2023-04-23, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Kollar inte twitter så ofta. Men är det seriösa ”riktiga” konton som hejar på Olof?

De få ”riktiga” användarna som svarar på hans tweets är kids eller folk som driver med han sarkastiskt. Yppar man något uppenbart negativt mot El Jefe åker man på blocken DIREKT.
Citera
2023-04-23, 16:29
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av countolaf
Han lever väl på bedrägerier. Tror inte han har speciellt mycket pengar, inte på långa vägar så mycket som han påstår i alla fall. Men tillräckligt för att resa runt, äta Wagyu-biff och köpa gräsliga T-shirts.
Han har inte smakat wagyu en enda gång
Citera
2023-04-23, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TeEsEr
Eller så bryr sig Lundell inte speciellt mycket om Olof. Lundell har ju en riktig verksamhet igång plus att han har en familj som han verkar bry sig om. Jag tror han har bättre saker för sig än att debattera på låtsas-tv med någon som har uppenbarliga psykiska problem.
Helt lost i denna Youtube-beef historia. Halkade in på det av en slump. Lundell har jag väl tyckt varit dryg. Men i mitt fall så har hans popularitet ökat pga det Olof och den där knarkande skummisen som bara håller med Olof gjorde. Hört andra som fått mer sympati och fått upp ögonen och börjat följa Lundell efter det här. Han är ju inte så dum som man trodde... Snacka om att Olof pissade i motvind.
Citera
2023-04-23, 16:52
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA

Ja det kan ju vara något vanligt kött så klart, jag kan inte se skillnad på wagyu och annan biff. Han påstår att han äter det i alla fall på sin Twitter, men sen är han ju mytoman också.
Citera
2023-04-23, 16:59
Lundell som influencer kan man ju tycka lite si och så om, men i slutet av dagen har han trots allt barn som målgrupp.

Som förebild för barn väljer jag Lundell varje dag i veckan. Han är, om man förhåller sig till sanningen, inte direkt någon skandalös person i nutid, utan en helt vanlig familjefar som är närvarande för sina barn och ger dem stabilitet.

Olof och hans umgänge är raka motsatsen: pundarna står påtända i kö framför kameran när de tävlar om vem som kan säga värst saker. Olof visar sin dotter världen som det kallas, men föräldrarna reser av själviska orsaker och berövar henne på det mest fundamentala ett barn behöver, nämligen ett tryggt, fast hem. Olof och hans betalfru är oförmögna att tillgodose detta mest basala behov. De lever som nyrika zigenare.

Visa mig dina vänner så ska jag berätta vem du är. Olof umgås med de som tolererar honom. Två blandmissbrukare, bägge av dem snattare och den ene av dem tidigare häktad för misstanke om mord. Lowlife smuts som krälar i tunnans botten.
Citera
2023-04-23, 17:57
Medlem
Atamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA

Antagligen inte, men desto mer bea och pommes ser det ut som!
Citera
2023-04-23, 19:46
Medlem
XtraXs avatar
Desperat much?

"Finns det några Svenska journalister som är redo att intervjua Olof K? Eller TV producenter? Emaila mig nu, snart kanske jag blir en eremit! olof@vanbanco.com"
Citera
2023-04-23, 23:07
Medlem
Papper1512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
Lundell som influencer kan man ju tycka lite si och så om, men i slutet av dagen har han trots allt barn som målgrupp.

Som förebild för barn väljer jag Lundell varje dag i veckan. Han är, om man förhåller sig till sanningen, inte direkt någon skandalös person i nutid, utan en helt vanlig familjefar som är närvarande för sina barn och ger dem stabilitet.

Olof och hans umgänge är raka motsatsen: pundarna står påtända i kö framför kameran när de tävlar om vem som kan säga värst saker. Olof visar sin dotter världen som det kallas, men föräldrarna reser av själviska orsaker och berövar henne på det mest fundamentala ett barn behöver, nämligen ett tryggt, fast hem. Olof och hans betalfru är oförmögna att tillgodose detta mest basala behov. De lever som nyrika zigenare.

Visa mig dina vänner så ska jag berätta vem du är. Olof umgås med de som tolererar honom. Två blandmissbrukare, bägge av dem snattare och den ene av dem tidigare häktad för misstanke om mord. Lowlife smuts som krälar i tunnans botten.
Absolut är Jockieboy bättre för barnpubliken. Inget snack.

I vuxenvärlden har jockieboy däremot en jävligt fet och ful fru. Tre veckor efter Olof K uppmärksammade världen om det gick Jonna under kniven för fettsugning och nya tuttar.

Att det viltigaste för ett barn skulle vara en fast bostad visar bara att du själv inte har barn. Anknytningspersonerna är 100%. I Olofs dotters fall verkar det vara mamman.

Missförstå mig rätt, jag försvarar inte Olof K men att måla upp pedofilen Jockieboy som någon mönsterfarsa är skrattretande. Han är en gammal knarkare med en sjukligt fet fru.
Citera
2023-04-24, 07:00
Medlem
Kavajfyllos avatar
Undrar om Escobars brorsa vet om Olofs intentioner? Den ruttna gubben som knappt ser, hör eller kan prata. Vad fan heter han?
Citera
2023-04-24, 07:48
Citat:
Ursprungligen postat av Papper1512
I vuxenvärlden har jockieboy däremot en jävligt fet och ful fru.

I min vuxenvärld är det slag under bältet att angripa andras fruar. Det är i samma klass som att felaktigt anklaga folk för att vara pedofiler för att man vill ha uppmärksamhet. Smaklöst, smutsbeteende.

Citat:
Ursprungligen postat av Papper1512
Att det viltigaste för ett barn skulle vara en fast bostad visar bara att du själv inte har barn.

Haha, OK. Du läser mig som en öppen bok.

Jag pratar inte om fast bostad utan stabilitet. Olof och hans fruga reser till ett annat hotell i ett annat land varannan vecka. Vilken del av detta tycker du är bra för barnet, med konstant tillhörande jetlag? Det är en retorisk fråga, jag föredrar om du inte svarar.
Senast redigerad av kodapan 2023-04-24 kl. 07:50.
Citera
2023-04-24, 08:02
Medlem
Kavajfyllos avatar
Hur gick det förresten med Olof K samtal med Wallenberg? Blev det något av det efteråt? Tror dock att Wallenbergarna skiter fullständigt i ett fetmamonster som köper grejer på krita.

Olof till Jakob Wallenberg:
Olof - "Jag är intresserad av att komma i kontakt med dig gällande ett affärsförslag".

Vadå får jävla förslag? Tillverka ladd i Colombia och föra till Sverige?
Citera
2023-04-24, 13:55
Medlem
XtraXs avatar
Olof har alltså gått och tagit kort på stället där Joakim Lundells bror semestrar med sin familj i Spanien. Vilket satans psykfall han är.

Från hans twitter.

“ Chrippa outade sin location i sin egna Youtube video. Jag var bara intresserad av den spännande spanska arkitekturen gubben, du var en inspirationskälla mannen. Sen kan vi ju diskutera om du har cash om du bor i en skithåla, men det kan vi ta till en annan dag.”
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in