2024-03-31, 05:43
Medlem
JerryCottons avatar
Intressant att det kom fram i nyaste videon hos "Örnen" att Andreas skadade djur när han var yngre!
Citera
2024-03-31, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av benstrackare
Någon som har systerns Insta ?
veronica.johnsson.25
Citera
2024-03-31, 15:39
Medlem
Kukloskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JerryCotton
Intressant att det kom fram i nyaste videon hos "Örnen" att Andreas skadade djur när han var yngre!

Nice Eskilstunas egna Jeffree Dahmer haha! Visste att det handlade om projektion när han anklagade Veronika, Kukloskan ding ding ding 10 points
Citera
2024-03-31, 18:03
Medlem
Kukloskans avatar
https://youtu.be/0-E3H56L8q8?si=eDzptz7lL2BpfyAW

Christoffer har missat att det fortfarande är förtal om man kan räkna ut vem han talar om då han (och klanen) tidigare berättat just vem de menar
Citera
2024-03-31, 22:18
Medlem
Dancer-in-the-darks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vargirektum
Kanske inte avsiktligt, men att han råkat trampa ihjäl den eller liknande i ett utbrott skulle kunna va en möjlighet? Nu va de nån dag sen jag såg videon, men vill minnas att de bara gjorde sig av med en katt (vilket väl ändå blir en marginell konstadsskillnad?) och att de prata väldigt luddigt om det, vilket känns lite småskumt.

Mostern tänker jag gjorde ett barmhärtighetsmord i stil med vad din bekanta gjorde. Men han fattar ju inte dom nyanserna, inte minst då han sa att "de borde tagit den till en veterinär": om folk generellt sett har svårt att förstå den mer pragmatiska o lantliga hanteringen av lidande djur lär ju Mukbangfamiljen ha ännu svårare...

Sen rörande videon i sig så var mina favoritdelar när de prata om pengarna som "försvann", skithinken och videon när de ska filma att dörren är olåst och Maria frustande kämpar sig igenom snön.

Jo, men så kan det vara - att han förträngt det alltså. Dock är jag mycket skeptisk till att han faktiskt skulle ha njutit av att plåga djur...

Alltså, det hade ju varit så enkelt att bara berätta "Jag har ju skuldsanering och då innebär det att en insättning...." etc. Dessutom inte alls osannolikt att Maria har skuldsanering. Videon i snön är bara awesome!!

Vad skithinken beträffar, så slog det mig hur naiv Maria är. Hur i hela helvete kan hon inte förstå att detta är något som folk kommer fråga om och som vi tittare liksom inte bara kan släppa utan vidare förklaringar? Nä, där sjönk hon. Kör gärna dina utlottningar. Men snälla, läs av det community du är verksam i.
Citera
2024-03-31, 22:19
Medlem
Citat:

På grund av bristande impulskontroll, hoppas jag.....
Citera
2024-03-31, 22:25
Medlem
xmzs avatar
Jäkla taktfullt av mongoklanen att sitta och dra (sin version) av historien i offentligheten. De tror säkert att de ska dra nytta av det på något outgrundligt sätt
Citera
2024-03-31, 23:09
Medlem
Citat:

Har inte kommit så långt ännu, men ska se klart i morgon. Blir oerhört besviken om det var medvetet. Ännu mer besviken ifall han njöt av det.

Citat:
Ursprungligen postat av Kukloskan
Nice Eskilstunas egna Jeffree Dahmer haha! Visste att det handlade om projektion när han anklagade Veronika, Kukloskan ding ding ding 10 points

Jag vill verkligen inte tro att du har rätt...
Citera
2024-03-31, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tussilago1
Slamsig live enligt mig.

Det var en in i helvete rörig live!
Citera
2024-04-01, 14:53
Medlem
Kukloskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dancer-in-the-dark
Det var en in i helvete rörig live!

Svårt när videokreatörerna/ deltagarna har 70 gemensamma iq-poäng, damp och inte ens kan bygga en hel mening.
Man hade kunnat klippa ner deras videos till ca 15 min om man hade tålamodet att rensa bort allt fnitter, ”ööööö hetttrre ” och annat skit.
Lilleman säger då mkt bisarra saker.

Andreas/ Christoffer Dahmer säger intelligenta saker om moster i stil med ”hon är psykiatrisköterska och borde inte bli rädd ” (som att man är någon slags övermänniska om man jobbar på psyk och inte känner negativa känslor.

Simpla människa. Förövrigt fattar jag inte hur ADHD och autism med IF gör att man är taskig mot djur.
Men men. Som autist har man inte problem med känslomässig empati?
Citera
2024-04-01, 18:03
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:
På grund av bristande impulskontroll, hoppas jag.....

Citat:
Har inte kommit så långt ännu, men ska se klart i morgon. Blir oerhört besviken om det var medvetet. Ännu mer besviken ifall han njöt av det.

Jag vill verkligen inte tro att du har rätt...

Det var enligt videon innan han fick medicinering. Närmare information gavs inte.
Citera
2024-04-01, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kukloskan
Svårt när videokreatörerna/ deltagarna har 70 gemensamma iq-poäng, damp och inte ens kan bygga en hel mening.
Man hade kunnat klippa ner deras videos till ca 15 min om man hade tålamodet att rensa bort allt fnitter, ”ööööö hetttrre ” och annat skit.
Lilleman säger då mkt bisarra saker.

Andreas/ Christoffer Dahmer säger intelligenta saker om moster i stil med ”hon är psykiatrisköterska och borde inte bli rädd ” (som att man är någon slags övermänniska om man jobbar på psyk och inte känner negativa känslor.

Simpla människa. Förövrigt fattar jag inte hur ADHD och autism med IF gör att man är taskig mot djur.
Men men. Som autist har man inte problem med känslomässig empati?

Jag håller med, som jag tolkar dig - NEJ du är inte taskig mot djur bara för att du har autism. Inte heller har du nödvändigtvis bristande empati. bland är det nästan tvärtom, som jag har förstått det. Däremot kan du ha svårt att uttrycka empati så att andra förstår. [ADHD har ju inte ens med mellanmänskliga tolkningar att göra, så det lämnar jag därhän.]

Om Christoffer/Andreas varit grym mot djur, då har det fanimej inte med hans dokumenterade diagnoser att göra. Då pratar vi om annat...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in