2023-06-23, 01:36
Medlem
GravitySwitchs avatar
Jag tycker allt som hänt kring ”cowboyen” Chri*tian Peter*en är riktigt tragiskt. Småkillen har för resten av sitt liv cementerat sin framtid och detta före 25 års ålder. Sjukt tragiskt. Men det kommer han inte förstå själv förens om 15 år. Det som är ännu värre är att jag tror att CP med sin cardio och stamina slutligen kommer grinda ner och vinna över Henko. Hur dum han än är så är han iaf påstridig. Jag tror CP kommer bli henkos fall…. Tyvärr. Jag skriver tyvärr, för jag tycker det är orättvist att far(s)cisterna vinner. Jag ger upp i alla fall…
Citera
2023-06-23, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GravitySwitch
Jag tycker allt som hänt kring ”cowboyen” Chri*tian Peter*en är riktigt tragiskt. Småkillen har för resten av sitt liv cementerat sin framtid och detta före 25 års ålder. Sjukt tragiskt. Men det kommer han inte förstå själv förens om 15 år. Det som är ännu värre är att jag tror att CP med sin cardio och stamina slutligen kommer grinda ner och vinna över Henko. Hur dum han än är så är han iaf påstridig. Jag tror CP kommer bli henkos fall…. Tyvärr. Jag skriver tyvärr, för jag tycker det är orättvist att far(s)cisterna vinner. Jag ger upp i alla fall…
Christian Peterson påminner om mig, Glam från Lerum. Vi har båda flera konton och spelar spelet i multipla dimensioner. Vi vinner genom att långsamt mala ner dem. Nu när jag har semester och tid kommer jag hjälpa till att grinda ner och vinna över Henko. Jag är dock inte fascist utan mer en incel med barn. Henko har gjort mig illa. Han är en elak människa.
Citera
2023-06-23, 08:34
Medlem
SkyECCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GravitySwitch

Inte tyvärr, Henko tillför bara lidande till världen. Christian är ingen positiv kraft, men Henkos frånfälle vore ingen förlust.

Citat:
Ursprungligen postat av GlamWirdemo
Christian Peterson påminner om mig, Glam från Lerum. Vi har båda flera konton och spelar spelet i multipla dimensioner. Vi vinner genom att långsamt mala ner dem. Nu när jag har semester och tid kommer jag hjälpa till att grinda ner och vinna över Henko. Jag är dock inte fascist utan mer en incel med barn. Henko har gjort mig illa. Han är en elak människa.

Påminner lite om Henko, han har också många konton som Krister1111 på twitter osv.

Skulle inte du helga semestern istället för att trolla här? Vi andra som inte har tagit semester får däremot fortsätta skriva. Glad midsommar!
Citera
2023-06-23, 09:16
Medlem
Nu har Henko och hans polare tystat ännu en fin röst på Twitter, hon som gick under alias "BaraJagMalin".

Hon var en av få kvinnor som orkade säga ifrån flertalet gånger trots Henko och hans gängs ändlösa hackande på henne p.g.a. att hon lade fram konstruktiv kritik.

Exempel:
https://web.archive.org/web/20211001...37001015439373
Citera
2023-06-23, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wilmerxy
Varför ställer de här personerna upp på att Henko kallar Soraya och Leila för horbarn? Jag skulle aldrig kunna ha något att göra med en gubbe som håller på så där mot kvinnor och mot små barn, så skamligt att jag hade skämts ihjäl

Vilka är Soraya och Leila? Några nya otrohets-haff Henko misslyckats med att grooma så att han stalkar dem på fyllan på nätterna o skickar sjuka SMS till dem?
Citera
2023-06-23, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grimwalker
Ja, det där sammanfattar väl på ett ungefär fegisarna som brukar hjälpas åt att bryta ner kvinnorna som "har mage" att vittna om hur obehaglig Henko är. Ett gäng töntar, men tyvärr lyckas de bryta ner de svagare kvinnorna, medan de misslyckas totalt med starkare kvinnor som har bättre självförtroende som t.ex. Myra och Anny.

Vänner ställer man upp på när de hjälper andra, inte när de håller på och beter sig som fega svin, de är väl det som sorterar ut bra män från såna här misslyckade avfall
Citera
2023-06-23, 09:31
Medlem
whatwhatwhatevers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaptHowdy
Vilka är Soraya och Leila? Några nya otrohets-haff Henko misslyckats med att grooma så att han stalkar dem på fyllan på nätterna o skickar sjuka SMS till dem?

Det står i tråden om du orkar backa en sida eller två. Men i princip handlar det om bekanta till Soraya och Leila och deras far Mahdi som berättar vad Henko bakom lykta dörrar brukar kalla Mahdi och Emelies barn:
https://imgur.com/a/0paeY8K

Här är exempel på vittnesmål där kvinnor berättar om äckel-Henko och även vad de brukar bli utsatta för av Henkos vänner om de berättar:
https://archive.ph/C3iHL
Citera
2023-06-23, 09:40
Medlem
whatwhatwhatevers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wilmerxy
Varför ställer de här personerna upp på att Henko kallar Soraya och Leila för horbarn? Jag skulle aldrig kunna ha något att göra med en gubbe som håller på så där mot kvinnor och mot små barn, så skamligt att jag hade skämts ihjäl

Det är inte vanliga svenssons vi pratar om. De lever för att förstöra för andra, det spelar ingen roll om det är små barn, cancer-sjuka kvinnor eller forna InteRasistMen-medlemmar som Anny eller forna podd-kollegor som Myra. Sjukt att de hejar på när Henko psykar Soraya och Leila och gör allt för att svartmåla deras far Mahdi.

De gav väl sig på Loan också? Ett gäng rangliga gamer-töntar som har en fetisch för att ge sig på gamla tanter.
Citera
2023-06-23, 09:57
Medlem
SLANGFiLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torskbloggaren
Ursäkta vad? Varken Anny och de andra kvinnorna eller Henkos gäng av "män" jag länkade till: "Henrik i Knutsbo gör allt för att sabotera för folk. Det gör han tsm med M*rtin Fr*driksson, Ax*l Öhm*n, Er*k St*nhammar, El*n H*lm (träffade du vår vän i helgen i H-holm?), T*m F*elding, Andr*as B*ckstr*m, D*rio S*nkic, G*no B*rnardi, M*gnus K*mph m fl."

Alla där är ökända för att vara kliniskt dumma i huvudet.
Klart de ställer upp på att Henko psykar och bryter ner "sin" familj.
Det är trots allt den perverterade formen av gemenskap de har tillsammans.
Citera
2023-06-23, 10:40
Medlem
Prologics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mirach
Nu har Henko och hans polare tystat ännu en fin röst på Twitter, hon som gick under alias "BaraJagMalin".

Hon var en av få kvinnor som orkade säga ifrån flertalet gånger trots Henko och hans gängs ändlösa hackande på henne p.g.a. att hon lade fram konstruktiv kritik.

Exempel:
https://web.archive.org/web/20211001...37001015439373

Jag följde henne. Hon var en frisk fläkt på "vänstersidan" som jag inte höll med om mycket vad gällde hennes politiska åsikter, men hon såg i alla fall skillnad på politik och kontra-aktivism (som IRM blev). Hon tillhörde den stora gruppen av vänster som inte står ut med att bli förknippade med det Henko och kompani står för. Jag gissar att många på högerkanten älskar Henko, för hans stora gärning i praktiken är att antingen skrämma vänster-röster till tystnad eller så orkar de inte och loggar ut p.g.a. att de skäms så mycket över att såna som Henko finns och tar så mycket utrymme från den meningsfulla politiska kampen.

Bortser man från politiken, revolutionen äter sina egna barn och det där, så är det så klart tråkigt när fina människor som Malin känner hopplöshet och ger upp.
Citera
2023-06-23, 10:57
Medlem
Torskbloggarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SLANGFiL
Alla där är ökända för att vara kliniskt dumma i huvudet.
Klart de ställer upp på att Henko psykar och bryter ner "sin" familj.
Det är trots allt den perverterade formen av gemenskap de har tillsammans.

Så jäkla tragiskt egentligen. Tänk att tillhöra ett gäng 10-tal män som gaddar ihop sig för att psyka bort en 60-årig tant från twitter. Och ha det som delat intresse och det enda man gör med sitt liv? Snacka om att vaska bort sina liv

Men när de ger sig på barn så går de för långt, då ligger misshandeln nära. Henko fick sina tänder utsparkade en gång, han lärde sig tydligen inte nåt av det. Hur kan de tillåta att Henko kalla dem horbarn? Jag fattar inte, har de ingen heder? Varför slår de inte sönder Henko? Axel är ganska stor så det kan inte vara p.g.a. att han är rädd för Henko
Senast redigerad av Torskbloggaren 2023-06-23 kl. 11:01.
Citera
2023-06-23, 11:08
Medlem
whatwhatwhatevers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torskbloggaren
Så jäkla tragiskt egentligen. Tänk att tillhöra ett gäng 10-tal män som gaddar ihop sig för att psyka bort en 60-årig tant från twitter. Och ha det som delat intresse och det enda man gör med sitt liv? Snacka om att vaska bort sina liv

Men när de ger sig på barn så går de för långt, då ligger misshandeln nära. Henko fick sina tänder utsparkade en gång, han lärde sig tydligen inte nåt av det. Hur kan de tillåta att Henko kalla dem horbarn? Jag fattar inte, har de ingen heder? Varför slår de inte sönder Henko? Axel är ganska stor så det kan inte vara p.g.a. att han är rädd för Henko

Du måste förstå att detta inte är vanliga människor som fungerar som vanliga människor. Heder är ett koncept som inte existerar mer än som ett ord. För de här "männen" är 'Heder' blott en svaghet hos normala människor.

Har du inte hört vad Henko gjorde mot Myra? Och inte en enda av de här "männen" protesterade? Jag kan förstå att många tycker att det är overkligt, men man måste komma till insikt att det inte är vanliga svenssons vi pratar om, som reagerar på ett mänskligt sätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in