2023-06-19, 16:15
Medlem
kevross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minimucher
Storgatan 65 i ängelholm, för ca 5 - 6 år sedan flyttade från stan. Hon har en liten lägenhet med snedtak, eller hade då

Ger mening vet ej varför jag läste det som du skrev att hon flyttade.

Ber om ursäkt och tar på mig dumstruten och ställer mig i hörnet och skäms
2023-06-20, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kevros
14:29 i denna video kan du se att Christer swishat 12.200 kr den 19 maj till hyra

https://www.youtube.com/watch?v=NpBcbmRCac0

Samtidigt som chrille själv tillsammans m Bumbi tiggde pengar till sin hyra som han inte kunde betala .
2023-06-20, 22:43
Medlem
Jag tror att de flesta inte förstår att hon har bidrag från försäkringskassan pga hennes funktionsnedsättning. För att få detta så är det oftast flera års utredning hos läkare och en psykologer och man ska ha ett " bagage med sig innan . Psykiskt funktionsnedsättning minst 75 % eller så har hon som jag tror en funktionsnedsättning som innebär mognadsmässigt är hon inte " vuxen och även hennes IQ gissar jag inte kommer upp i så höga poäng Lyssnar man på henne så beter hon sig som en tonåring , allmänbildning som ett barn , problem både m läsning och skrivning och detta har man sett när hon lagt ut sina skrivelser Hon är 37 år och pratar som ett barn tex där hon ska jobba gratis hela sommaren och detta tugg om skatte skulder som hon inte har . När han som har you tube kanalen ( glömt namnet ) förklarade att hon skulle fakturera honom så i hennes värld skulle hon få betala honom , skatt fattade hon inte heller att man då måste betala .De enklaste som laga mat tror jag inte hon klarar av . Att hon tagit studenten som hon säger ? Ja även på särskilt gymnasium ( förut Sär gymnasiet) tar man studenten och inte förvånad om det var där hon gjorde det .Läkare , BUP och psykolog har fastslaget att hon inte kommer kunna jobba och försörja sig själv och därför har hon sjukersättning som förut hette sjukpension. Det är inget man fr utan anledning. Att hon inte har mer hjälp med olika saker tex stöd , ekonomi kan bero på att hon avsagt sig den hjälpen tex LSS som är frivillig. Jag jobbar m ungdomar m NPF diagnoser och självskade beteende och missbruk sedan 25 år tillbaka och hon är en sådan person som vi brukar säga att de fallit mellan stolarna . De har rätt till hjälp och stöd , ser ut som vem som helst alltså " normal tills man börjar inleda en diskussion, då märker man att något inte riktigt fungerar som det ska . Harcen son själv m Downs S och där blir det annorlunda pga det syns , men ibland märker jag att han fattar mer än vad Bumbi gör . Sedan har vi parhästen Chrille som också har någon slags funktionsnedsättning, barnslig , fattar inte konsekvenser av sitt handlande ,lättlurad och rent korkad. Så om man tänker ett varv extra nästa gång att hon fattar inte vissa saker det hör till hennes funktionsnedsättning. Hon är långt efter mognadsmässigt sin faktiska ålder mer som en tonåring. Sedan innebär det ju inte att hon har vissa smarta drag som hon utnyttjat genom sitt tiggeri och folk som hon blåst ! För mig så är hon där den smarta och de som givit henne pengar de korkade . Där ser man ändå att hon gar vissa färdigheter att lura åt sig pengar genom lögner .
2023-06-20, 23:21
Medlem
Hamprs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rotvagen
För mig så är hon där den smarta och de som givit henne pengar de korkade . Där ser man ändå att hon gar vissa färdigheter att lura åt sig pengar genom lögner .

Hon är bara smart om man jämför med de som ger henne pengar. Dessutom handlar det inte om att vara smart när vi jämför att vara korkad med att vara totalt korkad, den ena är dummare än den andra så att säga.
2023-06-21, 21:06
Medlem
desammlass avatar
anjo laverar som vanligt med sanningen om bumbi https://www.youtube.com/watch?v=O5uTb2-xwMk fattar inte hur man kan va så blåst som bumbi
2023-06-21, 22:14
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av desammlas
anjo laverar som vanligt med sanningen om bumbi https://www.youtube.com/watch?v=O5uTb2-xwMk fattar inte hur man kan va så blåst som bumbi
hon är en lågbegåvad pajas som bör sitta på boende, orkar inte se hennes äckliga ansikte längre, lås in muppen för gott så hon försvinner från alla sociala medier
2023-06-22, 08:31
Medlem
Muppetys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minimucher
Storgatan 65 i ängelholm, för ca 5 - 6 år sedan flyttade från stan. Hon har en liten lägenhet med snedtak, eller hade då
Jag bor på 85, o hade aldrig hört talas om henne innan jag såg denna tråd. Bara sett henne ett par gånger på stan, men nu har man nått skoj att följa...
2023-06-22, 14:02
Medlem
Undra va hennes finaste ”vän ” tycker om att hon outa hennes namn i en live
Car*ta W*gden Am*go

Lätt och hitta på fb , dessutom sa bumbi hemskt fula saker om henne hur hon lät , typ låter som en gammal kärring ” minns inte allt

Undra hur det är att vara vän med en psykopat !
2023-06-22, 17:40
Medlem
Hamprs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evelines75
Undra va hennes finaste ”vän ” tycker om att hon outa hennes namn i en live
Car*ta W*gden Am*go

Lätt och hitta på fb , dessutom sa bumbi hemskt fula saker om henne hur hon lät , typ låter som en gammal kärring ” minns inte allt

Undra hur det är att vara vän med en psykopat !

Folks definition av vad en vän är för något är ju högst subjektiv i många avseenden. Dock så verkar ju den generella definitionen innebära att en sk. vän är oerhört flyktig.
Vilken vettig människa väljer att bli vän med en som Emelie? Hon är oerhört ogenuin och lurar medvetet ännu mer korkade människor på pengar.
2023-06-22, 21:57
Medlem
Varför outade hon Carita? Är dom också ovänner nu?

Varför säger hon att och GER bort pengar till frisören och de hon är skyldig pengar? Man BETALAR väl det man är skyldig? Betyder det att alla gånger hon säger att hon GETT bort pengar så har hon egentligen återbetalat en skuld?
När hon pratar låter det ibland som att hon strör pengar omkring sig bara för att vara snäll.
2023-06-24, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hampr
Folks definition av vad en vän är för något är ju högst subjektiv i många avseenden. Dock så verkar ju den generella definitionen innebära att en sk. vän är oerhört flyktig.
Vilken vettig människa väljer att bli vän med en som Emelie? Hon är oerhört ogenuin och lurar medvetet ännu mer korkade människor på pengar.

Så länge hon kan låna av henne så är hon ju bästa kompis . C swishade henne 2 papp inatt , herre jösses
2023-06-24, 14:35
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evelines75
Så länge hon kan låna av henne så är hon ju bästa kompis . C swishade henne 2 papp inatt , herre jösses
Hon är din bästa kompis så länge hon kan använda dig på något sätt för sin egen vinning, när du inte kan tillföra något så blir du uthängd eller blockad,
Bra kompis...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in