Citat:
Ursprungligen postat av
fendaden
Det börjar med 'sagostund' men snart eskalerar det till vad vi ser i USA - twerkande och sexuellt utmanande dansande.
"Var inte nervös" säger Johan Pehrson.
Inom loppet av några år klär vi upp 6-åriga barn i latexdressar.
Pedofili är den sista biten i hela det satanistiska HBTQI+ pusslet som behöver komma på plats inför västvärldens annalkande fall.
Snälla håll käften. Det kryllar av pervon som är straighta, ska vi anta att straighta är into äckliga djävulska saker på grund av sin läggning?
Hbtq kommer aldrig acceptera pedofiler, dagen det händer är hbtq dött och det vet hela rörelsen och 99,9% av hbtqare är emot pedofiler.
Även om jag anser att det är skevt när dom vill vara i närheten av barn (jag som vuxen finner det väldigt tråkigt och helt ointressant liksom) så har ens läggning eller sätt att leva på(om man klär sig på visst sätt eller är transgender då) ingen direkt påverkan om hur ens sexuella intressen är.
Känner ingen hbtqare som skulle vara into något annat än lämpliga saker och känner t.ex. homosexuella som är mer normala än hälften av straighta när det kommer till sexualitet, där några av dom straighta ofta gillar att töjja på gränser, snackar om att "förbjudna äpplet lockar" eller vissa flashbackare anser att gubbar ska kunna ha sex med 13 åringar(alltså att ta bort byxmyndighetsåldern) vilket jag finner riktigt skumt & fel då det har motsatt effekt på vissa människor, t.ex. mig då det känns bara icke sexuellt och avtändande samt äckligt.
Det är lika löjligt som att kalla alla högerpartier nazistiska satanister.