Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-05-15, 11:02
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foden
Vissa deltagare verkar inte få någon solbränna alls? Hur är det möjligt om man är på en ö i Malaysia i 10 veckor. Carro, Elin, Markus, Oskar mfl.

De har tillgång till SPF 50
2023-05-15, 12:13
Medlem
Har Carro vunnit på egen hand eller bidragit till någon lagvinst nånsin under programmet?
2023-05-15, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sarajevo
Funderar på det också. Varför försöker de inte bryta den starkaste pakten? Har inte sett Marcus direkt försöka övertyga Oscar och Dennis eller Pernilla och Camilla till exempel att rösta ut någon i den större pakten. Och varför bölade Dennis om Pernilla om han sen inte försökte få ut henne med hjälp av till exempel Marcus och tjejpakten?

Jag tror att Dennis och Oskar räknar med att se har stor chans att vinna immuniteter, osv när de röstar ut deras starkaste hot. Oskar kan inte heller samarbeta med Markus då han år avundsjuk på honom. Att Dennis dillar om Pernilla är väl för att när Oskar är ute är det hans tur om han inte kan få de andra att rösta på Pernilla? Hur Pernilla och Camilla tänker är väl troligen att inbilla alla andra att de inte är hot, ev lyckas mot alla odds vinna en immunitet i rätt ögonblick. När alla män och kanske Elin är ute. Störst chans att vinna har Chris som man och medlem av pakten, Markus (eller Erik) om de vinner gränslandet alternativt Oskar som redan är immun inför nästa möte.
2023-05-15, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rinaldo-Montalbano
Jag hejar på tjejpakten. Tycker det är så jävla tjatigt med folk, som efter 26 år inte begripit ett jota av vad Robinson handlar om utan sitter och gaggar om värdiga vinnare och inbillar sig, att det är ett pojkboksäventyr vi bevittnar och SM i överlevnad. Det finns ju t o m åsnor, som moraliserar över att man röstar på någon som har större chans än man själv att plocka hem en halv mille på en avslutande hinderbana. Egentligen skiter jag i vem som vinner bara det inte blir en usel människa och den enda uslingen (Zeki) har redan åkt hem. De andra är inga dåliga människor utan hyggliga tjommar, trots att de får heta fan och hans moster i tråden. Gärna Carro, så hon och Alva får råd med en ljuvlig kärlekssemester, men nån annan går också bra. T o m Erik, Amanda eller Pernilla, som nog är de tre jag skulle ha sämst personkemi med av dem som är kvar.

Ja juste, det var ju en eller två som var kära i Alva i tråden som såklart hejar på tjejpakten nu. Carro och Alva är inte tsm så du vet. Carro ville väl ha fler följare på tiktok.
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Om nu tjejpakten består av Carro, Chris, Sophie, Sanna, Oskar och Dennis d.ä. så hejar jag på den. För de har varit hyggligt skickliga på att spela Robinsonspelet. Som ju inte har ett skit med överlevnad att göra.

Ganska bra gjort av Carro och Chris, (jag är övertygad om att de två startade den här pakten) att komma överens redan från början, snacka ihop sig och, allteftersom förutsättningarna ändrats, ändå fått med sig tillräckligt många hela tiden som kan hjälpa dem att kanske nå en final, trots att de är fysiskt svaga.

Ett tajt paktande har tagit de så här långt i tävlingen och kanske kan det ta dem till final, kanske tillsammans med Oskar och Dennis?

Ja det är väl ni som är de ända i tråden som hejar på tjejpakten. Jag tycker att de som är schyssta, presterar i tävlingar och hjälper till i lägret är de som förtjänar att vinna. Tisslande och tasslande med fulspel går bort helt.
2023-05-15, 12:57
Medlem
greta75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orangesoundcloud

Helt säkert så. Produktionen vill ha tårar och känslor och med samtal endast till Oscar så här det inte blivit mycket av den varan.
2023-05-15, 12:57
Medlem
XtraXs avatar
Fitta vad ont det gjorde
2023-05-15, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313
Har Carro vunnit på egen hand eller bidragit till någon lagvinst nånsin under programmet?

mest värdelösa deltagaren. Tisslar och tasslar men har åstadkommit noll och inget själv.
2023-05-15, 13:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Ja juste, det var ju en eller två som var kära i Alva i tråden som såklart hejar på tjejpakten nu. Carro och Alva är inte tsm så du vet. Carro ville väl ha fler följare på tiktok.

Ja det är väl ni som är de ända i tråden som hejar på tjejpakten. Jag tycker att de som är schyssta, presterar i tävlingar och hjälper till i lägret är de som förtjänar att vinna. Tisslande och tasslande med fulspel går bort helt.
Tisslande och tasslande med fulspel? Årets tjejpakt har snarare varit den ärligaste pakten i Robinsons historia. Det tycker till och med många av dem som blir utröstade. Den delen av spelat har de spelat exemplariskt, det är många som kommer minnas det länge.
Senast redigerad av Insynsrapportering 2023-05-15 kl. 13:28.
2023-05-15, 13:20
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grobiankungen
Hon röstade väl på Pernilla? Pernilla fick ju två ordinarie röster å en blodshämnd

Inte säkert att Elin röstade på Pernilla. Pernilla hade en röst (blodshämnden från tidigare Öråd och från Erik) och fick 2 röster i detta Ö-råd - det kan ju ha varit Oskar och Dennis som la de två rösterna på Pernilla?! Elin beklagade sig mycket efteråt så jag tror att hon faktiskt la sin röst på Marcus.

Robinson idag:

Gränslandet idag:
Senast redigerad av CS128 2023-05-15 kl. 13:24.
2023-05-15, 13:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Arnebrylenius
Camilla är sexig. Klart knullbar. Erik ser bra ut nu, inte på dessa bilder. och jag är inte bög, men han ser bra ut nu. Råttan från fiskelägret.... Marcus helt OK, men Camilla 10 poäng
Av killarna så ser Dennis d.y bra ut. Av tjejerna så är det bara Christina som ser bra ut. Alva ser ok ut. Men resten ser ut som skit.... förutom Fabian såklart, han är ju världens vackraste man
Senast redigerad av Insynsrapportering 2023-05-15 kl. 13:30.
2023-05-15, 13:35
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Jag håller med. Bland den tråkigaste säsongen på länge faktiskt & allt började med uppdelningen unga/gamla..

Falska Elin högg en kniv i Markus rygg, usch, trodde dom var vänner, & hon som stod och snacka om att hon inte visste några pakter osv & inte känner någon där. Falsk som få.

& tönten Oskar som saknar stake, som förmodligen står på tur.. vilken tönt.

Varför flyttar man till Påskön när man är typ 20 & bestämmer sig för att bosätta sig där? Har det framkommit

Varför Marcus åkte ens till Påskön har inte framkommit, troligtvis som turist men han träffade sin partner där (en kvinna) som han har ett par stycken barn med och bosatte sig där. Har ett företag också som han driver tydligen men jag vet inte vilken verksamhet som företaget har.
2023-05-15, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
De har tillgång till SPF 50

Man blir brun även med hög skyddsfaktor. De sitter nog mycket i skuggan och sedan är det regnigt en del.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in