2023-06-21, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Vi pratar om vuxna människor som borde veta bättre än att tacka ja till en minderårig som "erbjuder sig"
Vi pratar om små barn

Tittar du på dom ai genererade bilderna på hemsidan så är det tydligt att låtsas barnen inte kan tas för att vara äldre

Nä, vi pratar om vuxna som leker barn, dumpen är bara en stor lekskola. Dumpen groomar och maipulerar gäddorna för ekonomisk vinning. Vi kan omöjligen veta vad "gäddorna" tror, vet, hoppas eller förväntar sig angående träffen de kommer till. Gäddorna är i lagens mening oskyldiga och ska givetvis behandlas som sådana tills motsatsen bevisats vid en rättegång.
Citera
2023-06-21, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charvet
Du tror att gäddorna endast är våldtäktsbenägna när de pratar med Dumpen? Det har gått dig förbi att flera stycken av dem har domar sedan tidigare (både för sexuella övergrepp och för barnporr)? Snacka om att ta gäddornas parti när du påstår att det är de som blir groomade och manipulerade.

Sedan missar du att Dumpen även förebygger brott genom att avskräcka andra pedofiler från att försöka ragga upp barn på nätet. Men du har säkert förklenande omdömen även om det, ni brukar ha det. Man ska helst inte göra något särskilt åt pedofilproblemet.

Men här i tråden diskuterar vi Dumpen och gäddor och vad som händer dem emallan. Vad gäddorna gjort innan hör inte hemma i tråden, ungerfär på samma sätt som Puttes och knarkludrets tidigare förseelser och domar inte sägs ha någon betydelse, alla förtjänar väl en andra chans? Som tidigare konstaterats i tråden ett otal gånger händer inget olagligt (på sin höjd någon oombedd kukbild) eller straffbart, alltså är de uppfiskade gäddorna i lagens mening oskyliga i relation till dumpens icke existerande barn.
Senast redigerad av -Klarafina- 2023-06-21 kl. 16:40.
Citera
2023-06-21, 16:37
Medlem
Citat:
Sedan missar du att Dumpen även förebygger brott genom att avskräcka andra pedofiler från att försöka ragga upp barn på nätet. Men du har säkert förklenande omdömen även om det, ni brukar ha det. Man ska helst inte göra något särskilt åt pedofilproblemet.

Tycker du att gäddorna verkar avskräckta när de blir uppfiskade fast de känner till dumpen? Funkar verkligen fiske med tillhörande uthängning bra då?
Citera
2023-06-21, 16:43
Medlem
Citat:

Någon riktig pedofil har Dumpen aldrig exponerat, så dom blir inte avskräckta.
Förutom att dom har bättre datakunskaper. Huserar dom på Darknet och inte Kik
Sagt det förut och säger det igen 80% av sexuella övergrepp sker i nära relationer.
Hela Dumpens verksamhet är meningslös.
Citera
2023-06-21, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Perpetuate
Någon riktig pedofil har Dumpen aldrig exponerat, så dom blir inte avskräckta.
Förutom att dom har bättre datakunskaper. Huserar dom på Darknet och inte Kik
Sagt det förut och säger det igen 80% av sexuella övergrepp sker i nära relationer.
Hela Dumpens verksamhet är meningslös.

Men är du dum i huvet på riktigt?!?!
Så alla gäddor dom mött som är dömda för övergrepp på barn sen innan o alla som tagits för barnporr är enligt dig INTE riktiga pedofiler?? Då är jag jävligt nyfiken på vad du anser ingår när man är peddo?!
Citera
2023-06-21, 17:00
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Klarafina-
Tycker du att gäddorna verkar avskräckta när de blir uppfiskade fast de känner till dumpen? Funkar verkligen fiske med tillhörande uthängning bra då?
Så fort som en del springer iväg så får vi nog anta att några blir avskräckta och låter bli.
Det var någon som cyklade iväg i sån panik att ena hjulet lossnade.
Citera
2023-06-21, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Men är du dum i huvet på riktigt?!?!
Så alla gäddor dom mött som är dömda för övergrepp på barn sen innan o alla som tagits för barnporr är enligt dig INTE riktiga pedofiler?? Då är jag jävligt nyfiken på vad du anser ingår när man är peddo?!
Du är lovligt korkad. Dumpen har absolut noll med deras tidigare domar att göra, har polisen ordnat.
Citera
2023-06-21, 17:24
Medlem
Citat:
Du är lovligt korkad. Dumpen har absolut noll med deras tidigare domar att göra, har polisen ordnat.

Men du är ju efterbliven på riktigt!!!
Du skrev att Dumpen aldrig har exponerat nån riktig pedofil! Vilket jag då svarade på att dom uppenbarligen visst har gjort eftersom flera haft tidigare domar på sig för övergrepp mot barn! Vilket betyder att dom ÄR pedofiler. Som Dumpen sen publicerat!
Senast redigerad av 1891-019 2023-06-21 kl. 17:27.
Citera
2023-06-21, 17:28
Medlem
Citat:
Du skrev att Dumpen aldrig har exponerat nån riktig pedofil! Vilket jag då svarade på att dom uppenbarligen visst har gjort eftersom flera haft tidigare domar på sig för övergrepp mot barn!
Förklara för mig hur det involverar Dumpen? Är inte relaterat. Dessutom är det inte så många som har blivit dömda tidigare.
Citera
2023-06-21, 17:31
Medlem
Citat:
Förklara för mig hur det involverar Dumpen? Är inte relaterat. Dessutom är det inte så många som har blivit dömda tidigare.

Frågan va aldrig om Dumpen varit delaktiga i att få en person dömd för övergrepp mot barn!!!!! Det har jag aldrig kommenterat!

Du påstog att Dumpen aldrig exponerat en riktig pedofil! O det va det jag svarade på att det har dom uppenbarligen gjort vid ett flertal tillfällen då personen i fråga redan varit dömd för pedofila brott!
Citera
2023-06-21, 17:39
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Du skrev att Dumpen aldrig har exponerat nån riktig pedofil! Vilket jag då svarade på att dom uppenbarligen visst har gjort eftersom flera haft tidigare domar på sig för övergrepp mot barn! Vilket betyder att dom ÄR pedofiler. Som Dumpen sen publicerat!

Det du anser vara på riktigt är egentligen en fantasivärld!

Dumpen har konfronterat över 240st män. Klart det finns pedofiler och brottsdömda i en så stor grupp. Säkert även något fler än om urvalsgruppen var slumpmässig. Men de allra flesta är varken dömda för brott eller pedofiler.
Citera
2023-06-21, 18:07
Medlem
Citat:
Frågan va aldrig om Dumpen varit delaktiga i att få en person dömd för övergrepp mot barn!!!!! Det har jag aldrig kommenterat!

Du påstog att Dumpen aldrig exponerat en riktig pedofil! O det va det jag svarade på att det har dom uppenbarligen gjort vid ett flertal tillfällen då personen i fråga redan varit dömd för pedofila brott!
Jo, men det är tidigare brottslighet, ditt hjon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in