2023-07-15, 17:27
Avslutad
En livesändning med Emelie när en sk bankman ringer upp henne mitt om natten för diskutera hennes ekonomi och möjligheter att låna pengar

https://www.youtube.com/watch?v=UZ62k1PPw88

Anjo hade tillsammans med Vadärproblemet och en för mig okänd kvinna live igår om att denna sk bankman möjligen skulle kunna vara Olof K Gustafsson. Det tror jag är BS men att det är någon som driver är helt klart. Vad tror ni?
2023-07-15, 17:57
Medlem
7hhhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
En livesändning med Emelie när en sk bankman ringer upp henne mitt om natten för diskutera hennes ekonomi och möjligheter att låna pengar

https://www.youtube.com/watch?v=UZ62k1PPw88

Anjo hade tillsammans med Vadärproblemet och en för mig okänd kvinna live igår om att denna sk bankman möjligen skulle kunna vara Olof K Gustafsson. Det tror jag är BS men att det är någon som driver är helt klart. Vad tror ni?
Det är klart det inte är Olof...
2023-07-15, 18:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 7hhh
Det är klart det inte är Olof...

Anjo löser det. Han har ju någon röstexpert som kan lyssna
2023-07-15, 19:55
Medlem
Random reflektion - har ni tänkt på i vilken ordning hon säger eller räknar upp siffror? Typ att hon just nu i denna stund tigger pengar för att spela och säger "Kan någon låna mig 500 kronor, 300 kronor, 3000 kronor?" och så vidare.

Alla siffror eller summor hon säger är alltid all over the place... fast det är väl det mesta i och för sig.
2023-07-15, 21:32
Medlem
7hhhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Anjo löser det. Han har ju någon röstexpert som kan lyssna
Krävs ingen expert, är du CP?
2023-07-15, 22:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 7hhh
Krävs ingen expert, är du CP?

Ja kanske det, och då har jag ingen rätt att leva enligt Bumbi, eller hur?
Det jag menade va att Anjo kunde lösa vem det var, vem det inte är vet vi ju redan
2023-07-16, 07:08
Medlem
Muppetys avatar
Hon satt o tog selfies på sig själv på stationen för en vecka sen. Jag fnissade lite o tänkte, att hon tänker;
-Oh, jag är så snygg jag måste fotografera mig själv.

Tror hon åkte tåget mot Helsingborg-/Malmö-hållet.
2023-07-16, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kevros
Och denna snack om att hon skulle gå till vårdcentralen varje månad för att få en spruta för att hon har schizofreni är ju redan avbekräftat av youtubers, Hon får nån konstig spruta för att hon är i behov av ett ämne i sin kropp och det ska hon resten av sitt liv.

Så det papper hon visat från psykiatrin i Skåne är fejk?
I det stod det i alla fall att hon 2011 fick konstaterad schizofreni och insatts på depotmedicinering med injektion Trilafon som hon ska ta var fjärde vecka i resten av livet. Den medicinen ska bidra till att hon ej hamnar psykotiska skov.
2023-07-16, 21:01
Medlem
kevross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heyllo
Så det papper hon visat från psykiatrin i Skåne är fejk?
I det stod det i alla fall att hon 2011 fick konstaterad schizofreni och insatts på depotmedicinering med injektion Trilafon som hon ska ta var fjärde vecka i resten av livet. Den medicinen ska bidra till att hon ej hamnar psykotiska skov.
¨

Har du ett länk på det ?
2023-07-16, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kevros
¨

Har du ett länk på det ?

Hon gick ut med "bevis" för cirka ett år sedan på sin TikTok, men hittar det inte nu då det nog är på ett av hennes äldre bannade konton. Återkommer om jag hittar det. Anjo har dock med klippet i sin video om henne. Du hittar det här: https://youtu.be/FGa2vJI_ftg?t=1702

Jag tror på det i alla fall, men anser inte att det är någon ursäkt till någon del av hennes beteende.
2023-07-17, 22:56
Medlem
Bumbi råkades just läcka sin systers insta i sin live. Hon ser faktiskt genuint framgångsrik ut av att döma det hon lagt upp på sin insta.
Senast redigerad av heyllo 2023-07-17 kl. 23:03.
2023-07-19, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heyllo
Bumbi råkades just läcka sin systers insta i sin live. Hon ser faktiskt genuint framgångsrik ut av att döma det hon lagt upp på sin insta.

Vart hittar man hennes insta?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in