Citat:
Ursprungligen postat av
_Baste_
Adam är ett kap. Trevlig och jordnära. Hade jag varit tjej hade jag försökt haffa honom. Elsa söker nog någon som bryr sig mer om ytan. Vill leva NYC-liv, sken upp som en sol när han sa att hon såg rik ut. Får intrycket att fasaden utåt är viktig för henne, samtidigt som Adam är mer trygg i sig själv och skiter i sånt. Undrar vad det var för ”avancerade ord” han hade använt som hon inte förstått.
Ha, ha.
Hon tål inte att Adam har mer hjärna än henne.
Det är därför som hon, det stora influencerpack hon är, ska trycka ner honom.
Har han bekräftat henne så mycket, så hon får storhetsvansinne?
Hon kommer ha noll chans att bilda familj, så dryg och självupptagen som hon är. Om man ska säga något negativt om Adam, så är det att han framstår som lite blåst, som till varje pris vill behaga henne, vänder ut och in på sig in absurdum. Hon hade fått en stor käftsmäll (metaforiskt menar jag) av en normal kille.
Men Adam inser förhoppningsvis sitt värde av all pepp i sociala medier.
Det kommer nog finnas giftaslystna tjejer som ställer sig på kö efter programmet?
Och familjelivet kommer han fixa då han är så snäll och mån om att lösa konflikter.
(Men det får inte vara en ragata som sätter sig på honom. Han kan hitta någon likasinnad, som ju Nicklas och Ninni har fått i varandra.)