Citat:
Ursprungligen postat av
kebabmedpommes
Om du förklarar hur en custodial wallet fungerar så har du samtidigt en beskrivning av ett bankkonto (på en centraliserad bank).
Nu flyttar vi målstolparna hej vilt märker jag.
Jag vet vad en bank är och jag vet vad en custodial wallet är, men nu påstod du att wallet of satoshi inte alls är Lightning (som dom själva påstår) utan helt vanliga bankkonton. Jag har flera gånger bett dig bevisa detta och det enda du svarar är rappakalja som ovan.
För den som vill bilda sig en egen uppfattning om vem som är den stora idioten i denna diskussion:
https://www.walletofsatoshi.com/
Citat:
Wallet of Satoshi is a mobile app for iOS and Android that lets you send and receive Lightning payments.
Ingenstans står det att bankkonton är inblandade, men rätta mig gärna om jag missat i FAQn.
Citat:
Ursprungligen postat av
kebabmedpommes
Fel, eftersom kapaciteten inte räcker till att en väsentlig mängd personer faktiskt skickar sina bitcoins någon annanstans.
(uträkningen finns tidigare i tråden).
Det är komiskt att du nu argumenterar mot bitcoin och börjar berätta om alla fantastiska centraliserade banktjänster som kommer finnas för användarna, pga att kapaciteten är så undermålig.
Idiotin når inga gränser. Du har fått svar på detta tidigare.