2023-05-15, 23:58
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Papper1512
Jag har länkat till en video med tidsangivelse där man ser att el lobo puttar chippra. Det är bevisat. Kan du länka till en video med tidsangivelse där man ser den omvända situationen?

För det första.. Vem kallar sig för el lobo Om det nu skulle vara el Lobotomrad som knuffa?
Varför knuffa han? Kände han sig hotad? Oavsett. Tror nog mer på det Chrippa berättar. Lobo-gänget ändrar sin berättelse hela tiden. Jag hörde ju själv när Olof påstod han hade livvakter som han betalade Och så visade det nu sig att det inte var hans livvakter.

Tyckte det var lite sött att reservera ett bord och vilja bjuda på mat. Det hade vart bättre än att göra upp på en parkeringsplats så det ger jag Olof lite cred för.
Men kan samtidigt förstå dom avböjde med tanke på allt annat som hänt.
Åka utanför och tuta som snorungar osv.

Blev riktig pajasgrej av allting.
Senast redigerad av Tarmstuvning 2023-05-16 kl. 00:03.
Citera
2023-05-15, 23:59
Medlem
boqpods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buyseeshare10
Men poängen är att olofs brud hade nog riktigt ont i halsen efter att ha mött Nyck De Vries.
Han fick ju komma iallafall.

Påstår eller vet du att De Vries blev avsugen av Olofs postorderfru? 😅
Citera
2023-05-16, 00:04
Medlem
AlligatorMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjuvsmall
Är det så svårt att hitta hans hus där nere? Eller hans farsas.

Olofs "lyxlägenheter" har ju flera gånger tidigare i tråden blivit identifierade och avslöjade som airbnbs så vad är det som säger att inte hela zigenarklanen med Georg, Tjackisen, Tjockisen, Svett-Lana och det stackars lilla barnet bor i samma rum på nåt kackerlacksmotell?
Citera
2023-05-16, 00:09
Medlem
danceclubolofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falukorvenshemlis
Var det Escobars VD Olof K som frågade om någon ville hamna på Fängelse?
Så gör väl ingen äkta Gangsterboss.
Olof K om han haft stake hade gått ut på sidan med Crippa och tagit det som en man.
Inte stå hota om polis och jail vid restaurangen.

Olof K som är feg. Varför vågade han inte gå möta
Crippa på parkeringen där han var? Stå precis vid restaurangen ute med massor folk
och hota med Polis. Hahaha, vilken rädd pajas

Jävla fegis han är, FAKE den där Olof.K . Han kan inte ha ett skit med Escobar att göra om
han beter sådär pussy. Hotar med Polis och Fängelse. LOL. Det gör inga äkta Escobars

Att han pratar på engelska så att restaurangpersonal och folk runt om ska höra eller hota om jail och polis ja. Vilken feg tjockis.

Någon som har kvar fup eller dom från när tjockisens pappa gick in på hans toabesök?
Citera
2023-05-16, 00:18
Medlem
danceclubolofs avatar
https://anonfiles.com/tdwaza30u7/OLO...I4Pb8XRuwM_mkv

För er som har missat denna s.k. intervjun med den lobotomerade horungen som han gjort helt själv. D.v.s. det är ingen äkta intervju. Utan det är hans vän som ställer frågorna varpå El Lobo svarar med varierande framgång. Väldigt underhållande. Se till så att ni laddar ner videon och har den sparad ifall den försvinner i framtiden.
Citera
2023-05-16, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boqpod
Påstår eller vet du att De Vries blev avsugen av Olofs postorderfru? 😅

Jag är inte säker på att han kom, men ja hon var med honom den kvällen. Gissar på avsuging men hon kanske tog den i missionären
Citera
2023-05-16, 00:25
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buyseeshare10
Fuck youtube. Låt oss alla som vill pressa den gamla farbron och hans sexiga brud om olofs framtåg och även om man vill och vågar dumpa lite länkad till HA.

Olof har inga kontakter.

Av erfarenher från ett tidigare och nuvarande jobb liv så vill jag inte röra något i närheten av HA, tycker av erfarenhet att det är en trevlig klubb, men om någon vill ta på sig att vara bringer of bad news så kör. Tråkigast blir väll för Tobias Fridell som frontar klubben.

Va jag vet så ska man vara lite försiktig med att typ.. Skrämma eller hota med HA
Dom kanske inte alls vill vara delaktiga i detta?
Vad vet jag?
Men jag har även hört att det går fint för vem som helst att ta HA hjälp bara man betalar.
Jag vet inte?
Jag tror inte varken Olof eller Lobbokillen har något att komma med här.
Olof skickar ju ner sin kärring
Citera
2023-05-16, 00:26
Medlem
Papper1512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sthlmbaksida
Det du länka är ju inga videos endast ljud??
Jodå. Den första där jockiboys brorsa står och gapar i telefon. Kolla slutet på den. El Lobo puttar honom.

Sen kan såklart Js brorsa ha puttat honom först men ändå. Brorsan fick en knuff sen börja han lipa.
Citera
2023-05-16, 00:28
Medlem
Papper1512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wunderbaumz
Chrippa har redan förklarat detta, han drog till sig Tobbe för att han stod så jävla nära och knuffade sedan ifrån. Du har fel! El lobotomerad gjorde inte ett skit. Olof hotade sedan med polisen efteråt pga just detta.
Kolla sista tio sekunderna på denna och be om ursäkt sedan. https://vm.tiktok.com/ZGJHsbSbB/
Citera
2023-05-16, 00:29
Medlem
wunderbaumzs avatar
Citat:
Jodå. Den första där jockiboys brorsa står och gapar i telefon. Kolla slutet på den. El Lobo puttar honom.

Sen kan såklart Js brorsa ha puttat honom först men ändå. Brorsan fick en knuff sen börja han lipa.

Chrippa har förklarat hela händelseförloppet och varför skulle han ljuga om en knuff som t.o.m fick Olof att hota med polisen? Chrippa drog till sig Lobo och sedan skjutsa iväg honom och det ser då ut som om han blir knuffad. Du tror väll seriöst inte på riktigt att Lobo gjorde något? Antar att du trollar för snubben har inga bollar alls. Det krävs inte mycket intelligens för att fatta det.
Citera
2023-05-16, 00:30
Medlem
wunderbaumzs avatar
Citat:
Kolla sista tio sekunderna på denna och be om ursäkt sedan. https://vm.tiktok.com/ZGJHsbSbB/

Har redan kollat allt och behöver inte be om ursäkt. Du som har fel!
Citera
2023-05-16, 00:31
Medlem
Citat:

Din dumma jävel. Det är den videon som alla har sett och det är chrippa som lyfter tjacko och slänger iväg han och med det så tar han ett kliv bak. Så nej Olof och tjackis satte inte han på plats det kan vem som helst se som inte suger Olofs balle
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in