Citat:
Ursprungligen postat av
RobRoys
Inga tankar eller känslor kring att ni just har blivit exponerade och exploaterade, och allt detta helt utan betalning vad jag har förstått? Själv kan jag inte förstå varför någon vill utsätta sig för detta frivilligt, speciellt inte i SVT.
Jag gjorde ett medvetet val att vara med. Den exponeringen visste jag om, och exploateringen tja det får man acceptera(alltså att dom dramatisera litegran och inte kan visa allt). Självklart är det obetalt, annars skulle det vara skevt. Det är mycket i världen som jag inte förstår, men att man vill medverka i detta program det kan jag förstå! För att det är förjävla fint. Inte oproblematiskt, men ändå lärorikt och vackert.
Citat:
Ursprungligen postat av
Huzzah
Aha det har jag missat men då ska jag allt ta reda på det!
Tråkigt du behövt ligga sömnlös, får man fråga hur du mår efter hela den här grejen? Har du några roliga planer inför sommaren eller ska du mest slicka såren och ta igen dej?
Jag får skylla mig själv som ska läsa allt och är upptagen hela dagarna.
Jag mår bra, tack. Inga sår att slicka, inte från detta experiment. Just nu är jag på Island. Vi har begravt min morfar. Känt en del sorg idag såklart, samtidigt är jag enormt tacksam för att jag fick en så fin morfar och att hans begravningen blev så lyckad. Flyger hem igen på onsdag. Sommaren är full av äventyr, men jag jobbar även en hel del. Har ett företag som hyr ut stretchtält, så jag åker runt en del! Sen blir det såklart en del nakenbad, eldkanoner och dans.