2023-07-18, 10:27
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hackkan
N1 verkar inte uppdatera playlist/epg för Discovery+ SE sen 13 juli trots manuella updates, får leta efter TdF sändningen varje dag. Men funkar för DK, NO, FI. Har Android TV och Tivimate
Du vet om att flera leverantörer (antagligen N1 också) har en Discord-chat där du kan fråga, brukar vara snabbt att få hjälp.
Citera
2023-07-19, 04:01
Medlem
Fler än jag som går se 10 min börja om på VOD?
Citera
2023-07-19, 04:09
Medlem
svearikesfags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OGflashbacker
Vilka butiker i Stockholm län säljer iptv boxar??? Nån som vet? Har varit i en butik i tensta men dom säljer plast boxar som inte kan processera nåt alls.

All tips tas emot tacksamt!
Köp via internet slipper Du bli blåst.
Citera
2023-07-20, 21:33
Medlem
aina08s avatar
Dött här 🫤

Edit.
Fick igång serie, genom min historik.
Alltid nåt...
Senast redigerad av aina08 2023-07-20 kl. 21:39.
Citera
2023-07-21, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dvitamin
Den discord kanalen var jag också med i, man stängde den för tidsbrist men finns att nå på kanal75@countermail.com

Tusen tack! Snart dags att fixa nytt abonnemang
Citera
2023-07-22, 10:50
Medlem
Hur kan det komma sig att med "Livego" så fungerar bara ett fåtal kanaler med isp? På mobilen så fungerar det. N1 fungerar felfritt med samma isp. Någon som har en teori?
Citera
2023-07-22, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LilleFritz
Hur kan det komma sig att med "Livego" så fungerar bara ett fåtal kanaler med isp? På mobilen så fungerar det. N1 fungerar felfritt med samma isp. Någon som har en teori?

Skumt. Har provat båda med olika isp, båda funkar bra oavsett vilken isp jag haft. Testa ladda om listan?
Citera
2023-07-22, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pricehunter
Skumt. Har provat båda med olika isp, båda funkar bra oavsett vilken isp jag haft. Testa ladda om listan?
Nä. Det hjälpte inte att ladda om listan. Det mesta vod fungerar men bara 3 och 8 av live kanalerna..
Citera
2023-07-22, 12:05
Medlem
Citat:

Samma här
Citera
2023-07-22, 14:20
Medlem
Citat:
Nä. Det hjälpte inte att ladda om listan. Det mesta vod fungerar men bara 3 och 8 av live kanalerna..

Då är det förmodligen problem med routingen till en isp. Samma problem som alla leverantörer har emellanåt. Typ som när folk med Bahnhof inte kunde se N1 för ett tag sedan. Det brukar lösa sig med tiden.
Citera
2023-07-22, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pricehunter
Då är det förmodligen problem med routingen till en isp. Samma problem som alla leverantörer har emellanåt. Typ som när folk med Bahnhof inte kunde se N1 för ett tag sedan. Det brukar lösa sig med tiden.
Fattar inte riktigt "routingen till en isp" men vi får väl avvakta och se vad som händer. Det är likadant för flera av mina vänner oavsett hårdvara/app. Tack för info
Citera
2023-07-22, 17:39
Medlem
Citat:
Fattar inte riktigt "routingen till en isp" men vi får väl avvakta och se vad som händer. Det är likadant för flera av mina vänner oavsett hårdvara/app. Tack för info

Bara till att köra VPN , flera leverantörer har problem med fiber leverantören Allente
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in