Citat:
Ursprungligen postat av
Insynsrapportering
Det är inte hon som har gett Amanda en påminnelse.
Intressant analys, vad tror du det har att göra med? Blir man elak av för mycket kuk i röven tror du? (Frågar på riktigt)
Jag har faktiskt ingen aning! Jag är mot HBTQABC-hysterin men har aldrig haft något emot bögar, som du nog kan se i min historik. Men det ändrar inte faktum att alla bögar jag har sett både i Robison och i Survivor har varit mest drivande i hatet mot kompetenta kvinnor och män.
Citat:
Ursprungligen postat av
Insynsrapportering
Vi får helt enkelt vara överens om att vi ser olika på den saken. För mig känns han inte elak, han gjorde mot Amanda det han kände han själv hade blivit utsatt för, det sa han 100 gånger.
Han var svartsjuk, bitter och kände sig sviken, ja.
Ni är ett gäng som letar småsaker för att måla upp dem ni gillar som hjältar. Det pågår gaslighting på hög nivå..
Chris har sagt "falsk fitta" och det har används mot hela tjej-paken hela säsongen för att måla upp Amanda som en ängel,, helt otroligt.
Det Dennis DY gjorde mot Amanda gjorde han också mot Erik och Marcus. Han svek dem fullständigt! Att ens jämföra med att han var svartsjuk mot Amanda går inte, för hans gärning är på en helt annan nivå. Han svek tre personer på ett skamligt sätt. Att vinna genom pakter, som i Survivor, har jag inget emot, men läggmatcher föraktar jag.