2023-06-06, 21:57
Medlem
Softers avatar
Hur fan fuskar man på salivproven av Prodiagnostics? Snälla, den som vet, bidra gärna.
Man ska ju skölja ur munnen med vatten just innan provet tas osv.

Nått jävla sätt måste det ju gå fuska på?
Citera
2023-06-06, 22:38
Medlem
Hejsan alla!
Någon som använt sig av HHC som fått sitt urinprov som skickas in till lab positivt på THC?
Förstått att stickor kan visa positivt iaf..

Dum som jag alltid är så agerar jag utan att först tänka på eventuella konsekvenser haha..
Vore fan surt att torska kneget.
Vapat tidigare innan prov, dock inte mer en en kväll..
nu 2-3 kvällar rätt mycket och på måndag ett par bloss,,
3,5dygn innan provet., jag luktar ju stekt om det visar på thc tyvärr..
Citera
2023-06-06, 22:41
Medlem
Så, Vore kul att veta om någon fått sitt prov skickat till karolinska efter intag av hhc.
Citera
2023-06-06, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DUNDERKUR
Ok nice hoppas de är lugnt

Det ska det vara, jag brukar iaf röka en hel spliff när jag vet att jag har 7 dagar till prov och är lugnt varje gång,,
Citera
2023-06-06, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Telperi0n
Får meddela resultatet från min "utredning" angående HHC och om det ger utslag på stickor ämnade för THC-detektion då.

Jag har använt mig av CleanU 25 ng/ml stickor, som är det lägsta gränsvärdet jag kunnat hitta, ämnade för THC och provat mig ca 12 timmar efter intag (inte morgonurinet) och får tyvärr klockrena utslag för THC varje gång.
Möjligen för att stickan inte kan särskilja THC-metabolit från HHC-metabolit, eller kanske möjligen för att vapen (Ypsilon Amnesy 75%) innehåller mängder nog av THC för att det ska räcka för ett utslag på THC-metaboliter i närtid efter intag. Vem vet.

I mitt fall utförde jag detta lilla experiment för att se ifall jag kunde bruka HHC istället för THC och på så vis inte åka fast i slumpkontroll på företagshälsovården, och jag valde stickor som ger utslag på så låga halter för att företaget jag jobbar för har extra hets mot droger och jag antar att de kör med det noggrannaste de kan komma över (och skickar dessutom på analys).
Så verkar inte vara fallet i vart fall, så jag kommer nog inte köpa någon mer HHC produkt då det för mig är meningslöst att bruka något halvsyntetiskt som man ändå kan åka fast för.

Skulle vara intressant att höra från några andra som brukat HHC (och inte THC runt samma period) och gjort urinprover på sig själv, och vilket resultat ni då fått. Jag misstänker att det skiljer sig både mellan vilken produkt/tillverkare man använder och även vilken sticka man köper hem.

Mycket svårt att säga i slutet av dagen vad som är sant och inte gällande HHC.

Är du säker att dom inte ser att det inte är thc när provet går till analys på karolinska.?
Citera
2023-06-06, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SunshineBlind
Jag var clear på 85%-vapes efter 5 dagar iallafall. Skickades också på analys, inga stickor som så involverade.

Hade du använt flera dagar eller bara ett tillfälle?
Citera
2023-06-07, 06:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrnoface
Tjena brakkam. Det din vän syftar på är gabapentin, lyrica-light och du får ett litet rus om du klämmer över gubben och en grapefrukt i magen, skulle säga att gabapentin utan Grape är rätt kefft, men du kan köra på det runt 3 dagar innan toleransen skjuter i höjden. En karta 300mg går för runt 200 kronor, box är självklart billigare om du tänkt köpa en mängd.

Annars kan jag tipsa om Fluetizolam (Inte en renodlad benzo utan är en kusin) som du kan köpa lagligt på rck*ungen.com

Jag har gabapentin på recept, käkar man 2-3gram åt gången blir man soft ändå.
Men samma som lyrica så blir man fort tolerans, lika fort försvinner toleransen dock,

Men till saken, gabapentin ger ibland utslag på lyrica på sticka,löser sig givetvis när de skickar på labbet och analyserar.. om man har recept vill säga..
(Jag vet dock inte vad som gäller ifall man tar medicin utan recept som inte är narkotikaklassad. Kanske du vet det? Vore kul att veta)
Citera
2023-06-07, 14:06
Medlem
SunshineBlinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spliff75
Hade du använt flera dagar eller bara ett tillfälle?
Jag rökte torsdag t.o.m lördag veckan innan, och sen prov torsdag. Inga problem för mig iaf.
Citera
2023-06-07, 15:38
Avstängd
Rastapunxs avatar
Om nu HHC syns på prov som THC så ger det väl alla cannabisbrukare en rimlig chans att kunna komma undan då man väl kan hävda HHC-bruk?
Vilket väl är lagligt?
Citera
2023-06-07, 21:23
Medlem
deepss avatar
Hej,

Vet inte vad ni lämnar för salivtester, jag tror mina är prodiagnostics som skickas på analys. Jag och alla mina polare kan röka 24h innan testet som skickas på analys och det har aldrig någonsin gett utslag. Sjuksköterskorna som tar proven är griniga för att det är så jävla kort spårtid på just thc. Amfetamin däremot syns ca 8 dagar och heroin syns också länge som tusan.
Citera
2023-06-07, 21:31
Avstängd
Ulf-Knulldells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deeps
Hej,

Vet inte vad ni lämnar för salivtester, jag tror mina är prodiagnostics som skickas på analys. Jag och alla mina polare kan röka 24h innan testet som skickas på analys och det har aldrig någonsin gett utslag. Sjuksköterskorna som tar proven är griniga för att det är så jävla kort spårtid på just thc. Amfetamin däremot syns ca 8 dagar och heroin syns också länge som tusan.

Fetade.

Gäller det även om man tar rövpanna?
Eller IV för den delen..
Eller sitter det i så jävla länge när man tar det nasalt/oralt?
Citera
2023-06-07, 23:43
Medlem
deepss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ulf-Knulldell
Fetade.

Gäller det även om man tar rövpanna?
Eller IV för den delen..
Eller sitter det i så jävla länge när man tar det nasalt/oralt?

Jag vet faktiskt inte. Ja drog 2 snokar tjack inte mer än max 0.3 och åkte dit på analysen av mitt saliv 8 dagar efter intag.

Men thc är aldrig några problem som sagt, kan ta några bloss kvällen innan och klara provet dagen efter även när det skickas på analys.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in