Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-05-21, 21:22
Medlem
DoktorNos avatar
Jaha, där försvann Carro. Bra.
2023-05-21, 21:22
Medlem
Puma006s avatar
Har tvn på i bakgrunden, underbart se Carro åka ut. Lika bra nu som när jag streamade avsnittet när det släpptes.
2023-05-21, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Insynsrapportering
Det är inte hon som har gett Amanda en påminnelse.

Intressant analys, vad tror du det har att göra med? Blir man elak av för mycket kuk i röven tror du? (Frågar på riktigt)
Jag har faktiskt ingen aning! Jag är mot HBTQABC-hysterin men har aldrig haft något emot bögar, som du nog kan se i min historik. Men det ändrar inte faktum att alla bögar jag har sett både i Robison och i Survivor har varit mest drivande i hatet mot kompetenta kvinnor och män.
Citat:
Ursprungligen postat av Insynsrapportering
Vi får helt enkelt vara överens om att vi ser olika på den saken. För mig känns han inte elak, han gjorde mot Amanda det han kände han själv hade blivit utsatt för, det sa han 100 gånger.
Han var svartsjuk, bitter och kände sig sviken, ja.
Ni är ett gäng som letar småsaker för att måla upp dem ni gillar som hjältar. Det pågår gaslighting på hög nivå..
Chris har sagt "falsk fitta" och det har används mot hela tjej-paken hela säsongen för att måla upp Amanda som en ängel,, helt otroligt.
Det Dennis DY gjorde mot Amanda gjorde han också mot Erik och Marcus. Han svek dem fullständigt! Att ens jämföra med att han var svartsjuk mot Amanda går inte, för hans gärning är på en helt annan nivå. Han svek tre personer på ett skamligt sätt. Att vinna genom pakter, som i Survivor, har jag inget emot, men läggmatcher föraktar jag.
2023-05-21, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Nu blir det fattigmanskorsfästning i TV

Christoffer ser ut som en utmärglad Icke-Homo Jesus, vem är tjyven Barabas? ni bestämmer?

2 dagars stubb i Carros armhåla, hon sa antiklimax, så ja hon är ganska smart

Jesus hängde på korset i 45 minuter vet jag innan han gav upp & markens skälvde
Vad pratar du egentligen om? Lägg dig och nyktra till.
2023-05-21, 21:25
Medlem
DoktorNos avatar
Och så ska det grinas igen...

Om någon klarar Robinson utan att gråta nån gång är han eller hon en värdig vinnare.
2023-05-21, 21:27
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Vad pratar du egentligen om? Lägg dig och nyktra till.
Du saknar enklaste fantasi & duger enbart till att tramsa om vem som är värdigast, att övningen är en modell baserad på korsfästning kan ett barn se (vilket jag därför gjorde )

Nej du ska smaka på mina droger & sedan lägga dig då ditt liv är alltför surt
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-05-21 kl. 21:40.
2023-05-21, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Du saknar enklaste fantasi, övningen är en modell baserad på korsfästning kan ett barn se (vilket jag därför gjorde )
Jaha. Och vadå?

Lägg dig och låt drogerna lämna kroppen.
2023-05-21, 21:31
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Har tvn på i bakgrunden, underbart se Carro åka ut. Lika bra nu som när jag streamade avsnittet när det släpptes.

Ja det känns riktigt bra.
Nu när man ser om avsnittet så var det ännu mer pinsamt när Carro säger innan tävlingen
- detta är en tävling för mig då det är uthållighet och styrka
2023-05-21, 21:40
Medlem
Zyxel04s avatar
Finalveckan är här, tänkte skriva en rad kring de deltagarna som är kvar och deras förutsättningar.

Det är dock ganska svårt att spekulera eftersom vi inte vet vad som kommer ske. Är de liksom tävlingar hela veckan? Förmodligen kommer det vara ett Ö-råd...? Kanske är dettvå Ö-råd, ett där de nuvarande deltagarna röstar och ett där de utröstade..? Frågan är också hur finalen avgörs, om de blir hinderbana eller omröstning?

Men...

Kris: Eller han den där bögiga killen. Är ganska medioker på tävlingar men med tanke på motståndet så bör han ju kunna ta sig framåt. Borde också ha en fördel i tävlingar med styrke då han är man. Upplever också att han är ganska omtyckt fastän han är extremt jävla falsk. De som skulle kunna missgynna honom är att han just är man och allt snacket om "En kvinna ska vinna".

Oscar: Skulle betrakta honom som favoriten. Han är stark på alla olika typer av tävlingar och ja... Det är ju ett eventuellt i ett Ö-råd då han kan åka ut eftersom han skulle kunna betraktas som ett hot.

Blocket: En väldigt intressant karaktär... hon har varit i farozonen i flera Ö-råd och tycks vara ogillad av flera.. Hon hamnade ju i fejd med Millan, Erick, Kris, Carro, Dennis (osv) men har ändå hållit sig kvar. Ärväl inget vidare på tävlingar dock vilket kan hämma henne , både om det handlar om snabbhet, smidighet eller styrka så är hon ganska begränsad. I ett ö-råd eller i en eventuellt finalomröstning så lär hon ha oddsen mot sig. Svårt att se henne vinna.

Sofie: Betraktas ju som den starkaste fysiskt i kebabpakten men jag tycker inte att hon varit sådär överdrivet bra, har hon vunnit någon individuell tävling ens? Är väl dock allmänt omtyckt så svårt att se henne vara hotad i ett eventuellt Ö-råd. I en eventuell final-hinderbana så kan hon kanske vara favorit om det inte är Oscar eller Amanda som hon möter. Hopp

Sanna: Har väl ändå varit bra i några tävlingar, hon vann ju en av tävlingarna denna veckan och var bra på den där boule-saken. Lite medelmåttig dock över hela henne... ok på tävlingar men inte mer än så..

Amanda: Stark, snabb och smidig samt kan slå Oscar i en eventuellt final-hinderbana. Känns inte som tävlingar kommer vara ett problem för hennes del utan det är ju eventuellt ett Ö-råd. Dock kanske hon kan gynnas eftersom hon är kvinna då en "kvinna måste vinna". Vore så patetiskt om kebab-pakten röstade ut Amanda och därefter vinner Oscar skiten...

Elin: Meh... varken mer eller mindre. Väldigt blek karaktär som knappt någon i Robinson känner till.
2023-05-21, 21:41
Bannlyst
Citat:
Jag har faktiskt ingen aning! Jag är mot HBTQABC-hysterin men har aldrig haft något emot bögar, som du nog kan se i min historik. Men det ändrar inte faktum att alla bögar jag har sett både i Robison och i Survivor har varit mest drivande i hatet mot kompetenta kvinnor och män.
Det var inte en rikig fråga. Jag tycker det är tvärt om, det där har att göra mer med vilka som väljs ut till att få vara med i dokusåpor. Bögar är ofta mer medvetna om orättvisor pga vad de själva har fått utstå.
Citat:
Det Dennis DY gjorde mot Amanda gjorde han också mot Erik och Marcus. Han svek dem fullständigt! Att ens jämföra med att han var svartsjuk mot Amanda går inte, för hans gärning är på en helt annan nivå. Han svek tre personer på ett skamligt sätt. Att vinna genom pakter, som i Survivor, har jag inget emot, men läggmatcher föraktar jag.
Dennis kände sig sviken eftersom det är precis det man känner när man har blivit just sviken.
Att två andra starka spelare skulle ha åkt ut på kuppen såg han inte som en negativ grej i tävlingen, men de gjorde ju inte det då. Varför ska du lägga den grejen på Dennis? Dessutom var han inte vän med nån av dem så vart kommer sveket ifrån? Ehh sluta nu..
2023-05-21, 21:48
Medlem
Lite less på att alla dessa statiska uthållighetstävlingar ska avgöra vinnaren till slut. Så meningslöst för alla äldre och mindre tränade deltagare att ens vara med från första början. Jag har ett förslag till producent Gustav Carlsson till nästa säsong av Robinson. Ta fram tio skivstänger och kör marklyft för att avgöra vinnaren i finalveckan istället, nästa dag kör du armhävningar och sedan sit ups. Den som slutar sist åker ut direkt. Det blir säkert lika spännande och oförutsägbart att kolla på som årets säsong.
2023-05-21, 21:49
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Ja det känns riktigt bra.
Nu när man ser om avsnittet så var det ännu mer pinsamt när Carro säger innan tävlingen
- detta är en tävling för mig då det är uthållighet och styrka
Patetisk med hennes dåliga ursäkter, när hon åkt ut. Pakten är anledningen till att hon kom så här långt, annars hade hon nog åkt ut långt innan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in