2023-05-11, 22:04
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Öppen fråga. Är du själv pedofil/hebefil?

Nej. Inte transvestit heller. Eller homosexuell. Jag är en vit heterosexuell man.
Citera
2023-05-11, 22:05
Medlem
bengtochjags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Irreversibla medicinska ingrepp? Är det det de gör på sagostunderna?

Förstår du inte var indoktrinering innebär?

"Indoktrinering kan betyda dels upplärning, instruering, dels politisk påverkan, hjärntvätt. Ordet kommer av doktrin som betyder lära, lärosats, åskådning. Till skillnad från annan undervisning går indoktrinering ut på att få eleven att omfatta en given doktrin utan att ifrågasätta den."

Det är detta dom gör på sagostunderna.
Citera
2023-05-11, 22:05
Medlem
Det här är ju lite intressant också
(FB) Västerås Pride bojkottar tidningen VLT pga Fredrik Virtanen - "För säkerhets skull"
Citera
2023-05-11, 22:07
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dundersnyting
Är du en sådan där pedofil som blev det av övergrepp och tror att det är normalt på något sjukt sätt?

Nej. Och varför detta jävla tjat om pedofili? Jag har sagt upprepade gånger att det finns ingen forskning som säger att transvestiter skulle vara överrepresenterade när det gäller pedofili. På de här sagostunderna, knullar de barnen eller?
Har de någon form av sexuell aktivitet alls? Om inte så kan du ju lägga ner pedofilvinklingen.
Citera
2023-05-11, 22:08
Medlem
bengtochjags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trivselgruppen
Föga otippat när parallellerna är så tydliga.

Grundidén i drag är clowneri i det motsatta könets kläder. Hur gör du för att själv tro på påståendet att det inte är kläderna du vänder dig emot?

Grundidén med DQ's är att leva ut sin sexuella fetish, vilken är att klä sig i kvinnliga kläder, ofta med en grov överdrift och anspelning på sex. Och det är inte den grundidén jag menade i mitt förra svar, det är grundidén att barn ska lära sig "normkreativitet" och ifrågasätta sin könstillhörighet.

Sluta spela dum din lilla pedofilfrämjare

Varför vill du att perverterade gubbar ska få dina skattepengar för att läsa sagor för barn?

Varför tycker du inte att de förskolepedagoger som vi redan avlönar med skattemedel kan göra det jobbet?
Senast redigerad av bengtochjag 2023-05-11 kl. 22:10.
Citera
2023-05-11, 22:10
Medlem
Trivselgruppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bengtochjag
Grundidén med DQ's är att leva ut sin sexuella fetish, vilken är att klä sig i kvinnliga kläder, ofta med en grov överdrift och anspelning på sex.
Vem har tutat i dig det här? Det stämmer inte.
Citera
2023-05-11, 22:12
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Förstår du inte var indoktrinering innebär?

"Indoktrinering kan betyda dels upplärning, instruering, dels politisk påverkan, hjärntvätt. Ordet kommer av doktrin som betyder lära, lärosats, åskådning. Till skillnad från annan undervisning går indoktrinering ut på att få eleven att omfatta en given doktrin utan att ifrågasätta den."

Det är detta dom gör på sagostunderna.
Så nu har vi gått från irreversibla medicinska ingrepp till indoktrinering. Vad är det som indoktrineras?
Citera
2023-05-11, 22:14
Medlem
Citat:
Nej. Och varför detta jävla tjat om pedofili? Jag har sagt upprepade gånger att det finns ingen forskning som säger att transvestiter skulle vara överrepresenterade när det gäller pedofili. På de här sagostunderna, knullar de barnen eller?
Har de någon form av sexuell aktivitet alls? Om inte så kan du ju lägga ner pedofilvinklingen.

Skulle du kommit på tanken att kvinnliga prostituerade och porrskådespelerskor ska umgås med barnen så att i synnerhet små flickor får lära sig en "alternativ livsstil"?
Citera
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Grundidén med DQ's är att leva ut sin sexuella fetish, vilken är att klä sig i kvinnliga kläder, ofta med en grov överdrift och anspelning på sex. Och det är inte den grundidén jag menade i mitt förra svar, det är grundidén att barn ska lära sig "normkreativitet" och ifrågasätta sin könstillhörighet.

Sluta spela dum din lilla pedofilfrämjare

Varför vill du att perverterade gubbar ska få dina skattepengar för att läsa sagor för barn?

Varför tycker du inte att de förskolepedagoger som vi redan avlönar med skattemedel kan göra det jobbet?

Visst. Dame Edna tex anspelade ju på sex hela tiden.
Citera
Medlem
bengtochjags avatar
Citat:
Så nu har vi gått från irreversibla medicinska ingrepp till indoktrinering. Vad är det som indoktrineras?

Men för helvete, läs tråden era jävla NPC-hjon.

Vi har gått igenom detta tusen gånger nu. Jag vet att ni läst svaren också, så vänligen sluta spela dumma. Jag vet att ni är äckliga men ni är väl inte fullkomligt inkompetenta till att läsa?
Citera
Medlem
Trivselgruppens avatar
Just det, jag glömde att svara på dina viktiga frågor.
Citat:

På A svarar jag att jag inte vill det, och på B svarar jag att jag inte tycker det. Nu är det dags för en fråga från mig till dig: Varför tycker du att jorden är platt?
Citera
2023-05-11, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trivselgruppen
Skriver under? Vad menar du?

Jag menar precis som jag skriver. Skriver du under på principen? Alltså håller du med om principen?

(Är det nån sorts debatteknik att låtsas vara korkad och inte förstå enkla frågor?)

Citat:
"Har med sex att göra"? Jag tror säkert att de har sex. Jag tror också att de inte är dummare än att blanda in snuskig humor i sina shower för vuxna. Har du några belägg för att de har utsatt några barn för något olämpligt? Var och när skedde i så fall det?

Återigen får jag en stark känsla av att du bara låtsas vara korkad för att grumla bort sakdebatten.

Ja, de utsätter barn för något olämpligt eftersom de sätter dem i ett sexuellt sammanhang. Har något med sex att göra = sexuellt sammanhang.

Att karaktärerna är något dessa män går in i för att få utlopp för sin sexualitet är som sagt helt uppenbart. Man måste ägna sig åt riktigt avancerad mental akrobatik för att lyckas förneka det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in