2023-06-18, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kottbullsregn87
Vad står * för i Matil*as efternamn? D?

i tror jag

Hon har i alla fall koppling/vänskap med Chris*el Bergqvis* (* = t) som nämns i tråden.

https://www.facebook.com/t*ldael* * = i

Sen om det är förkortning av efternamn, typ Eliasson, andra förnamn Elin eller annat vet jag inte. En del har ju bara två av förnamnen helt eller delvis på facebook.
Senast redigerad av Frankenstein1 2023-06-18 kl. 12:37.
2023-06-18, 12:39
Medlem
Citat:

Kollat nu. Ratsit hittar ingen Mat*lda El* (*=i) i Sverige.

Finns t.ex. däremot två Mat*lda El*asson (*=i) i Göteborg, 25 resp 27 år. [b]

Dock vet jag inte om El* (*=i) är förkortning av annat förnamn.
2023-06-18, 17:59
Medlem
T2Franks avatar
Citat:
Hon har fått en skatteskuld på 90k pga att hon inte skattat på OF - men hon blev så jävla arg för några månader sen när folk påstod att hon inte hade koll på skatt, hon sa att det har hon minsann visst, hon har pratat med skatteverket Och hon skattar på of, osv. Iaf, hon ska alltså lösa det med att få in 50k på of och betala lite av skulden på så vis - fattar hon inte att hon då måste skatta på dom 50 tusen också, annars får hon fler skatteskulder?
Om detta ens är sant dvs, kanske bara en lögn för att folk ska tycka synd om henne när det rör sig om så stora summor, och swisha henne 🤦🏻‍♀️

Hade du varit vuxen så skulle du veta att man inte får en skatteskuld efter 6 månaders inkomst barasådär.
Ingenstans har hon sagt att det redan finns en skuld. Men du tittar på en galen persons videos, är för korkad och ung för att förstå. Sen tar du hennes skitsnack och gör din egen sanning av det och postar här.

Du har gjort det förut efter du kikat på hennes videos.
2023-06-18, 23:43
Medlem
Citat:

Yes D
2023-06-18, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frankenstein1
Kollat nu. Ratsit hittar ingen Mat*lda El* (*=i) i Sverige.

Finns t.ex. däremot två Mat*lda El*asson (*=i) i Göteborg, 25 resp 27 år. [b]

Dock vet jag inte om El* (*=i) är förkortning av annat förnamn.

Ja El* med I skulle de vara
Född -960307
2023-06-18, 23:54
Medlem
Minimuchers avatar
Bodde granne med henne för några år sedan, har för mig hon hade lägenheten ovanför mig. Visste ej vem hon var då, men fattade direkt att något inte stod rätt till.

Kommer håg att hon ibland stod i olika kläder på innergården, katastrofalt dansandes framför en kamera som någon stackar snubbe fick hålla.
Lite små komiskt att titta på.
2023-06-19, 00:29
Medlem
Citat:

I
2023-06-19, 09:01
Medlem
kevross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minimucher
Bodde granne med henne för några år sedan, har för mig hon hade lägenheten ovanför mig. Visste ej vem hon var då, men fattade direkt att något inte stod rätt till.

Kommer håg att hon ibland stod i olika kläder på innergården, katastrofalt dansandes framför en kamera som någon stackar snubbe fick hålla.

hahahaha du måste berätta mera kan väl inte vara allt du har ?
2023-06-19, 09:06
Medlem
kevross avatar
Citat:

Glömde: När bodde du granne med henne ?
2023-06-19, 11:41
Medlem
Minimuchers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kevros
Glömde: När bodde du granne med henne ?

Glömde har jag väl inte sagt, men kommer ihåg när jag såg henne på tv angående den där skägg fobin, tänkte jävlar det är ju knäppisen ovanför.

Kan ju nämna att hon kräktes inte när vi delade hiss, trots mitt fina skägg
Senast redigerad av Minimucher 2023-06-19 kl. 11:52.
2023-06-19, 15:16
Medlem
kevross avatar
Citat:
Glömde har jag väl inte sagt, men kommer ihåg när jag såg henne på tv angående den där skägg fobin, tänkte jävlar det är ju knäppisen ovanför.

Kan ju nämna att hon kräktes inte när vi delade hiss, trots mitt fina skägg

Jag menar vilket år bodde du granne med henne ?

För den lägenhet hon bor i nu har hon bott i sedan 2014 och outsiders var hon med i för 6 år sedan (2017)

Så nåt som inte stämmer
2023-06-19, 16:12
Medlem
Minimuchers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kevros
Jag menar vilket år bodde du granne med henne ?

För den lägenhet hon bor i nu har hon bott i sedan 2014 och outsiders var hon med i för 6 år sedan (2017)

Så nåt som inte stämmer

Storgatan 65 i ängelholm, för ca 5 - 6 år sedan flyttade från stan. Hon har en liten lägenhet med snedtak, eller hade då

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in