2023-07-14, 23:36
Medlem
LexSinners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
PPV? Alltså hon ålar sig stelt framför kameran samtidigt som du sitter på andra sidan och drar i pillefjetten?
PPV = Pay Per View. Jag köpte en gång en video för 3000:- som är 40 sekunder lång, där hon har en sexleksak i analen och säger mitt namn och att jag ska knulla henne.
2023-07-14, 23:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LexSinner
PPV = Pay Per View. Jag köpte en gång en video för 3000:- som är 40 sekunder lång, där hon har en sexleksak i analen och säger mitt namn och att jag ska knulla henne.
Alltså, whatever floats your boat men är det värt det? 3k är ändå en slant och Emelie är trots allt en lindrigt utvecklingsstörd 38-årig lesbian med en hållning som en säck potatis. Känner du att du får valuta för pengarna?
2023-07-14, 23:45
Medlem
LexSinners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Alltså, whatever floats your boat men är det värt det? 3k är ändå en slant och Emelie är trots allt en lindrigt utvecklingsstörd 38-årig lesbian med en hållning som en säck potatis. Känner du att du får valuta för pengarna?
Eh ja, jag har känt henne hela hennes liv och har drömt om att få knulla henne sedan hon gick i mellanstadiet. Hon vet inte vem jag är förstås.
2023-07-15, 00:04
Medlem
JohnnySamhalls avatar
Citat:
Eh ja, jag har känt henne hela hennes liv och har drömt om att få knulla henne sedan hon gick i mellanstadiet. Hon vet inte vem jag är förstås.

Kan du berätta lite mer? Du har alltså en livslång typ idol-crush på bumbi? Hon är helt omedveten om vem du är? Men ni känner varandra och har gått på samma skola? När umgicks du sist med henne?
2023-07-15, 00:07
Medlem
LexSinners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnySamhall
Kan du berätta lite mer? Du har alltså en livslång typ idol-crush på bumbi? Hon är helt omedveten om vem du är? Men ni känner varandra och har gått på samma skola? När umgicks du sist med henne?
Jag är ca 20 år äldre än Emelie.
2023-07-15, 00:11
Bannlyst
Citat:
Går den inte sälja vidare?
2023-07-15, 00:13
Medlem
LexSinners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cicadina
Går den inte sälja vidare?
Vad menar du? Jag kan skicka videon till någon i utbyte mot betalning jo, men det går ju inte eftersom hon skulle veta vem som läckt den. Dessutom säger hon som sagt mitt namn i videon. Tro mig men när hon gör affärer så låter hon faktiskt som en inte helt efterbliven människa. Hon är väldigt sträng med att PPVs inte får läcka.
2023-07-15, 00:20
Medlem
JohnnySamhalls avatar
Citat:
Jag är ca 20 år äldre än Emelie.

Ok. Du måste må jävligt dåligt av hela situationen innerst inne? Du är ju så olyckligt kär som man överhuvudtaget kan bli av vad jag förstår?

Jag är helt fascinerad av fenomenet long time crush (alt "besatthet") så därför jag skrev.
2023-07-15, 00:23
Medlem
LexSinners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnySamhall
Ok. Du måste må jävligt dåligt av hela situationen innerst inne? Du är ju så olyckligt kär som man överhuvudtaget kan bli av vad jag förstår?

Jag är helt fascinerad av fenomenet long time crush (alt "besatthet") så därför jag skrev.
Jag skulle gifta mig med henne om jag var helt övertygad om att ett eventuellt frieri skulle gå vägen, oavsett vad ni tycker. Men hon är helt jävla galen.
2023-07-15, 00:27
Medlem
JohnnySamhalls avatar
Citat:
Jag skulle gifta mig med henne om jag var helt övertygad om att ett eventuellt frieri skulle gå vägen, oavsett vad ni tycker. Men hon är helt jävla galen.

For the record. Jag tycker i princip ingenting. Jag är endast fascinerad av nämnda fenomen och omständigheter kring detta.
Jojo, hon har ju (tyvärr) grova drag av att tillhöra kluster-B personlighetsstörning..
2023-07-15, 02:46
Medlem
TordesPungs avatar
Ååh en tråd om Emelie, hon är så snygg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2023-07-15, 13:08
Avslutad
Citat:
Det hänger nog på vad du har för siffra på bankkontot och hur många nollor det är bakom den siffran

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in