Jäklar vad folk verkar ha haft problem på sista tiden. För mig har det fungerat klanderfritt sen i Maj, vill jag påstå.
Har det varit nåt issue så har en omstart av AppleTV/Firestick hjälpt

Så själva "streamen" har jag inte haft något att invända mot. Värre var det i vintras när man skulle titta på hockey, då höll topplocket på att brinna av några gånger