2023-07-19, 20:45
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Nej. Det är du som inte förstår hur marknaden fungerar. Pris beror minst lika mycket på köpare som på säljare. Annars hade Bosse fått 50 miljoner för varenda spelare han säljer..
Hade bosse sålt rakt av till PL så hade han fått 100 för mackan.

Du måste sluta finta dig själv nu, hade det varit sadiq ni sålt så hade du sagt att traore var bättre.
Citera
2023-07-19, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
https://www.fotbollskanalen.se/gothia-cup/live-folj-gothia-cup-sandningen-har/

Hur många spelare i detta Häcken får vi se på Bravida inom en snar framtid?
Jag kollar,inte direkt imponerad. Dom har bra fart men det är något som fattas.
Citera
2023-07-19, 20:47
Medlem
Teus avatar
Citat:
Inga andra klubbar hade fått lika mycket betalt för Traore. Som jag skrivit tusen gånger. Det är lätt att göra mycket mål som anfallare i Häcken. Traore är duktig men det är ingen Isak vi snackar om.

Våran stora stjärna är Sadiq. Förmodligen den bästa spelaren vi någonsin haft. Mer komplett än Paulinho.
Mja, kanske sitter ni på transfer targets som är bättre investeringar än Traore, ert scoutingarbete har ju egentligen legat på en nivå för sig själv de senaste 3 åren typ, men jag tror absolut inte att ni lyckades kräma ut fullt pris från affären och jag är ganska övertygad om att det finns klubbar i Allsvenskan som fått bättre betalt. Ganska mycket bättre betalt dessutom.
Citera
2023-07-19, 20:47
Medlem
svearikesfags avatar
Citat:
https://www.fotbollskanalen.se/gothia-cup/live-folj-gothia-cup-sandningen-har/

Hur många spelare i detta Häcken får vi se på Bravida inom en snar framtid?

Inga
Citera
2023-07-19, 20:48
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kemankaret
Jag kollar,inte direkt imponerad. Dom har bra fart moten det är något som fattas.

Samma här, experten tycker det är en bra 0-0 match men han måste tagit en jävel innan.
Citera
2023-07-19, 20:49
Medlem
Citat:
Samma här, experten tycker det är en bra 0-0 match men han måste tagit en jävel innan.
Kan bara hålla med,en ganska kass match och nu blir det lotteri
Citera
2023-07-19, 20:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Hade bosse sålt rakt av till PL så hade han fått 100 för mackan.

Du måste sluta finta dig själv nu, hade det varit sadiq ni sålt så hade du sagt att traore var bättre.

Det har jag inte skrivit en enda gång i någon tråd på Flashback. Du får jättegärna försöka motbevisa mig. Jag skrev redan i våras att det vore katastrofalt att sälja Sadiq, framförallt så billigt.

Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Mja, kanske sitter ni på transfer targets som är bättre investeringar än Traore, ert scoutingarbete har ju egentligen legat på en nivå för sig själv de senaste 3 åren typ, men jag tror absolut inte att ni lyckades kräma ut fullt pris från affären och jag är ganska övertygad om att det finns klubbar i Allsvenskan som fått bättre betalt. Ganska mycket bättre betalt dessutom.
Hade dom haft en anfallare i den åldern som gjort lika många poäng så absolut. Min poäng var att Traore inte hade gjort lika många poäng i något annat lag vilket hade hämmat prislappen. Traore är duktig, bättre än t ex Jeremejeff. Men han är absolut ingen av våra största nyckelspelare. Fan, vi har ju spelat 4-3-2 ett gäng matcher nu helt utan anfallare och ändå vunnit 4-5 matcher på raken.
Citera
2023-07-19, 20:51
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Det har jag inte skrivit en enda gång i någon tråd på Flashback. Du får jättegärna försöka motbevisa mig. Jag skrev redan i våras att det vore katastrofalt att sälja Sadiq, framförallt så billigt.

Hade dom haft en anfallare i den åldern som gjort lika många poäng så absolut. Min poäng var att Traore inte hade gjort lika många poäng i något annat lag vilket hade hämmat prislappen. Traore är duktig, bättre än t ex Jeremejeff. Men han är absolut ingen av våra största nyckelspelare. Fan, vi har ju spelat 4-3-2 ett gäng matcher nu helt utan anfallare och ändå vunnit 4-5 matcher på raken.

Nu är det Häcken straffar i Gothia.
Citera
2023-07-19, 20:52
Avslutad
Citat:
Nu är det Häcken straffar i Gothia.
Många tack!

Lätt. Vi är fucking Häcken!
Senast redigerad av trazke 2023-07-19 kl. 20:58.
Citera
2023-07-19, 20:53
Medlem
svearikesfags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kemankaret
Kan bara hålla med,en ganska kass match och nu blir det lotteri
Varför är det straffar i gruppspel?
Citera
2023-07-19, 20:57
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svearikesfag
Varför är det straffar i gruppspel?

Båda lagen slutade på samma poäng och målskillnad.
Citera
2023-07-19, 21:00
Medlem
snurresprettiss avatar
Häcken som vann gruppen nu får tydligen spela kvartsfinal? Hur kommer det sig att dom går direkt till kvarten, jag trodde det var många fler lag med i år, är det ett helt annat upplägg i slutspelet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in