2023-03-21, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Rätt tuff diagnos att leva med. Trodde hon var låtsassjuk som nollan Rask

Citat:
Ursprungligen postat av musicalabionda
Fram med bevis detta är grova förtal!Emelie skulle aldrig snatta för hennes syster jobb är på H&M och hon är där varje vecka!

Hennes familj eller din familj vill inte veta av dig! Det vet du också.
Du vet också vad du har gjort, kanske ska berätta det? Jo men jag gör det senare i veckan. Och ja, Emelie. Du vet vem jag är
2023-03-21, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenuno
Nu sitter hon igen och säger att alla killar på Drottninggatans podd har suttit och sagt i ett avsnitt att bumbi har jätte stora bröst och är sexig.

Haha jag dör.

Hon är en 40 årig dvärg som ser extremt sliten ut i ansiktet i verkligheten.

Bor ca 100 meter ifrån henne och man får krama handen hårt i fickan när man ser henne för att inte flyga på henne.

Hon är vidrig.

Hon snattar i butiker (jag jobbar på HM hon är knappt välkommen här)
Hon stjäl paket i brevlådor. *****
Tar folks drinkar på krogen.*****
Sätter sig vid random människorsbord och tigger. *****
Sitter och stirrar på folk på espresso house.
Frågar folk på stan om pengar. *****
Frågar grannar om pengar. *****
Pillar på allt hon går förbi i affärer.
Luktar fruktansvärt illa (misstänker att hon aldrig tvättar sina kläder) luktar verkligen sjukt oduschad och unkna kläder. *****
Tänk efter själv har ni någonsin sett henne i blött hår? Live i tvättstugan?
Nej däremot ser man henne vika in redan använda kläder.
Hon försökte lämna tillbaka ett plagg på hm som hon använt 3 dagar i rad på live när jag jobbade.

Luktar fruktansvärt illa (misstänker att hon aldrig tvättar sina kläder) luktar verkligen sjukt oduschad och unkna kläder. *****

***** Är det verkligen sant ? Hon måste vara grovt störd eller Sjuk !
2023-03-21, 14:43
Medlem
Romanche92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenuno
Nu sitter hon igen och säger att alla killar på Drottninggatans podd har suttit och sagt i ett avsnitt att bumbi har jätte stora bröst och är sexig.

Haha jag dör.

Hon är en 40 årig dvärg som ser extremt sliten ut i ansiktet i verkligheten.

Jag har med sett henne med utan 100 filter kan ärligt talat att det inte är normalt att se ut som hon gör när man är 40.

Det finns många attraktiva kvinnor idag som är 40 som man skulle kunna ta förgivit att vara 30 men om man lever i en misär som Bumbie ser man ut som 50 när man är 40. Uppenbarligen är hon inte nöjd med hur hon ser ut i verkligheten och det är därför hon bär ett tjugotal Kilo smink plus tio olika filters på hennes ansikte när hon livear på Tiktok.
2023-03-21, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johanswitz

Jag har ärligt talat svårt att tro att allt det där är sant. Men det har nog fötts ur mycket av hennes beteende.
Hon har berättat själv att hon sällan tvättar kläder och tvättar av sig sminket nån gång i veckan, hon föredrar att sova med det på för hon vill inte "dö ful". Men i nattens live berättade hon att hon fått såriga utslag pga hon sällan tvättar av sminket. ( tänk så bra filter hon har eftersom det inte syns alls )
Hennes hygien när det gäller smink är katastrof, gräver runt med fingrar i burkar och paletter, återanvänder lösfransar fulla med smink och lim i oändlighet. Sminkar man över eksem och sår med bakteriefyllt smink blir det såklart värre.
Hon borstar inte tänderna speciellt ofta, nån gång i veckan kanske (har hon också berättat själv).

Pillar på allt i butiker gör hon, det kan man se på lives när hon är och handlar.

Hon kan nog ha frågat någon granne om pengar någon gång och hon fickhjälp med några kronor av två tjejer när hon skulle köpa blekningsmedel.
Sådana saker blir oftast större än de är när de sprids.

Att hon sitter och stirrar på folk kan jag tänkta mig, många som bor i Ängelholm har vittnat om att hon är en väldigt udda figur som utmärke sig väl när hon är ute. Hon saknar sociala koder helt och hållet så att sitta och stirra öppet på folk är nog något hon kan göra.
Lite som barn som pekar öppet innan de lär sig att det är fult att peka.

Men du har rätt i att hon är sjuk, hon är mentalt sjuk i schizofreni samt lågbegåvad. Så inget ovan är egentligen konstigt.
Senast redigerad av Lafven 2023-03-21 kl. 14:53.
2023-03-21, 15:02
Medlem
Jag har kollat på detta lite snabbt, och detta gör mig faktiskt rätt illamående. Emelie, om du läser detta. Sök hjälp för ditt egna bästa. Att du formar barn idag, skrämmer mig. Du har en youtubekanal för att du anser dig vara något pokergeni och vill spela för andras pengar, du tigger och har en offerkofta. Du är en vuxen människa, ta tag i dina egna problem.

Du säljer ut din själ, för vad? Lite kaffepengar. Om du inte tar tag i dina problem omgående kommer du förr eller senare hamna i en likkista, antingen kommer du ta ditt liv eller så gör någon annan det. Om du varit i den åldern du är idag, på 70 eller 80-talet, hade du antingen varit missbrukare eller suttit inne på en vårdavdelning och fått hjälp, dock försöker du släta över dina problem med offerkofta och din hunger efter andras pengar.
Senast redigerad av Kalasboll 2023-03-21 kl. 15:06.
2023-03-21, 15:12
Medlem
T2Franks avatar
Nu meddelade youtube att dom har tagit bort hennes stripvideo där hon dansade märkligt.
Har man en stor följarskara som är barn så ska man inte lägga upp sånt alls.

En liten seger, ska fira med att köpa en chokladkaka och lakritsnappar.

Hur många timmar tar det innan hon gör en ny video om att sjukpenningen är slut och tigger mer.
För som hennes WT kompis här skrev så är inte Ems som är parasiten här, utan vi.
Tror denna nobla person missade vad definitionen av en parasit är.

Insta togs bort, youtube försvinner så småningom, bara några fler anmälningar.

Sen tiktok så är vi i mål.
2023-03-21, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T2Frank
Nu meddelade youtube att dom har tagit bort hennes stripvideo där hon dansade märkligt.
Har man en stor följarskara som är barn så ska man inte lägga upp sånt alls.

En liten seger, ska fira med att köpa en chokladkaka och lakritsnappar.

Hur många timmar tar det innan hon gör en ny video om att sjukpenningen är slut och tigger mer.
För som hennes WT kompis här skrev så är inte Ems som är parasiten här, utan vi.
Tror denna nobla person missade vad definitionen av en parasit är.

Insta togs bort, youtube försvinner så småningom, bara några fler anmälningar.

Sen tiktok så är vi i mål.

Sjukpenningen är redan slut då hon var på Ica tidigare i dag och saknade 3 kronor på sitt köp.
Blir så när man stor handlar på cirkel k mitt i natten när pengarna kommer in sen går hem och spelar bort dom.

(Min mor satt i kassan när detta skedde).
Emelie blev självklart skitsur och sa att hon var en sån bra kund på Ica att hon ”kanske kan få betala de 3 kronorna nästa gång” hon fick irriterat plocka bort en hårfärg för att sedan lägga på ytligare choklad.

Jag dör.

Hon har fortfarande inte varit på HM.
2023-03-21, 15:30
Medlem
Min storebror berättade i går att för ett par årsen så brukade Emelie hyra ut sin säng och hänga upp lappar om det i Ängelholm (likt ett ”vandrarhem”) för att hon la alla pengar på krogen. Inget spel beroende då verkar det som.

Kollar man på han christians Facebook ser man även att hon verka leka någon form utav Stockholms stekare på krogen i Ängelholm.

Går även rykten om att hon sugit av killar i sitt cykelförråd förr mot betalning.

Samt att hon praktiserade som vårdbiträde på gamla sjukhuset (de som brann ner förra året) men fick sluta efter 2 veckor för det försvann saker hos äldre (detta skall varit runt 2011)

Börja bli duktigt orolig för denna dam.

Vi vet ju redan att hon stjäl saker hemma hos folk och bedrar när ska detta sluta?
Senast redigerad av Kaptenuno 2023-03-21 kl. 15:34.
2023-03-21, 19:28
Medlem
Mr13cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ashemalmouk
Hennes familj eller din familj vill inte veta av dig! Det vet du också.
Du vet också vad du har gjort, kanske ska berätta det? Jo men jag gör det senare i veckan. Och ja, Emelie. Du vet vem jag är

Väntar på en spännande story om det..
2023-03-21, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johanswitz

Det är helt sant
2023-03-21, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr13c
Väntar på en spännande story om det..
Det kommer, måste bara ta reda på vad man får skriva och inte.
Men i grund och botten så handlar allt om pengar. Ställer man inte upp alla gånger som det frågas så är man inte värd ett dugg.
2023-03-21, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaptenwhite
Jag har tänkt nu.
Jag vill inte anmäla någon. Vill inte lägga näsan i blöt.
Orka bry om andra. Man har egna bekymmer LOL

Vem är perfekt ? Ingen hehehe

Nej ingen är perfekt men det hon gör är olagligt. Hotar att döda barn, gör narr av barn och vuxna med olika diagnoser, lurar folk på pengar. På samma gång får hon ersättning från fk, det är vi alla som jobbar som får betala hennes fusk

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in