2019-03-26, 02:30
Medlem
Strongmanx2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
Jo den texten skrevs för 3 år sen, gäller samma nu alltså?
Ja.
Citera
2019-03-26, 07:57
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rainbowdad
Hej, hade en fråga om metadon förr men den fick jag inget var på men om jag frågar om Ketamine då.

Jag går och lämnar prover (urin) och de testar mig inte för oxy som jag står på. De kollar så jag inte tar nåt vid sidan. Antar att det är en multisticka och är det nån som vet om Ketamine brukar vara med på såna.
Läste mig till att man kan finna rester av Ketamine i urin i 2 veckor vilket var ganska överraskande med tanke på dess snabba halveringstid. Ja, Ketamine, vanligt eller inte på multisticka som kollar efter oliika benzo och opiater?
Den stickan fångar inte upp opioider ska sägas.

Nej Ketamin kollas inte på multisticka
Citera
2019-03-26, 10:30
Medlem
FotbollOchTuttars avatar
Är det lugnt att lämna lithium blodprov när man är positiv på tjack?
Citera
2019-03-26, 12:21
Medlem
pirata-codexas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FotbollOchTuttar
Är det lugnt att lämna lithium blodprov när man är positiv på tjack?

Det beror väl på, kollar man inte efter amfetamin syns det heller inte helt enkelt.
vad kollar man med? Multisticka vet jag kollar tjack!
Citera
2019-03-26, 12:22
Medlem
pirata-codexas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rappapaya
Någon som vet när man får provsvar från previa? Gjorde drogtest i tisdags förra v vid 09 på morgonen! Inför nyanställning

Är det positivt brukar dom vara snabba att säga det.
Negativt, så hör dom inte ens av sig, så har det i alla fall varit för MIG.
Citera
2019-03-26, 14:57
Medlem
Behöver lite råd här.

Jag har käkat c.a 1.5 Concerta 54mg.
Och ätit alprazolam (ksalol, xanor) 1mg. Sen i fredags, runt kanske 20-25 stycken max från fredag till idag.
Ska lämna urinprov snart, hur länge bör jag vänta innan jag lämnar urinprov?
Ska svettas så mycket jag kan samt dricka c-vitamin och så vidare. Hålla inne urinet tills det inte går mer. Sen skall jag supa i helgen förövrigt, lär väl bli några öl. Tog 3 Alprazolam idag men det blir dom sista tills efter urinprovet. När skulle ni säga att jag är grön?
Citera
2019-03-26, 16:30
Medlem
sweetlovelydeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormark
Behöver lite råd här.

Jag har käkat c.a 1.5 Concerta 54mg.
Och ätit alprazolam (ksalol, xanor) 1mg. Sen i fredags, runt kanske 20-25 stycken max från fredag till idag.
Ska lämna urinprov snart, hur länge bör jag vänta innan jag lämnar urinprov?
Ska svettas så mycket jag kan samt dricka c-vitamin och så vidare. Hålla inne urinet tills det inte går mer. Sen skall jag supa i helgen förövrigt, lär väl bli några öl. Tog 3 Alprazolam idag men det blir dom sista tills efter urinprovet. När skulle ni säga att jag är grön?

En vecka ungefär om det är sticka, analys skulle jag säga typ 10-12 dagar. Men väldigt individuellt som med allt annat.
Citera
2019-03-26, 16:33
Medlem
sweetlovelydeaths avatar
Frågar igen då jag ej fick något svar tidigare. Är det någon som vet vad för slags prov frivården gör? Och vad kollar de efter? Gäller om körkortet.
Citera
2019-03-26, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweetlovelydeath
Frågar igen då jag ej fick något svar tidigare. Är det någon som vet vad för slags prov frivården gör? Och vad kollar de efter? Gäller om körkortet.
Dom kollar allt på frivården.
Citera
2019-03-26, 20:24
Medlem
Tjena grabbar, Om jag har typ varit helt ren ifrån röka på typ 3 veckor och jag skulle röka en liten 0,3 nu hur länge skulle de sitta? Inte så mycket mer än 1 vecka väl?
Citera
2019-03-26, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Nej Ketamin kollas inte på multisticka

Det låter positivt att det inte blir positivt

Metadon då åker man dit under opiater på multistickan, eller hur?

Är en total nybörjare på att bli testad och de som jobbar där vill man inte fråga för mycket.
Citera
2019-03-27, 11:45
Medlem
Hej! Har brukat kokain i ganska stora mängder (kanske så mkt att det flätats samman med mitt dna). När jag började trappa ner i höstas tog det 21 dagar innan mitt urin inte längre visade positivt. Förra racet tog det 28 dagar innan det visade negativt. Har dragit mig några dagar nu men jag undrar hur det är möjligt att jag är positiv så länge. Ingen, läkare- sjuksköterskor o.s.v. säger att de aldrig sett något liknande. Ingen tror ju så klart heller på att man inte tar om det visar positivt.

Nu till min egentliga fråga:
Ska ta ett urinprov på fredag och kommer såklart vara positiv. Jag får inte vara positiv på detta urinprov. Jag vet man kan förstöra dessa genom att dricka väldigt mkt vatten innan men hur mkt ska man isf dricka???
Skitsamma om testet blir ogiltig bara den inte är positiv. Har ni några andra bra tips? Kan man äta dricka något annat? Kommer inte göra något så jag måste ha med mig nån kondom eller dylikt. Isf bokar jag hellre om det.

Tacksam för svar från er som bra tips!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in