2023-06-01, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanonklas
Nope dom syns ej. Dock kan dom vara bankade med något som ger utslag, men var inte positiv efter 8 mg dagen efter intag. 16 sticka

Vilken benso skulle du jämföra dem med i effektmässigt?sorry skulle frågat de i den andra posten men men.
Citera
2023-06-01, 20:43
Medlem
svampen211s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .royal
Tack, de lät lite risky isåfall. Har stickor hemma så kan ju testa mig själv men åker ja dit ryker taket över huvudet så vettifan om man vågar då. Mvh

Många av de där rc ger folk grönt tecken för ofta visar inte många kliniker o så på acl. Tror ja aldrig kommit över en benzo som inte visat på åtminstone acl. Förutom bromazolam som inte ens visa på saliv.
Citera
2023-06-02, 17:07
Medlem
Tjena folket!

Vad är sannolikheten att jag har kvar tramadol i mitt urin om jag ska ha urinprov på onsdag ? Tog min sista dos igår på 800mg och jag har tagit från 400mg och byggt upp till 800 som sista dos i 30 dagar.

72kg
man
normalbyggd

Har planerat att köra mycket varmt bad så jag svettas ordentligt samt dricka mycket vatten från och med imorgon
Citera
2023-06-03, 11:22
Medlem
Får meddela resultatet från min "utredning" angående HHC och om det ger utslag på stickor ämnade för THC-detektion då.

Jag har använt mig av CleanU 25 ng/ml stickor, som är det lägsta gränsvärdet jag kunnat hitta, ämnade för THC och provat mig ca 12 timmar efter intag (inte morgonurinet) och får tyvärr klockrena utslag för THC varje gång.
Möjligen för att stickan inte kan särskilja THC-metabolit från HHC-metabolit, eller kanske möjligen för att vapen (Ypsilon Amnesy 75%) innehåller mängder nog av THC för att det ska räcka för ett utslag på THC-metaboliter i närtid efter intag. Vem vet.

I mitt fall utförde jag detta lilla experiment för att se ifall jag kunde bruka HHC istället för THC och på så vis inte åka fast i slumpkontroll på företagshälsovården, och jag valde stickor som ger utslag på så låga halter för att företaget jag jobbar för har extra hets mot droger och jag antar att de kör med det noggrannaste de kan komma över (och skickar dessutom på analys).
Så verkar inte vara fallet i vart fall, så jag kommer nog inte köpa någon mer HHC produkt då det för mig är meningslöst att bruka något halvsyntetiskt som man ändå kan åka fast för.

Skulle vara intressant att höra från några andra som brukat HHC (och inte THC runt samma period) och gjort urinprover på sig själv, och vilket resultat ni då fått. Jag misstänker att det skiljer sig både mellan vilken produkt/tillverkare man använder och även vilken sticka man köper hem.

Mycket svårt att säga i slutet av dagen vad som är sant och inte gällande HHC.
Citera
2023-06-03, 12:00
Medlem
SunshineBlinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telperi0n
Får meddela resultatet från min "utredning" angående HHC och om det ger utslag på stickor ämnade för THC-detektion då.

Jag har använt mig av CleanU 25 ng/ml stickor, som är det lägsta gränsvärdet jag kunnat hitta, ämnade för THC och provat mig ca 12 timmar efter intag (inte morgonurinet) och får tyvärr klockrena utslag för THC varje gång.
Möjligen för att stickan inte kan särskilja THC-metabolit från HHC-metabolit, eller kanske möjligen för att vapen (Ypsilon Amnesy 75%) innehåller mängder nog av THC för att det ska räcka för ett utslag på THC-metaboliter i närtid efter intag. Vem vet.

I mitt fall utförde jag detta lilla experiment för att se ifall jag kunde bruka HHC istället för THC och på så vis inte åka fast i slumpkontroll på företagshälsovården, och jag valde stickor som ger utslag på så låga halter för att företaget jag jobbar för har extra hets mot droger och jag antar att de kör med det noggrannaste de kan komma över (och skickar dessutom på analys).
Så verkar inte vara fallet i vart fall, så jag kommer nog inte köpa någon mer HHC produkt då det för mig är meningslöst att bruka något halvsyntetiskt som man ändå kan åka fast för.

Skulle vara intressant att höra från några andra som brukat HHC (och inte THC runt samma period) och gjort urinprover på sig själv, och vilket resultat ni då fått. Jag misstänker att det skiljer sig både mellan vilken produkt/tillverkare man använder och även vilken sticka man köper hem.

Mycket svårt att säga i slutet av dagen vad som är sant och inte gällande HHC.

Jag var clear på 85%-vapes efter 5 dagar iallafall. Skickades också på analys, inga stickor som så involverade.
Citera
2023-06-03, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .royal
Vilken benso skulle du jämföra dem med i effektmässigt?sorry skulle frågat de i den andra posten men men.

Dom kommer visa på sticka, folk försöker bara få andra tro det inte gör det så dom kan sälja mer.

Ätit lyrica 3600mg två dagar kan jag vara ren om 4 dagar?
Ätit 1 imovane 7.5mg hur lång tid på den?

Jag var det förra gången men undra om det var pga hydrering.. drack mycket gatten kunna urinprovet.
Citera
2023-06-03, 20:05
Medlem
Om man tar två, tre tabletter 15mg oxascand under två dagar mest bara för att kunna sova bara, hur länge kan det tänkas visa på salivprov?

Samma med en tablett oxycodone (låg dos)?

Inga stora doser. Men ska ta salivprov om exakt en månad, iom att jag går på bevakning inom vården oxh vill bara veta att det kommer visa negativt?
Egentligen ville jag inte ens berusa mig, men när tjejen lämnar en. Ja, ibland vill man bara slippa tänka.
Senast redigerad av Memekrig 2023-06-03 kl. 20:08.
Citera
2023-06-03, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SunshineBlind
Jag var clear på 85%-vapes efter 5 dagar iallafall. Skickades också på analys, inga stickor som så involverade.

Jag tror också man blir ren väldigt fort, inom ett par dagar. Men skulle man t.ex bruka HHC varje kväll så är man alltid positiv dagen efter - vad det verkar.
Citera
2023-06-04, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DUNDERKUR
~75 kg, 178 cm

Tog 5 bloss av en svag jolle en vecka sedan, blev inte ens hög alls. Pissprov idag analys. Drack mke vatten innan. Tror ni jag klarar mig?
Någon som vet, behöver jag fortsätta och sitta och stressa eller tror ni jag är säker?
Jag blev ju inte ens hög alls så tänker att jag kanske inte fick nog med thc i mig för att det ska synas?
Citera
2023-06-04, 19:23
Medlem
SunshineBlinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DUNDERKUR
Någon som vet, behöver jag fortsätta och sitta och stressa eller tror ni jag är säker?
Jag blev ju inte ens hög alls så tänker att jag kanske inte fick nog med thc i mig för att det ska synas?

Det borde vara lugnt. Vid enstaka tillfällen så det inte hinner bygga upp är det ute ur kroppen efter 4-5 dagar.
Citera
2023-06-05, 14:32
Medlem
Går på benzo nedtrappning via beroendemottagningen och har gjort det sen 2e maj efter att ha legat inne på beroendeakuten sen 25e april. Gjorde mitt första drogtest för ca två veckor sedan vilket var salivprov(den de skickar iväg till labb i tyskland) och fick idag tillbaka resultatet och var positiv på THC.

Fattar ingenting, hur är det möjligt? Inte rökt, ätit eller varit nära cannabis(eller någon annan drog för den delen, förutom benzo dvs) sedan början av april, så hur fan kan det ge utslag på provet nu, på salivprov dessutom?

Som sagt inte använt någon cannabis, cbd, hhc eller likande alls. Provet visade 2.1 ng/ml på thc om jag minns rätt. Gjorde ett nytt salivprov idag så får se vad det visar men känns jävligt deppigt då jag skött mig som jag ska. Skulle precis få börja komma 2 gånger i veckan för att hämta medicinen men nu är det tillbaka till att gå varje dag och dom tror jag ljuger.

Kul
Senast redigerad av smolov 2023-06-05 kl. 14:37.
Citera
2023-06-06, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SunshineBlind
Det borde vara lugnt. Vid enstaka tillfällen så det inte hinner bygga upp är det ute ur kroppen efter 4-5 dagar.
Ok nice hoppas de är lugnt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in