2023-08-29, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miy
Haha hon spelade verkligen bort rubbet, tog inte ens ut de där 5k hon var skyldig någon kriminell..

Jag har aldrig spelat online därför undrar jag om det inte finns någon slags "spelmissbrukarspärr" som slår till per automatik på de där onlinespelen?

Eller är det en präktig myt att spelbolagen är så många om sina spelberoende stammisar hehe
2023-08-29, 12:26
Medlem
esetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hilldingslangballe
Jag har aldrig spelat online därför undrar jag om det inte finns någon slags "spelmissbrukarspärr" som slår till per automatik på de där onlinespelen?

Eller är det en präktig myt att spelbolagen är så många om sina spelberoende stammisar hehe

Hon har blivit spärrad på flera utländska sidor, då dom efterfrågat var hennes pengar kommer ifrån. Men det finns en uppsjö av spelsidor, så hon vandrar glatt vidare till nästa sida.
2023-08-29, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hilldingslangballe

Hon vet ju om att hon är spelmissbrukare och hon har själv låst svenska sidor (spärrat dem). För att komma runt sin egen spärr så spelar hon istället på Malta-baserade spelsajter där hon då inte är utelåst. Snacka om att vara speltorsk!!! Man får dock ge henne att hon klarade 1 vecka med uppehåll (som vi vet). Hon skulle ju vara spelfri tills "rättegången" (som eg är en förhandling) för att visa att hon klarade av det - gick ju kalasbra det ju - #detgårbranu
2023-08-29, 13:14
Medlem
T2Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thomthen
Hon tog inte ut något (förutom 500:-) om jag förstod det hela korrekt. Hon avbröt alla transaktioner och spelade bort 300.000sek. Hon försöker nu stoppa överföringen på ca 500spänn så hon kan spela upp de också......#detgårbranu

Bra underlag att informera hennes förvaltare och systrar om, epost till dessa finns att finna i tråden.

Det är en årslön för majoritet på FB, alla SD-internet-krigare som sitter hemma på bidrag och är arga på internet.

Det ska bumbi glatt spela bort.

Undrar hur man går och lägger sig och vet om att man har spelat bort 300k.
2023-08-29, 13:20
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T2Frank
Bra underlag att informera hennes förvaltare och systrar om, epost till dessa finns att finna i tråden.

Det är en årslön för majoritet på FB, alla SD-internet-krigare som sitter hemma på bidrag och är arga på internet.

Det ska bumbi glatt spela bort.

Undrar hur man går och lägger sig och vet om att man har spelat bort 300k.
Hon var säkert speedad och upprymd, kunde hon vinna 300k kan hon vinna 3 mille nästa gång, det är bara att fortsätta spela så vinner hon. Så fungerar en speltorsk.
2023-08-29, 13:32
Medlem
Miys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Hon var säkert speedad och upprymd, kunde hon vinna 300k kan hon vinna 3 mille nästa gång, det är bara att fortsätta spela så vinner hon. Så fungerar en speltorsk.

Så är det, lite sömn sen är hon igång igen.
Strax blir det förvaltare så nu är det bråttom med att vinna storkovan och "sluta med flaggan i topp"
2023-08-29, 14:59
Medlem
Vad blir hennes nästa beroende efter hon inte kommer kunna spela online mer?
Kommer fläka upp fittan vara nästa heltidsjobb?
Kommer hon gå ner sig ännu hårdare i opiat träsket?
En sak är säker hon kommer underhålla oss med efterblivna retarderade saker tills dagen hon dör.
2023-08-29, 16:20
Medlem
Kan någon göra en recap?

Innan jag somnade hade hon ju tagit ut runt 14500 euro. Hon avbröt allt och lyckades komma upp till 300k för att sedan spela bort alla pengar?
2023-08-29, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Kan någon göra en recap?

Innan jag somnade hade hon ju tagit ut runt 14500 euro. Hon avbröt allt och lyckades komma upp till 300k för att sedan spela bort alla pengar?

Streamar hon någonstans eller vart kan man se detta? Säkert länkat tidigare i tråden men orkar inte gå tillbaka och leta..
2023-08-29, 16:46
Medlem
3timeseGOs avatar
Har hon fått besked från försäkringskassan än?
2023-08-29, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max-zorin
Streamar hon någonstans eller vart kan man se detta? Säkert länkat tidigare i tråden men orkar inte gå tillbaka och leta..

Hon sitter på Instagram och streamar därifrån..
Emelie.bumbi2
2023-08-29, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Kan någon göra en recap?

Tror t.o.m att det var närmare 400k hon blåste bort under natten.🤭

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in