Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-05-14, 12:56
Medlem
The.Swedes avatar

2023-05-14, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonipoon

Läser vi samma tråd? Det är ingen här som hejar på tjejpakten.
2023-05-14, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chaga

Vilka är kvar på gränslandet? Är det Erik, Amanda och Millan? Dennis får åka när pastorn dyker upp till tonerna från Ronja Rövardotter.
2023-05-14, 13:56
Medlem
Den som åkte hade kunnat sagt till Carro, blir jag utröstad så blir det duell mot dig. Det hade kunnat räddad kvar personen. Det är därför Carro inte törs bryta ordningen, hon vet att då blir hon utmanad om det blir duell.
Svagt av alla killar att bara sitta där och se på........
2023-05-14, 14:11
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Den som åkte hade kunnat sagt till Carro, blir jag utröstad så blir det duell mot dig. Det hade kunnat räddad kvar personen. Det är därför Carro inte törs bryta ordningen, hon vet att då blir hon utmanad om det blir duell.

Det finns bara tre killar/gubbar kvar och det är ju Chris, Oskar och Dennis. Nu hör det ju till saken att alla dessa 3 är otroligt villiga att offra sig för Tjejpakten tydligen vilket innebär att de står på tur att röstas ut också! Fast jag tror nog att Chris får liiiite Dispens av Tjejpakten så att Pernilla ryker innan han får gå till slaktbänken
Senast redigerad av CS128 2023-05-14 kl. 14:15.
2023-05-14, 14:26
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bridge

VADÅ CARRO!? Enligt Greta här i tråden så är det Sophie, med sin s.k. kill-list som är hjärnan bakom pakten. ¯\_(ツ)_/¯
2023-05-14, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
VADÅ CARRO!? Enligt Greta här i tråden så är det Sophie, med sin s.k. kill-list som är hjärnan bakom pakten. ¯\_(ツ)_/¯

Vad jag sett då är det Bögen och Carro som driver deta. Carro vet att hon ligger risigt till att duellera.. De borde ändra så att alla som röstast ut får välja mellan hämnd eller att duellera. Då sitter ingen säkert...... och det rör om i grytan 👹
2023-05-14, 16:04
Bannlyst
Nej, röstades hen ut 😱
Aha, hen kom till gränslandet för ingen röstas hem, vilket jävla skämtprogram..
2023-05-14, 16:18
Medlem
Kan dom inte bara skicka ut Pernilla med huvudet före. Vilken vidrig människa hon är! Och denna tjejpakt 😂 ingen av dom kommer kunna vinna Robinson oavsett. Ryggradslösa är dom och dom har inte förtjänat sin plats på ön
2023-05-14, 16:31
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The.Swede

2023-05-14, 16:50
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Jo, de finns, märkligt nog.
2023-05-14, 18:34
Medlem
Rinaldo-Montalbanos avatar
Citat:

Jag hejar på tjejpakten. Tycker det är så jävla tjatigt med folk, som efter 26 år inte begripit ett jota av vad Robinson handlar om utan sitter och gaggar om värdiga vinnare och inbillar sig, att det är ett pojkboksäventyr vi bevittnar och SM i överlevnad. Det finns ju t o m åsnor, som moraliserar över att man röstar på någon som har större chans än man själv att plocka hem en halv mille på en avslutande hinderbana. Egentligen skiter jag i vem som vinner bara det inte blir en usel människa och den enda uslingen (Zeki) har redan åkt hem. De andra är inga dåliga människor utan hyggliga tjommar, trots att de får heta fan och hans moster i tråden. Gärna Carro, så hon och Alva får råd med en ljuvlig kärlekssemester, men nån annan går också bra. T o m Erik, Amanda eller Pernilla, som nog är de tre jag skulle ha sämst personkemi med av dem som är kvar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in