Citat:
Ursprungligen postat av
Kaizashman
Jag är för starka kvinnor som tar för sig men särskilt idag framstod Amanda som störig när hon skulle prata i mun på de övriga. Hon är nog mer omogen än hon själv fattar.
Med det sagt, även fast Alva är en rar person så kan man inte låta bli att himla med ögonen när hon brister ut i tårar för 1000nde gången.
Just nu framstår Sanna, Elin och Millan som de enda någorlunda vettiga kvinnorna.
Av männen så är Marcus en favorit, Erik lite mjeh och resten tofflor. Oscar ändrar jag min uppfattning om var och varannan gång.
Ja men laget fick väl det mesta av sitt dricksvatten från Alvas alla tårar hahaha
Marcus är väl den som just nu ligger på topp, men hans sätt att prata låter som om han hela tiden läser ut nåt manus eller nåt, lite irriterande men ändå.
Oscar är som du säger svår att placera, ibland är man sjukt impad och ibland är han i botten. Men han måste ju ha en diagnos, 100%. Han har inte förstått det sociala riktigt, när nån tjej snackade i synken nämnde hon typ alla i tjejgruppen inklusive Stor-Dennis och Chris i sin pakt men hon nämnde inte Oscar så han kommer ryka så fort de blivit av med Erik och Marcus (eller annan ordning om någon av dem blir immun)
Pernilla går mig på nerverna, så fort hon hamnar i skymundan så blir hon fientlig och ond typ, därför hon hatade Amanda, för hon fick inte vara den som alla lyssnade på längre. Samma sak med Anna tidigare eller med de andra hon konspirerat mot den kärringen.