Citat:
Ursprungligen postat av
Ratdancer
Allright, då har jag kollar upp Marias skuld igen och den ligger nu på: 1 250 755kr
Det blir dock lite tokigt när jag diffade skulden på typ 400k i första inlägget.
Att Maria skulle betalat ett sådant högt belopp på endast 3-4 månader sedan jag kollade upp skulden är dock osannolikt.
Det är mer sannolikt att skulden ökat med ytterligare 100k från 1.152mkr till 1.250mkr.
Men jag ska ringa kronofogden igen om typ 3 månader så får vi mer klart för huruvida skulden sjunkit det senaste eller ökat.
Hon hade hela 17st skulder från rättsligamål, antagligen då hon var helt kass som godman, annars så låg det "bara" 3st från privatabolag som något blancolån om jag hörde rätt.
Synoptik hade inte begärt kronofogden att sätta igång den skulden genom dom än, så det kan ligga mer skulder där.
Aja, trist för Maria och det blir Eldorado samt Premium läsk för henne resten utav livet om skulden nu försätter öka som den gör nu.
Det här är jävligt udda nu för att jag passade på att kolla Marias skulder hos Kronofogden i samband med ett annat ärende.
Och hon har endast strax över 100k i skuld nu?! Enorm skillnad sedan tidigare belopp på över miljonen.
Kronofogden kunde inte heller så skulder bakåt i tiden så vete fan...
Får väl helt enkelt bara gratulera Maria att allt ser betydligt bättre ut numera.