Citat:
Ursprungligen postat av
Kiddieoxo
Jag är inte uppriktigt nyfiken kring varför du inte åker ner eftersom du uppenbarligen aldrig har gjort militärtjänst i Sverige trots att även kvinnor får göra den här om de är tillräckligt intresserade.
Du sitter här och låtsas förstå kjiig men har totalt 0 koll och skriver ändå inlägg på löpande band.
Du vet det här är ett krig utan flygherrävälde för någon sida ingen kan manövrera utan attritions krigföring och här måste attraktionen ske med artilleri och infanteri.
Nato hade för bearbetat ryssarnas linjer med SEAD /DEAD och bombningar av trupper och övriga fordon.
Det här är inte desert storm.
hahaha ja du duckar frågan igen ..... alla vet nu varför.....
Är du intresserad av min utbildning är du välkommen att PM mig.
Uppenbarligen uklassar jag dig i kunskap.
Jag håller mig till fakta. Som jag backar upp.
Du rapar ur dig lögner och antaganden som du inte kan backa upp det är skillnaden på oss 2.
https://deepstatemap.live/en#11/48.1242/37.8465
Här är sanningen..... du kommer inte ifrån den.
Är väl medveten om att allt måste ske med infanteri och arteriell. från västbackade ukraiana .
Av den enkla anledningen att S-400 skjuter ner våra flygplan.
Ryssen doktrin är väl uträknad mot väst uppenbarligen.
Inget flyg ja då måste de ske via marken. avancera när det regnar artilleri i MÄNGDER slutar bara i död.
Vi kommer snart få svaret om du och de flesta av fåren i tråden har rätt.
Att väst just nu enbart leker och snart sickar in praktfjaskot F35 och kör över ryssen.
Eller så har jag rätt och vi i väst kommer få sitta på knä och be ryssen om nåd för vi har totalt blotta oss....
Jag vill inte att vita män ska slitas i delar av ryskt artilleri och att vi kommer i framtiden få sitta fint och be om nåd till en jävla opålitlig dåre som ryssen visat sig att vara genom århundraden.
Som sagt vi kommer få se vem av oss som har fel.