Om vi ska prata om vad som hade sett de att se bäst ut inför TV-tittarna så är det en helt annan fråga.
Jag tror att Marcus är den värsta ormen där. Men jag tror att han har lyckas lura många TV-tittare så om man vill se snäll ut så skulle de ha röstat ut nån som Pernilla som alla har sett hur hon är.. och det där är ett spel som vissa som går in i såna program tänker mycket på.. Men jag tror inte att det är de som ofta är godast.. kan nog till och med ofta vara tvärtom.
Alla deltagarna utom möjligen Oskar gillar ju Markus och det går inte att spela snäll dygnet runt i 5 veckor och särskilt som i Markus falla att han komma in sist och varit en måltavla hela tiden för att han är så bra på tävlingarna.
Alla deltagarna utom möjligen Oskar gillar ju Markus och det går inte att spela snäll dygnet runt i 5 veckor och särskilt som i Markus falla att han komma in sist och varit en måltavla hela tiden för att han är så bra på tävlingarna.
Han var ju inte gillad av Carro och Chris först, han blev det nu när han berättade hur taggad han är på att lära sig PK-språket.. Vilket var 100% ärlighet
Och nej han kan inte vara i roll 100% av tiden, därför har vi fått se mellan sprickorna flera gånger. Men det orkar jag inte tjata mer om.... Men visst är han duktig på det han gör. Han lyckas ganska bra. Även för Elin den positiva funkade det rätt länge. Men med henne så var hennes största "tell" hennes fakeleende och behovet att tidigt säga rakt ut hur glad och positiv hon är som person.
Senast redigerad av Insynsrapportering 2023-05-15 kl. 19:21.
Vänta nu... Trodde han var fisk-odlare, och det har framgått mellan raderna att han självklart är extrem miljöpartist och allt annat som är dåligt med dylika personer.
Är han fiske-tillsyningsman/"polis" dessutom ?
Fy fan vad passande. Lätt aspig och hela köret.
Vart håller denne hjälte hus till vardags ?
Om man vill åka och "köpa ett fiskekort" i hans höghets pöl, vill säga ?
Ingen susning var har bor/håller till - du får väl googla kanske? Han är iaf fiskeodlare till yrket men jag kan ha fel i om han är fiskekonsulent ... har för mig att jag har läst någonstans om det, men jag kan ha fel givetvis.
"Inget som har ändrats", jo en del förutsättningar har ändrats under resans gång. Sånt som produktionen styr över t.ex. Du nämner ju bl.a en själv i ditt inlägg.
Det jag menar är att det mesta gått Chris och Carros väg, även om de inte har planerat ens en fjärdedel av det som skett i deras fördel. En del har de dragit nytta av.
Men det har lyckats genom att vara konsekventa i sin pakt, inte bråkat sinsemellan eller "fallit" för någon annan, släppt in lättledda personer och så vidare och att sett till att behålla en majoritet.
Jag kan hålla med dig om det sista, att de varit konsekventa i sin pakt men återigen, det har inte varit någon prövning för dem i stort. De har haft flyt genom åldersindelningen i början och sen även pga programmets smått osannolika sammansättning av svaga, osäkra män som bidragit genom att serva dem hela vägen.
Det har inte varit en massa paktande för det har inte behövts utan de har hela tiden kunna behålla sin majoritet. Ingenting har krävt någon särskild begåvning eller intelligens och det är ju uppenbart att det inte är deras styrka heller.
Jag kan hålla med dig om det sista, att de varit konsekventa i sin pakt men återigen, det har inte varit någon prövning för dem i stort. De har haft flyt genom åldersindelningen i början och sen även pga programmets smått osannolika sammansättning av svaga, osäkra män som bidragit genom att serva dem hela vägen.
Det har inte varit en massa paktande för det har inte behövts utan de har hela tiden kunna behålla sin majoritet. Ingenting har krävt någon särskild begåvning eller intelligens och det är ju uppenbart att det inte är deras styrka heller.
Ja, det var ganska väntat att det skulle bli så i en åldersindelning av gamla och unga. Svenska män behöver bli runt 30-40 år innan de lär sig att säga emot kvinnor.
Välj inte Sofie nu Oscar! att få det här samtalet, ge dig själv 2 samtal! eftersom du inte vill singla
ut någon av dom andra framför dom andra
Nu ska Dennis pennis in i Carro, ålderskillnaden 43 vs 24 är ju fullt överbryggbar!
tillåt mig gissa att hon utnyttjar honom för spelet? hon vill efterapa Amanda
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-05-15 kl. 20:03.