2023-06-21, 17:00
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Klarafina-
Tycker du att gäddorna verkar avskräckta när de blir uppfiskade fast de känner till dumpen? Funkar verkligen fiske med tillhörande uthängning bra då?
Så fort som en del springer iväg så får vi nog anta att några blir avskräckta och låter bli.
Det var någon som cyklade iväg i sån panik att ena hjulet lossnade.
Citera
2023-06-21, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Men är du dum i huvet på riktigt?!?!
Så alla gäddor dom mött som är dömda för övergrepp på barn sen innan o alla som tagits för barnporr är enligt dig INTE riktiga pedofiler?? Då är jag jävligt nyfiken på vad du anser ingår när man är peddo?!
Du är lovligt korkad. Dumpen har absolut noll med deras tidigare domar att göra, har polisen ordnat.
Citera
2023-06-21, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Perpetuate
Du är lovligt korkad. Dumpen har absolut noll med deras tidigare domar att göra, har polisen ordnat.

Men du är ju efterbliven på riktigt!!!
Du skrev att Dumpen aldrig har exponerat nån riktig pedofil! Vilket jag då svarade på att dom uppenbarligen visst har gjort eftersom flera haft tidigare domar på sig för övergrepp mot barn! Vilket betyder att dom ÄR pedofiler. Som Dumpen sen publicerat!
Senast redigerad av 1891-019 2023-06-21 kl. 17:27.
Citera
2023-06-21, 17:28
Medlem
Citat:
Du skrev att Dumpen aldrig har exponerat nån riktig pedofil! Vilket jag då svarade på att dom uppenbarligen visst har gjort eftersom flera haft tidigare domar på sig för övergrepp mot barn!
Förklara för mig hur det involverar Dumpen? Är inte relaterat. Dessutom är det inte så många som har blivit dömda tidigare.
Citera
2023-06-21, 17:31
Medlem
Citat:
Förklara för mig hur det involverar Dumpen? Är inte relaterat. Dessutom är det inte så många som har blivit dömda tidigare.

Frågan va aldrig om Dumpen varit delaktiga i att få en person dömd för övergrepp mot barn!!!!! Det har jag aldrig kommenterat!

Du påstog att Dumpen aldrig exponerat en riktig pedofil! O det va det jag svarade på att det har dom uppenbarligen gjort vid ett flertal tillfällen då personen i fråga redan varit dömd för pedofila brott!
Citera
2023-06-21, 17:39
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Du skrev att Dumpen aldrig har exponerat nån riktig pedofil! Vilket jag då svarade på att dom uppenbarligen visst har gjort eftersom flera haft tidigare domar på sig för övergrepp mot barn! Vilket betyder att dom ÄR pedofiler. Som Dumpen sen publicerat!

Det du anser vara på riktigt är egentligen en fantasivärld!

Dumpen har konfronterat över 240st män. Klart det finns pedofiler och brottsdömda i en så stor grupp. Säkert även något fler än om urvalsgruppen var slumpmässig. Men de allra flesta är varken dömda för brott eller pedofiler.
Citera
2023-06-21, 18:07
Medlem
Citat:
Frågan va aldrig om Dumpen varit delaktiga i att få en person dömd för övergrepp mot barn!!!!! Det har jag aldrig kommenterat!

Du påstog att Dumpen aldrig exponerat en riktig pedofil! O det va det jag svarade på att det har dom uppenbarligen gjort vid ett flertal tillfällen då personen i fråga redan varit dömd för pedofila brott!
Jo, men det är tidigare brottslighet, ditt hjon.
Citera
2023-06-21, 18:11
Medlem
Citat:
Jo, men det är tidigare brottslighet, ditt hjon.

Ja?! Exakt!! Men man fortsätter väl ändå vara pedofil även om brottet är gammalt? Eller slutar man vara pedofil när man muckat från fängelset?!

Jag tar det IGEN!!!!
Du påstog att dumpen aldrig exponerat nån riktig pedofil!
Jag hävdade motsatsen då flera redan är dömda för sexuella övergrepp mot barn sen innan, vilket gör dom till pedofiler.
Dom va alltså pedofiler redan när dumpen mötte dom! Alltså har dumpen visst mött o publicerat riktiga pedofiler!
Citera
2023-06-21, 18:15
Medlem
Citat:
Ja?! Exakt!! Men man fortsätter väl ändå vara pedofil även om brottet är gammalt? Eller slutar man vara pedofil när man muckat från fängelset?!

Jag tar det IGEN!!!!
Du påstog att dumpen aldrig exponerat nån riktig pedofil!
Jag hävdade motsatsen då flera redan är dömda för sexuella övergrepp mot barn sen innan, vilket gör dom till pedofiler.
Dom va alltså pedofiler redan när dumpen mötte dom! Alltså har dumpen visst mött o publicerat riktiga pedofiler!
Dom har avtjänat sitt straff och hela byn är medvetna. Finns absolut ingen anledning att bli uthängd på Dumpen för hela världen att beskåda det. Även på Lexbase rensar man straffregistret efter 5 år.
Senast redigerad av Perpetuate 2023-06-21 kl. 18:17.
Citera
2023-06-21, 18:20
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Klarafina-
Nä, vi pratar om vuxna som leker barn, dumpen är bara en stor lekskola. Dumpen groomar och maipulerar gäddorna för ekonomisk vinning. Vi kan omöjligen veta vad "gäddorna" tror, vet, hoppas eller förväntar sig angående träffen de kommer till. Gäddorna är i lagens mening oskyldiga och ska givetvis behandlas som sådana tills motsatsen bevisats vid en rättegång.

Återigen så har dumpen aldrig påstått att dom begått några brott
Det dumpen hävdar är att dom gjort något väldigt olämpligt med chattloggarna som argument, om

Det spelar i min mening ingen roll hur fiskarna agerar, bara det att gäddorna väljer att sexchatta med ngn som utger sig för att vara minderårig är ett problem i sig

Vad tror du att gäddorna förväntar sig när en person klart och tydligt innan träff sagt att dom är 14 år? Tror du att dom hoppas på en 40 åring?
Citera
2023-06-21, 18:27
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Blotta sig och skicka kukbilder klassas som sexuelt ofredande.
Enligt fido så bad de om det, och har också sett det flera ggr. Kan inte va ofredande då. Sen att Dumpen ofredar andra genom att lägga ut dem på sin sida kan inte fotografen rå på.
Senast redigerad av Ankan-mannen 2023-06-21 kl. 18:31.
Citera
2023-06-21, 18:57
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Konstig meningsbyggnad och frågan var inte riktad till mig men jag tror jag kan belysa grunden till uppfattningen - den beror på det totala fokuset på gäddorna generellt hos vissa skribenter, inte deras handlingar och dess konsekvenser. På gäddlingarnas fokus oftast är på att till varje pris, i flera fall genom ett påfallande maniskt beteende, finna sätt att svartmåla, undergräva och sabotera för Dumpens verksamhet och (ännu mer symtomatiskt) personerna som representerar den och i synnerhet Sara. Regel tycks vara ryktesspridning, fula epitet och öknamn som upplevs av många andra i tråden som inte bara irrelevanta utan helt oproportionerliga och djupt personliga.
Det var Dumpen som började, är uppe i 242 stycken öknamn nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in