2023-05-12, 20:52
Medlem
FairyGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av expat2021
Du glömde svara:

Vilket arv?
Är det minnen du tänker på nu eller något konkret som existerar?

Fattar du inte vad arv är? Vi har ärvt landet av våra förfäder som byggt det under tusentals år. Är bara äckligt vänsterpack som detta är oviktigt för.
Citera
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FairyGirl
Sluta bortförklara dig. Du skrev om illaluktande f!ttor. Det är vulgärt och äckligt, inte strängt.

Det är ju DU som förklarar bort dig, med ditt jävla tjat. Du får lära dig att veta hut som alla andra !! Behåll ditt jävla blattetjat för dig själv !!
Citera
Medlem
FairyGirls avatar
Citat:
Återigen, jag har inte sagt att du sagt "alla".
Men du har sagt att det är vanligt utan att på något sätt kunna klä det i siffror.
Hur stor andel av alla män gör det, hur ofta osv. Eller är det som sagt var bara din egen bild?

Varför drar du upp alla män? Är helt oväsentligt. Det är vanligt i din kategori. Är bara för dig att erkänna.
Citera
2023-05-12, 20:53
Medlem
Citat:
Fattar du inte vad arv är? Vi har ärvt landet av våra förfäder som byggt det under tusentals år. Är bara äckligt vänsterpack som detta är oviktigt för.

Som sagt:
Är det minnen du tänker på nu eller något konkret som existerar?

Du verkar inte kunna svara, du vet alltså inte heller här vad du pratar om.
Citera
Medlem
Citat:
Varför drar du upp alla män? Är helt oväsentligt. Det är vanligt i din kategori. Är bara för dig att erkänna.

För tredje gången, jag har inte dragit upp "alla", det är du som påstått att det förekommer ofta utan att kunna svara på hur ofta.
Citera
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Och de undrar varför inte män vill försvara dem, jösses!

Exakt. När idiotfittor som FairyGirl förstör för dom kvinnor som kan samarbeta och som är feminina.
Citera
2023-05-12, 20:55
Medlem
FairyGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnuppfen
Fast den där "FairyGirl" kör ju den där typiskt tjatiga blattestilen. En såndär som alltid måste ha sista ordet, trots sin bristande intelligens. Vi har ju haft intelligenta feminister som varit aktiva här för ca 10 år sedan, men dom har tyvärr slutat i forumet.

Haha, är du som måste ha sista ordet och inte tål att nån kör över dig och din idiotkommentarer.
Citera
2023-05-12, 20:56
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Haha, är du som måste ha sista ordet och inte tål att nån kör över dig och din idiotkommentarer.

Dumheter !!
Citera
2023-05-12, 20:57
Medlem
Citat:

Du är exakt lika korkad som ipsi som tystnade när du kom.
Citera
2023-05-12, 20:58
Medlem
FairyGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnuppfen
Dumheter !!

Nej, sanningen!
Citera
2023-05-12, 20:58
Medlem
FairyGirls avatar
Citat:
Men ditt snack om horor är okej?

Javisst, det är ett yrke, som de som har det i många fall inte skäms för.
Citera
2023-05-12, 20:59
Medlem
Citat:
Jaha du är en sådan där yttrandefrihetsmotståndare med diktator-ambitioner. Vill styra vad andra ska få säga och göra. Tyvärr för din del så har du inte den makten plutten.
Lilla flickan. Jag är mer man än vad du någonsin komner att bli. Jag stannar, tar hand om min familj och mitt land och springer inte som en råtta till ett hål någonstans. Den makten har jag.
Fosterlandsförrädare som sitter från kreml och klagar via vpn klarar vi oss gott utan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in