2023-04-27, 01:28
Medlem
Dancer-in-the-darks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlondinBalle
"David gör en nystart på sin kanal, det ska vara mindre "orten". Jag bryr mig inte så mycket om vad innehållet är utan tittar på hans videos för att se hur hemmet utvecklas..."
https://imgur.com/a/FPXtL9O

Jag har gjort motsvarande, fast på Andreas kanal. Där framkom att det varit bråk med Marias syster - förutsätter att det är den systern som de mest troligt hyr huset av.

Exempel finns här: https://youtu.be/k-x0GfU4iDk?t=10
Citera
2023-04-27, 13:22
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dancer-in-the-dark
Jag har gjort motsvarande, fast på Andreas kanal. Där framkom att det varit bråk med Marias syster - förutsätter att det är den systern som de mest troligt hyr huset av.

Skön kille som visar halva röven i videon
Citera
2023-04-27, 14:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dancer-in-the-dark

Humor om mostern, som äger rucklet, bestämmer sig för att vräka sin otacksamma släkt. Plötsligt blir det " - Hej och hallå heeeeeejsan" från husvagnen här på Raggarböle Camping. Vinden blåser in från det stora hålet i husvagnsväggen som aggrot Andreas sparkade upp när han förlorade i Fortnite.
Citera
2023-04-27, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Humor om mostern, som äger rucklet, bestämmer sig för att vräka sin otacksamma släkt. Plötsligt blir det " - Hej och hallå heeeeeejsan" från husvagnen här på Raggarböle Camping. Vinden blåser in från det stora hålet i husvagnsväggen som aggrot Andreas sparkade upp när han förlorade i Fortnite.

Scenariot att de tvingas flytta är nog inte helt osannolikt... Vad gäller Andreas tycker jag han har lugnat ner sig rejält. Han fräste visserligen ifrån i grillvideon, men med rätta och inte på ett aggressivt sätt.
Citera
2023-04-27, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Skön kille som visar halva röven i videon

Ja det var kanske inte helt lyckat om man vill bygga upp en seriös kanal på YouTube!
Citera
2023-04-28, 02:10
Medlem
area50s avatar
Jävlar vilken heffa-klump mage han har i senaste videon
Citera
2023-04-28, 02:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av area50
Jävlar vilken heffa-klump mage han har i senaste videon

Vem menar du? Eftersom du skriver "han" tänkte jag det var Andreas, men han visar väl inte magen (stjärtskåran för en månad sen dock). Är det felskrivning och du syftar på Maria? I så fall kan jag bara hålla med - den kaggen går inte av för hackor!
Citera
2023-04-28, 06:05
Medlem
area50s avatar
*hon
Citera
2023-04-28, 06:49
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg

Är det därför de samlar veckans dyraste vara från Rusta/Jula på hög i kartong i köket - ska Maria köpa eget så vill inte rusta upp syrrans hus?

(Tex en högtryckstvätt i kartong ska inte förväxlas med att lägga 20h och en jävla massa tid + pengar pynta med halloweenskrot man köpt MEN använder (hon är inte hoarder "bra att ha" utan används inte som en verklighetsflykt "bra att ha i framtiden när livet är bättre eller för att överleva" utan används hejvilt när andra hade prioriterat bärande väggar i barnens rum först.)
Senast redigerad av Spritnota 2023-04-28 kl. 07:05.
Citera
2023-04-28, 16:41
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlondinBalle
David gör en nystart på sin kanal, det ska vara mindre "orten". Jag bryr mig inte så mycket om vad innehållet är utan tittar på hans videos för att se hur hemmet utvecklas då Maria bara visar upp sig vid matbordet.

Köket har verkligen blivit husets hjärta hemma hos familjen Johnsson. Här samlas utöver familjen gamla påsar på golvet, en högtryckstvätt, en domkraft, en borrmaskin, avfettningsmedel (för bil), 25m elkabel på vinda.

Renoveringen av huset har på ett år inte kommit längre än att 40L spackel(?) funnit sin slutgiltiga plats i köket. Tvättmaskinen som skulle vara en temporär lösning står kvar. Golvet tror jag det är hunden som håller "rent", ingen annan.

Bakom berget av disk gömmer sig en kabeldragning man aldrig vill se i närheten av vatten.

Det är sig likt men det blir trashigare och trashigare då Maria fyller på med Ullaredskräp så det inte finns några ytor kvar och ännu svårare att hålla någon ordning och hygien.

Skärmdumpar från Davids video som visar en del av det jag beskrev ovan.
https://imgur.com/a/FPXtL9O

Helvete vilket kaos och de stänger verkligen allt på hög, som det där berget med "skräp" bakom köksbordet när de filmar. En kvinna i en av lägenheterna mitt emot mig och sambons har det precis sådär, hela köksbordet är belarmat med prylar och det är som ett berg som nästan når upp till kökslampan. På golvet står det fullt med påsar och kartonger, ser förjävligt ut
Citera
2023-05-19, 21:54
Medlem
area50s avatar
Tyst i över 1 månad nu från WT-drottningen?
Citera
2023-05-20, 12:46
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av area50
Tyst i över 1 månad nu från WT-drottningen?

Ja.. Har inte kollat om David lagt ut något på sin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in