Citat:
Ursprungligen postat av
vargirektum
Kanske inte avsiktligt, men att han råkat trampa ihjäl den eller liknande i ett utbrott skulle kunna va en möjlighet? Nu va de nån dag sen jag såg videon, men vill minnas att de bara gjorde sig av med en katt (vilket väl ändå blir en marginell konstadsskillnad?) och att de prata väldigt luddigt om det, vilket känns lite småskumt.
Mostern tänker jag gjorde ett barmhärtighetsmord i stil med vad din bekanta gjorde. Men han fattar ju inte dom nyanserna, inte minst då han sa att "de borde tagit den till en veterinär": om folk generellt sett har svårt att förstå den mer pragmatiska o lantliga hanteringen av lidande djur lär ju Mukbangfamiljen ha ännu svårare...
Sen rörande videon i sig så var mina favoritdelar när de prata om pengarna som "försvann", skithinken och videon när de ska filma att dörren är olåst och Maria frustande kämpar sig igenom snön.

Jo, men så kan det vara - att han förträngt det alltså. Dock är jag mycket skeptisk till att han faktiskt skulle ha njutit av att plåga djur...
Alltså, det hade ju varit så enkelt att bara berätta "Jag har ju skuldsanering och då innebär det att en insättning...." etc. Dessutom inte alls osannolikt att Maria
har skuldsanering. Videon i snön är bara awesome!!
Vad skithinken beträffar, så slog det mig hur naiv Maria är.
Hur i hela helvete kan hon inte förstå att detta är något som folk kommer fråga om och som vi tittare liksom inte bara kan släppa utan vidare förklaringar? Nä, där sjönk hon. Kör gärna dina utlottningar. Men snälla, läs av det community du är verksam i.