Citat:
Ursprungligen postat av
GravitySwitch
Jag tycker allt som hänt kring ”cowboyen” Chri*tian Peter*en är riktigt tragiskt. Småkillen har för resten av sitt liv cementerat sin framtid och detta före 25 års ålder. Sjukt tragiskt. Men det kommer han inte förstå själv förens om 15 år. Det som är ännu värre är att jag tror att CP med sin cardio och stamina slutligen kommer grinda ner och vinna över Henko. Hur dum han än är så är han iaf påstridig. Jag tror CP kommer bli henkos fall…. Tyvärr. Jag skriver tyvärr, för jag tycker det är orättvist att far(s)cisterna vinner. Jag ger upp i alla fall…
Inte tyvärr, Henko tillför bara lidande till världen. Christian är ingen positiv kraft, men Henkos frånfälle vore ingen förlust.
Citat:
Ursprungligen postat av
GlamWirdemo
Christian Peterson påminner om mig, Glam från Lerum. Vi har båda flera konton och spelar spelet i multipla dimensioner. Vi vinner genom att långsamt mala ner dem. Nu när jag har semester och tid kommer jag hjälpa till att grinda ner och vinna över Henko. Jag är dock inte fascist utan mer en incel med barn. Henko har gjort mig illa. Han är en elak människa.
Påminner lite om Henko, han har också många konton som Krister1111 på twitter osv.
Skulle inte du helga semestern istället för att trolla här? Vi andra som inte har tagit semester får däremot fortsätta skriva. Glad midsommar!