2023-03-19, 15:16
Medlem
Marcusdemortes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenuno
Breaking news!!!

Emelie bumbi har setts åka dit för snatteri utav 2 chokladkakor och något som såg ut som en pan pizza.

Runt klockan 11.00 i dag

På lilla Coop på Nybrovägen.

Jag dör inombords enligt en som jag känner som såg detta sa hon att hon stoppat på sig de för hon glömde och ta en kundkorg och hon var tvungen att smsa.

Ytterst konstigt att hon även gick förbi kassan och glömde betala.

Vad tror ni? Böter bara va för lågt belopp?

För lågt belopp! Men kan intyga att detta är sant!
2023-03-19, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marcusdemorte
För lågt belopp! Men kan intyga att detta är sant!

Fram med bevis detta är grova förtal!Emelie skulle aldrig snatta för hennes syster jobb är på H&M och hon är där varje vecka!
2023-03-19, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av esett
Ja det räknas som ringa stöld, och av värdet som hon stulit för, så brukar det vara 30 dagsböter. Med tanke på hennes låga inkomst, så stannar nog dagsboten på 50 kronor. så straffet kommer nog bli 1500 kronor.

Bumbi har swishat mig gåvor på flera tusen kronor så hon skulle aldrig snatta det vet vi i Ängelholm som känner henne! Skippa bullshit! Sluta ljug om bumbi hon brukar hjälpa Ängelholms uteliggare med kläder och mat på vintrarna hon är känd för de i Ängelholm.
2023-03-19, 16:51
Medlem
Citat:
Breaking news!!!

Emelie bumbi har setts åka dit för snatteri utav 2 chokladkakor och något som såg ut som en pan pizza.

Runt klockan 11.00 i dag

På lilla Coop på Nybrovägen.

Jag dör inombords enligt en som jag känner som såg detta sa hon att hon stoppat på sig de för hon glömde och ta en kundkorg och hon var tvungen att smsa.

Ytterst konstigt att hon även gick förbi kassan och glömde betala.

Vad tror ni? Böter bara va för lågt belopp?

Enligt ditt ex på snap haha så raggade du på Bumbi år 2010 Harrys men hon dissade dig grovt😂 bara därför du skriver detta trams om Bumbi nu.😂 Bumbi har varken snattat pizzor eller choklad på Coop för HON handlar enbart på Ica mvh Emelies vän som jobbar på ica Ängelholm.

Ps: Emelie glöm inte att vi är många som stöttar dig och tycker om dig Keep it up! & skit i alla mongon killar på flashback som inte får ligga med dig 😂😂😂
2023-03-19, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebali179
Samtidigt när hon själv säger att hon inte behöver tigga swish.
Hon "jobbar med Only Fans och får ut 40000 i månaden"

Hon hade väl tagit bort OF eller är det en myt.

Man får väl hoppas att hon blir inlåst snart

Nej Emelie tjänar inte bara 40 tusen kronor på Hennes Onlyfans - Hon tjänar ca 50.000 Kronor i månaden så hon behöver inte tigga/fråga om pengar ni får släppa detta drama trams nu killar.
2023-03-19, 17:12
Medlem
Citat:
Han killen hon är med i live som ”känt henne i 15 år” han är hemlös i Ängelholm. Så smart av henne att antagligen betalt han med en flaska vodka eller något för att snacka bra om henne.

Din lilla Mytoman och kakerlacka vad får du allt i från Glöggen? Är du alkis ? Har du tagit för mkt?

- Christer är en bra kille som har både jobb och bil talang och egen lägenhet så sluta smutskasta honom! Den som är en uteliggare är du!
2023-03-19, 17:15
Medlem
Citat:
Har även sett han sovandes i hissen på tågstationen, inne i stan i ”passagen” mitt emot torstens, under coops lastkaj misstänker där är varmt pga fläktar.

Man ser ju i videon även hur manipulerad han är ”Emelie skulle aldrig fråga om pengar”

Asså är du hög på något sätt eller? 😂
Vart får du allt skit i från? Jag ligger i hissen på tågstationen inne i stan "passagen"😂🙏 roligaste jag läst om mig själv hit in tills. Du gav mig ialla fall ett gott skratt. Tack!
Senast redigerad av musicalabionda 2023-03-19 kl. 17:18.
2023-03-19, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av musicalabionda
Fram med bevis detta är grova förtal!Emelie skulle aldrig snatta för hennes syster jobb är på H&M och hon är där varje vecka!

Emelie har verkligen ingen syster på HM?
Har jobbat där sen studenten sen förra året.
Senast redigerad av Kaptenuno 2023-03-19 kl. 17:25.
2023-03-19, 17:21
Medlem
Citat:
Enligt ditt ex på snap haha så raggade du på Bumbi år 2010 Harrys men hon dissade dig grovt😂 bara därför du skriver detta trams om Bumbi nu.😂 Bumbi har varken snattat pizzor eller choklad på Coop för HON handlar enbart på Ica mvh Emelies vän som jobbar på ica Ängelholm.

Ps: Emelie glöm inte att vi är många som stöttar dig och tycker om dig Keep it up! & skit i alla mongon killar på flashback som inte får ligga med dig 😂😂😂

Raggade jag på Emelie 2010?
Jag var 7 år gammal då (är 20 år nu).

Sen tror jag inte Emelie har en vän som jobbar på Ica då min mor jobbar där och Emelie är ökänd där och inte speciellt omtyckt.
2023-03-19, 17:22
Medlem
Citat:

Sen glömde även påpeka att jag är en tjej och inte kille.
2023-03-19, 17:22
Medlem
Citat:
Emelie har verkligen ingen syster på Ica?
Har jobbat där sen studenten sen förra året.

Du har inte jobbat på Ica lol. Mytoman! Du vet inget om Emelie Bergqvist Systarar Kan jag lova dig för dem bor i Halmstad och jobbar som Civilekonomer och som bank man Sara Och Lina Karlsson. Extremt begåvade för att jobba på Ica som du. Dom har bättre högre uppsatt jobb!☆
Senast redigerad av musicalabionda 2023-03-19 kl. 17:43.
2023-03-19, 17:23
Medlem
Citat:
Nej Emelie tjänar inte bara 40 tusen kronor på Hennes Onlyfans - Hon tjänar ca 50.000 Kronor i månaden så hon behöver inte tigga/fråga om pengar ni får släppa detta drama trams nu killar.

Om hon tjänar 50.000 kr i månaden varför måste hon ta sjukpenning utav försäkringskassan då?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in