2024-03-20, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoBlonde
Varför skulle jag?
Jag skiter väl i om hon kör sin ekonomi i botten, blir vräkt eller blir inlåst på psyket. Hade hon vart en trevlig person hade jag kanske kännt annorlunda. Påpekade att det gällde en swish på 199kr och inte ett 100k lån. Sen vad du läser in i det, ja det är ju upp till dig 🤷‍♀️

Lät som om du försvarade henne 😁
2024-03-20, 20:20
Medlem
mrDarcys avatar
Hennes internet är äntligen slut!! Verkar som följarna inte swishat henne..äntligen Har folk kanske vaknat!!
2024-03-20, 20:55
Medlem
nationalizten88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrDarcy
Hennes internet är äntligen slut!! Verkar som följarna inte swishat henne..äntligen Har folk kanske vaknat!!

Lila Bumbi får ta och promenera lite finns ju gratis wifi överallt... https://www.wifikartan.se/%C3%84ngelholm/%C3%84ngelholm_kommun/

Lyft på rumpan https://www.jernhusen.se/hitta-din-station/angelholm-centralstation/wifi/
2024-03-20, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrDarcy
Håller med dig. Hur vidrig hon än är så vill man ändå se hur djupt hon sjunker.

Precis. Och det är ju som en såpa. Vad hände med Linus och hans tjej Olivia? De var ju så bra kompisar och hade skoj tillsammans en helg. Kommer systrarna rädda Dumbi ännu en gång och betala hennes omkostnader? Vad gör Skatteverket av informationen kring OF? Vad landar skatten på? Kommer Försäkringskassan vakna till liv när de ser hur jävla mycket pengar Brumbi tjänade under 2023? Och när blir nästa gång muppen kan unna sig en bakad potatis på det trötta caféet Grafitti?

Det känns som att detta bli sista säsongen. Den har precis börjat och vi har redan ett säsongsuppehåll bara för att Klandervärd inte kunde kliva fram och köpa lite mer internetz till stackars byfånen.
2024-03-20, 23:10
Medlem
xmzs avatar
Lika beroende av att spela, är hon av interaktionen med sociala medier. Vetskapen om att hon nu mår riktigt riktigt dåligt glädjer mig oerhört 🤣

Senast fejkade hon sitt självmord och slösade resurser för hela samhället. Tänk om hon ändå nu äntligen kunde göra slag i saken och vi får valuta för pengarna! Ingen, absolut ingen, skulle se det som en förlust.
Senast redigerad av xmz 2024-03-20 kl. 23:15.
2024-03-21, 06:15
Medlem
Nya sroryn på IG, upplagd för 6 timmar sedan, hon står utanför ett ställe för få wifi mitt i natten och vädjar om swisch för "något riktigt hemskt har hänt nu ikväll" så hon behöver internet så hon kan berätta för hon tänler inte göra det på storyn.
2024-03-21, 07:47
Medlem
mrDarcys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lotus80
Nya sroryn på IG, upplagd för 6 timmar sedan, hon står utanför ett ställe för få wifi mitt i natten och vädjar om swisch för "något riktigt hemskt har hänt nu ikväll" så hon behöver internet så hon kan berätta för hon tänler inte göra det på storyn.
Helt rätt..så mååånga gånger hon blivit räddad av andra. Nu får hon själv ta sig upp..om det ens är möjligt
2024-03-21, 08:13
Medlem
Sinnesförvirrads avatar
Vad är det som gör att man har i sitt mind set att andra alltid ska fixa ens problem? Ofta är det väldigt bortskämda barn som växer upp med den mentaliteten, men Bumbi har ju bott i fosterfamiljer och borde inte haft den typen av uppväxt. Men vad vet jag.

Jag hade skämts röven av mig att som vuxen tigga av okända personer att lösa mina problem för att jag valde att spela bort exakt ALLT jag hade på kontot. Det är fanimej inte andras problem att du VÄLJER att bete dig som du gör Bumbi. Sluta parasitera på andra och ta tag i ditt liv!!
2024-03-21, 08:26
Medlem
Hur mycket visade hon upp på Onlyfans?
2024-03-21, 08:39
Medlem
Folk verkar ju vilja följa helvetet, och tycker det är tråkigt att underhållningen är avbruten här inne. Gå in på Comviq.se då och tanka på hennes telefon nr med internet, istället för swich, som hon hade spelat bort ändå. Så fick mina anhöriga göra när jag missbrukade droger en gång i tiden. Endast matkassar och Comviq, aldrig pengar!
Men nu tror jag faktiskt inte att hon har slut på internet, hennes tidslinje för när hon fyller på det hänger inte ihop. Det är bara teater givetvis att hon är ute o går i mörkret, tar Wi-Fi och säger ngt hemskt hänt henne. Men snopen skulle hon bli om det kom ett sms med internet på tankat, istället för swich! Fast iofs, då skulle hon väl komma med att det inte var den telefonen/numret som hon livear med som blev tankat. Missbrukare/lögnare drar det så långt det bara går när de inte får sin vilja igenom.
2024-03-21, 12:17
Medlem
https://vm.tiktok.com/ZGePTvGN4/

Någon har lagt ut denna video där Bumbi gråter, för det gör så ont att tvingas sluta och hon vill inte sluta spela.
2024-03-21, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
https://vm.tiktok.com/ZGePTvGN4/

Någon har lagt ut denna video där Bumbi gråter, för det gör så ont att tvingas sluta och hon vill inte sluta spela.

Men är det så jävla roligt att spela?

O roligheten borde minska när man bara förlorar??

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in