Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-05-19, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
Tror du verkligen det på allvar, att jag är avundsjuk på Erik. Det var verkligen inte kul att höra att du tänker så lite om mig.

Förvrigt högaktar jag Amanda men är inte intresserad av henne på det sättet du är. Inte någon annan i programmet heller för den delen.

Jag gillar finess, karaktär och leader skills (Sophie).

Sophie leder skills? Hon är ju Carros dörrmatta. Gillar du leder skills så är väl Sophie det sämsta alternativet. Hon fick ju inte ens vara med i tjejpakten från början. Hon ser ut som skit men tur att hon kan gömma sig bakom sminket hemma på Stureplan.
Senast redigerad av Foden 2023-05-19 kl. 23:50.
2023-05-20, 00:00
Bannlyst
F.p
Senast redigerad av Insynsrapportering 2023-05-20 kl. 00:09.
2023-05-20, 00:09
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=5a0YNbOUOM0

Amanda. Charmig, vettig och jävligt snygg.
2023-05-20, 00:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Foden
Förlåt om jag skrattar åt dig men du är så sjukt avis på Erik och det bara lyser rakt igenom. För det första vet varken du eller jag om hans relation med sin fru. Kanske är dom i en separation, alla som är gifta på pappret är det inte på riktigt. Sen kanske hans fru till och med är helt ok med att Erik har vänner som inte bär en snopp. Amanda har inte alls "playat" Erik, vad får du det ifrån? Amanda är uppriktig och hon verkar bry sig enormt mycket om honom precis som Erik verkar bry sig enorm om Amanda. Båda har varit tydliga med att det är vänskap och om det nu skulle vara mer är det väl bara glädja sig med dem? Så jäkla ung är hon inte, det skiljer 10-11 år. Det är väl typ det normala i Sverige. Antingen är du en bitter ung kille som åter igen får inse att kvinnor generellt sätt föredrar äldre män. Eller så är du bara en äldre kvinna som är bitter för att du blivit brädad av män i din ålder. Eller så har du bara någon annan diagnos.
Haha. Jag har varit i för många destruktiva förhållanden för att vara avundsjuk på en.
Det där med avundsjuka anklagelser får du släppa, det är bara larvigt.
Om jag ser en fin relation mellan två människor så får jag fan inte lust att gå ut på nätet och snacka skit om dem. Jag tror inte någon fungerar så.

Anklagelser om avundsjuka bara ett sätt för dig att fortsätta leva i förnekelse.
2023-05-20, 00:40
Medlem
ronaldo77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Det skulle vara kul om det kommer in ett gäng utröstade på söndag som också får vara med och rösta och kanske även i ett eventuellt extra öråd sista veckan. Då tror jag Oskar sitter säkert och jag gillar honom mera nu sen jag kollat lite på hans kanal.

https://www.youtube.com/@outdooroskar1257
Det brukar ju ske varje säsong
2023-05-20, 03:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Alla verkar inte vara med där, finns en annan sida där hon är med längst ner till höger:
https://jobb.keysolutions.se/people

Hon är även med på den sidan du hade, längst ner där det är rörliga bilder på folk som kommer och går, i en sekvens där så är hon med.

Ett vuxendagis med bara en massa unga anställda, pingisbord, rosa väggar och bilder på ett par hundar bland medarbetarna. Känns verkligen seriöst... Är inte ett dugg förvånad att det är hennes arbetsplats.

Samt ca 70% svartskallar, och varenda jävel är "manager" 😂🤣 Det är nog bara senila kärringen Greta här i tråden som tror att Sophie är nån sorts mastermind. Hon har ju för fan fullt sjå med att hålla käften i styr med sin jävla hjullastarskopa till underkäke.
Men enligt vissa (retards) så har hon en "kill list" och styr allting likt Ernst Stavro Blofeld.
2023-05-20, 03:33
Medlem
Citat:
Chris bor i Vänersborg.
Carro är inflyttad till Stockholm sen två år, kommer ursprungligen från Gävle.
https://www.gd.se/2023-03-16/tv-carolines-mormor-om-robinsonaventyret-tror-inte-du-ater-larver-3pAq7

Carro och Chris saknar självinsikt totalt. De ska lära andra hur de ska bete sig samtidigt som de snackar en massa skit och är helt obildade. Patetiskt.

Marcus behöver inte lära sig någonting från dessa svagbegåvade människor.
Stockholm är en ankdamm och vad som gäller på Södermalm, pk'ismens centrum, är knappast vägledande för resten av landet.
Det är Chris och Carro som borde få tuktas lite på Påskön istället, det är de som behöver lära sig lite allmänt folkvett.

Precis, de skulle aldrig fixa att starta ett liv på Påskön och lära sig det lokala språket där.
De behärskar knappt ens svenska utan att använda svordomar och könsord.

Håller med till 100%!
2023-05-20, 03:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Robinson 2023 är inte ens nära att likna Robinson 1997. Det första året fanns två deltagare kvar i finalen. Idag är antal deltagare finalveckan nästan större än antal deltagare första veckan. TV4 tror att vi "tycker om det". Dessutom är de flesta deltagarna 2023 någon form av bokstavskombinationer. Det viktiga är inte tävlingar, utan bråk och feghet.

Intressant nog, så tycker många tittare (även bär i tråden) om bråk och avskyr rättvisa. Så största skillnaden är att vi äldre tävlingsmänniskor har bytts ut mot yngre PK-grisar som inte vill se tävlingar utan bara vill se bråk. Vi vill att den mest kompetenta ska vinna, de vill att en feg pk-kvinna skall vinna. Män ocj kompetenta kvinnor skall bort! Vi lever helt enkelt på fel tid.

Och jag är definitivt lika klart sur som du! Du sammanfattade det hela väldigt bra!
Gud förbjude att en stark och duktig person skulle vinna, nej det måste vara en vek tjej, som saknar sina fransar och sin mamma, eller en botoxad bög med anusblekning i nyllet för att allt ska vara ordentligt woke.
Fy fan.. Och de få hyfsat riktiga karlar som är med måste förnedra sig och slicka anus på dessa äckliga, falska bitchar för att ha en chans att slippa öråd. Usch!!
2023-05-20, 06:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grobiankungen
Visste att hon inte var stockholmare. Riktiga stockholmare pratar inte om söder på det sättet eller för sig som hon. Nog finns det kassa infödda stockholmare. Men hennes beteende är så typiskt inflyttad för pappas pengar bostadsrätt, på söder efter att det gentrifierades och förstördes.

Fy fan för dessa småstadsbor som kommer och försöker allt för att passa in (i Pk) och driver upp bostadspriserna.
Och det finns många exempel på såna där som kommer utifrån landsbygden och sedan försöker bli hippa stockholmare med ny dialekt etc etc. Patetiskt

Citat:
Chris bor i Vänersborg.
Carro är inflyttad till Stockholm sen två år, kommer ursprungligen från Gävle.
https://www.gd.se/2023-03-16/tv-carolines-mormor-om-robinsonaventyret-tror-inte-du-ater-larver-3pAq7

Carro och Chris saknar självinsikt totalt. De ska lära andra hur de ska bete sig samtidigt som de snackar en massa skit och är helt obildade. Patetiskt.

Marcus behöver inte lära sig någonting från dessa svagbegåvade människor.
Stockholm är en ankdamm och vad som gäller på Södermalm, pk'ismens centrum, är knappast vägledande för resten av landet.
Det är Chris och Carro som borde få tuktas lite på Påskön istället, det är de som behöver lära sig lite allmänt folkvett.

Precis, de skulle aldrig fixa att starta ett liv på Påskön och lära sig det lokala språket där.
De behärskar knappt ens svenska utan att använda svordomar och könsord.

Väl talat! Jag tänkte lite fel. Om någon av dom skulle börja på en ny arbetsplats tex skulle säkert Marcus passa in minst lika bra om inte ännu bättre han är trevlig och hjälpsam
2023-05-20, 08:29
Medlem
greta75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBollocks
Och du kan ju fullständigt ta och täppa igen käften, tror vi är många här i tråden som är jävligt trötta på dig, din förnumstiga Pernilla-wannabe. Du skriver folk på näsan i varenda jävla inlägg, där du sitter på din yogamatta med ditt överbett och drömmer om gambiansk kuk.
Är du svagbegåvad som inte uppfattade hur cringe den där lektionen i PK var? Marcus blev uppläxad av två barn, som trodde dom kunde lära honom hur man beter sig på Östermalm. Jag spyr alltså..

Du får tyvärr kämpa en vecka till med mig i tråden, det tror jag ändå du klarar.

Under tiden kan du ju smita in i någon annan tråd och spy ut dig ditt ouppfostrade hat om, kvinnor, bögar eller vad det nu kan vara. Så slipper vi läsa det.
2023-05-20, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foden
https://www.youtube.com/watch?v=5a0YNbOUOM0

Amanda. Charmig, vettig och jävligt snygg.

Jisses, en sminkad gris är fortfarande en gris. Hon blev t.o.m fulare med smink 💩🤘🤮
2023-05-20, 09:10
Medlem
greta75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grobiankungen
Visste att hon inte var stockholmare. Riktiga stockholmare pratar inte om söder på det sättet eller för sig som hon. Nog finns det kassa infödda stockholmare. Men hennes beteende är så typiskt inflyttad för pappas pengar bostadsrätt, på söder efter att det gentrifierades och förstördes.

Fy fan för dessa småstadsbor som kommer och försöker allt för att passa in (i Pk) och driver upp bostadspriserna.

2023 - året då flashback upptäckte att smarta, starka tjejer flyttar till Stockholm.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in