2023-07-15, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Köp inte via paypal eller något annat än bitcoins, det är inte en smart idé.

Att myten fortfarande lever är otroligt. Bitcoin är i princip lika spårbart som PayPal idag för myndigheter.
Citera
2023-07-15, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pricehunter
Att myten fortfarande lever är otroligt. Bitcoin är i princip lika spårbart som PayPal idag för myndigheter.

Talar inte om det, att banken fryser ut kontot är betydligt mer risk när betalar via Swish/PayPal = idioti.

När det gäller polis är det skitsamma. Ingen har ändå som kund blivit dömd eller straffad inom Sverige.

Sedan är det stor skillnad på NordicShit och de för 20-30 dollar. NordicShit är väl värt typ 45-50 dollar inte 150.
Citera
2023-07-15, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Talar inte om det, att banken fryser ut kontot är betydligt mer risk när betalar via Swish/PayPal = idioti.

När det gäller polis är det skitsamma. Ingen har ändå som kund blivit dömd eller straffad inom Sverige.

Sedan är det stor skillnad på NordicShit och de för 20-30 dollar. NordicShit är väl värt typ 45-50 dollar inte 150.

Skulle förvåna mig om banken börjar frysa kontot för alla som handlar på dom sidorna som inlägget handlar om. Det är ändå typ nätets största shoppingsida vi snackar om.
Citera
2023-07-15, 18:46
Medlem
Funknatics avatar
Vilken IP tv leverantör bör man välja?
Och vilken box är "bäst"?
Citera
2023-07-16, 00:39
Medlem
Min iptv tjänst slutade för några dagar sedan fungera.
Chattade med dem och tydligen är det Telia som blockerar och "ändrar min ip adress konstant".....

En vpn tjänst som iptv leverantören står för löser problemet. En tjänst dem knyter till ens Mac adress?

Andra som har samma problem med Telia?
Citera
2023-07-16, 10:03
Medlem
BitGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himal
Min iptv tjänst slutade för några dagar sedan fungera.
Chattade med dem och tydligen är det Telia som blockerar och "ändrar min ip adress konstant".....

En vpn tjänst som iptv leverantören står för löser problemet. En tjänst dem knyter till ens Mac adress?

Andra som har samma problem med Telia?

Har Telia, funkar bra men det verkar som min leverantör har integrerat VPN, kan vara därför eller inte.
Citera
2023-07-16, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BitGirl
Har Telia, funkar bra men det verkar som min leverantör har integrerat VPN, kan vara därför eller inte.
Skulle du kunna pm:A mig?
Citera
2023-07-16, 14:10
Medlem
N1 verkar inte uppdatera playlist/epg för Discovery+ SE sen 13 juli trots manuella updates, får leta efter TdF sändningen varje dag. Men funkar för DK, NO, FI. Har Android TV och Tivimate
Citera
2023-07-16, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hackkan
N1 verkar inte uppdatera playlist/epg för Discovery+ SE sen 13 juli trots manuella updates, får leta efter TdF sändningen varje dag. Men funkar för DK, NO, FI. Har Android TV och Tivimate

Jo det har funkat hela tiden för mig
Igår kom även vanliga epg igång på vanliga kanaler
Citera
2023-07-16, 15:38
Medlem
BitGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himal
Skulle du kunna pm:A mig?
Det går inte PM.a dig. Antagligen för du är nyregistrerad....
Citera
2023-07-17, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BitGirl
Det går inte PM.a dig. Antagligen för du är nyregistrerad....
Ah ok tack ändå
Citera
2023-07-18, 09:18
Medlem
Lyyn-Xs avatar
Jäklar vad folk verkar ha haft problem på sista tiden. För mig har det fungerat klanderfritt sen i Maj, vill jag påstå.

Har det varit nåt issue så har en omstart av AppleTV/Firestick hjälpt Så själva "streamen" har jag inte haft något att invända mot. Värre var det i vintras när man skulle titta på hockey, då höll topplocket på att brinna av några gånger
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in