Citat:
Jag är till skillnad mot många av er inte helt blockerad på ny fakta.
Så kan du inte presentera lite fakta som backar det du säger.
Och en artikel från BBC är liksom inte fakta
Jag har ingen stenkoll på vad ryssar eller ukrainare har i förluster.
De har inte du heller.
De vi vet är att ryssar gärna skickar sina soldater till slakt rent historiskt , och så lär de har varit nu med.
Men uppenbarligen gör ukraina det samma.
För går man rakt in i artilleri regn och inte når slutmålet är det förenad med död i stor skara.
Fattar du verkligen inte det ?
Det är möjligen zelensky och några krigshökar och vapentillverkare i Washington som vill ev ha ett fullskaligt krig mellan nato och ryssland/BRICS.
Men alla vi andra vill inte.
Väst ekonomi är så fullstänständigt kört i botten och det vet ALLA.
Och jag TROR att ryssen har en jävla massa artillerigranater liggandes på lager och har även hört att de dessutom utklassar väst i tillverkning av dem.
Just för att de visset redan i syrien att S-400 var ett för stort hot mot väst flyg.
Och det finns inget billigare alternativ i krig är just mata artillerigranater i mängder.
Kontra super avancerade tanks och tomahawk missiler.
Jag tror att vi i väst har för tillfället blivit omsprungna och utmanövrerade av ryssen i vår militär doktrin.
Ja har jag rätt eller inte , jag vet inte . Har inte en enda jävla aning. Har precis lika aning som dig som bara sitter och rapar i dig träskmedia versioner av vad som händer.
Det finns bara ett enda bevis , de kan varken du eller jag eller någon annan dåre i tråden komma i från.
Och beviset är denna karta
https://deepstatemap.live/en#11/48.1242/37.8465
Men jag är helt säker på att du inte fattar det heller
Min dröm är att vita tappra män ska få leva.
Våra riktiga hot är inte mot ett brödrafolk.