av våra största nyckelspelare. Fan, vi har ju spelat 4-3-2 ett gäng matcher nu helt utan anfallare och ändå vunnit 4-5 matcher på raken.