2023-05-11, 03:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakvendt
I 2013 var han 22 år, så han har sikkert bodd sammen med familien i Korsør, de fleste ungdommer bor delvis hjemme når de er 22. Det sies ikke hvor lenge familien hadde bodd i Korsør. Mitt poeng er at han sansynligvis har hatt en tilknytning ganske nære EMs hjem i 2013. EM var ca 14 år i 2013 og de har sikkert møtt hverandre på gata.

Angående Skælskør; kanskje han fortsatt har tilknytning der; om man kjører vei 157 nordover mot Sorø fra Skælskør, passerer man Kirkerup der 13-åringen ble kidnappet. Han har sikkert kjørt der mange ganger og kjenner området.

Sommmer 2021 flytter familien F fra Slagelse by til Kirkerup.
Citera
2023-05-11, 06:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skaebne
Sommmer 2021 flytter familien F fra Slagelse by til Kirkerup.
Er familien F den 13-årige pike og hennes familie?
MGM bodde da i så fall i en periode i samme by (Slagelse) som den 13-årige pike, og MGM kan kanskje eventuelt ha begynt med å observere henne og hennes bevegelser allerede i 2021 eller tidligere?
Jeg spekulerer på om det kan ha vært slik at han observerte henne og hennes bevegelser i Slagelse og om det kan ha vært slik at MGM kan ha skaffet seg informasjon om hvor hun flyttet for deretter å observere hennes bevegelser i Kirkerup.
Senast redigerad av z-z-z 2023-05-11 kl. 06:10.
Citera
2023-05-11, 06:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Funderingar har jag men har inte riktigt ordning på vart han befunnit sig, där har du grävt fram mer ju. 👍

Föräldrarna lär väl vara i Høng sen 2013.
Sen har jag fattat det som att han har en äldre bror och en yngre syster, ingen aning vart brodern bodde. Systern kanske bodde hemma fortfarande?
Det jag erinrar mig via fb var att hans mormor dog i slutet på 2016 men det stod inte mer än text om saknad och rest in peace.

Om man ser på vart han befunnit sig genom åren kanske det är lättare att lägga nån teori kring Emilie och även som potentiellt suspekt ang andra försök till överfall.

Han verkar röra sig i sk comfort zone. Ställen han är bekväm med.
Alla sträckor/restider är väldigt korta.
Korsør - Regnemarks Bakker. 36 min?
Korsør - Slagelse. 18 min?
Slagelse - Regnemarks Bakker. 29 min?

Tittade här:
https://map.krak.dk
Med visst tilläggstid beroende på vart han sen for eller stannade mer exakt.

OM han hade nycklar till Slagelse kanske han tänkt förklara sig med att han "bara" åkte till lägenheten - om nu polis iakttagit honom ute på natt/tidig morgon via nån kamera.
Samma sak mot Regnemarks Bakker.
Han skulle väl "bara" åka till Roskilde..

Men polis var väl mer intresserade av olika tågstationer initialt. Emilie hade ju försvunnit självmant. Så det var väl lugnt för hans del.

2021 rör han på sig rejält.
Byter ut både lgh i Slagelse och den mörbultade silvergrå bilen nästintill samtidigt.
Svart Hyundai visar han upp 30 maj 2021 på fb. 1 juli 2021 har han fått nycklarna till huset i Korsør.

Tidspannet är intressant i sig då de efterlyser vittnen (07-09).
Om det nu är denna Hyundai och om han dödat Emilie har det varit snabbt förlopp efter hon gissningsvis blev överfallen vid tunneln kl 04 någonting.
Ändå måste han befunnit sig nånstans innan och förgripit sig på Emilie.

Sen undrar jag om han på ett vis eskalerar.
Har Filippa i åtanke i och med hans extremt udda bortrövande.
Att han iscensätter den ultimata fantasin IRL, dvs att kidnappa en ung tjej och hålla henne fången och vid liv en viss tid och förgripa sig sexuellt.
Detta kanske var tanken med Emilie?
Tack gode gud de hittade Filippa..
Takk for dine funderinger og informasjon
Angående at MGM har en yngre søster: Kanskje MGMs søster traff EM (hvis de feks gikk på samme skole eller fritidsaktiviteter) og kanskje MGM i så fall hadde hilst på EM i forbindelse med eventuelle treff mellom hans søster og EM?

Takk for oversikt over comfort zone, oversikt over datoer i forbindelse med flytting, biler, nøkler til nytt bosted og etterlysning.

Hvis jeg forsto rett det som Skaebne nylig skrev ("Sommer 2021 flytter familien F fra Slagelse by til Kirkerup."), så bodde den 13-årige piken og hennes familie tidligere i Slagelse og de flyttet fra Slagelse til Kirkerup sommeren 2021. MGM kan kanskje ha begynt med å kartlegge den 13-årige pikens bevegelser allerede i 2021 (eller tidligere) i løpet av den perioden da han bodde i samme by som henne i Slagelse? MGM er en veldig farlig mann og det er veldig bra at så mange hjalp til slik at den 13-årige piken ble reddet.

Hvis MGM er GM i EM-saken, så er det kanskje mest sannsynlig at han begikk voldtekt av EM innendørs i en leilighet eller i et annet lokale som han hadde tilgang til (ettersom MGM er siktet for å ha voldtatt den 13-årige piken på MGMs adresse og på MGMs arbeidsplass).

Jeg tenker at det kan ha vært slik som du skrev om at MGM eskalerer m.m.

På en av de tre siste podcastene som jeg linket til, så var det en person som foreslo en teori om at drapet på EM eventuelt kunne ha vært et uhell hvis MGM er GM i EM-saken og hvis MGM dermed er en serieforbryter. Jeg har ikke lest om noen GM som kidnapper flere BO for å voldta de og for å deretter slippe de fri, så derfor tenker jeg at en slik teori ikke kan være så veldig sannsynlig.

Citat:
Ursprungligen postat av Bakvendt
I 2013 var han 22 år, så han har sikkert bodd sammen med familien i Korsør, de fleste ungdommer bor delvis hjemme når de er 22. Det sies ikke hvor lenge familien hadde bodd i Korsør. Mitt poeng er at han sansynligvis har hatt en tilknytning ganske nære EMs hjem i 2013. EM var ca 14 år i 2013 og de har sikkert møtt hverandre på gata.

Angående Skælskør; kanskje han fortsatt har tilknytning der; om man kjører vei 157 nordover mot Sorø fra Skælskør, passerer man Kirkerup der 13-åringen ble kidnappet. Han har sikkert kjørt der mange ganger og kjenner området.
Takk
Du har rett i at de fleste bor hjemme med foreldre i den alderen, og jeg er enig i at MGM sannsynligvis hadde en tilknytning ganske nær EMs hjem i 2013.
Ja, jeg tenker også at MGM kjenner områdene i Skælsør og Kirkerup veldig godt.

Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Ganske sikker på at EM bodde på denne adressen;
J3ns B@ggesens Gade 19.
Lett å huske når adressen er vegg i vegg med kinoen.
Huset ser ut til å ha blitt solgt 2017, så da er det vel greit å skive adressen.
Takk for informasjon
Senast redigerad av z-z-z 2023-05-11 kl. 07:28.
Citera
2023-05-11, 08:28
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Takk
Angående at MGM har en yngre søster: Kanskje MGMs søster traff EM (hvis de feks gikk på samme skole eller fritidsaktiviteter) og kanskje MGM i så fall hadde hilst på EM i forbindelse med eventuelle treff mellom hans søster og EM?

Takk for oversikt over comfort zone, oversikt over datoer i forbindelse med flytting, biler, nøkler til nytt bosted og etterlysning.

Hvis jeg forsto rett det som Skaebne nylig skrev, så bodde den 13-årige piken og hennes familie tidligere i Slagelse og de flyttet fra Slagelse til Kirkerup sommeren 2021. MGM kan kanskje ha begynt med å kartlegge hennes bevegelser allerede i 2021 (eller tidligere) i løpet av den perioden da han bodde i samme by som henne i Slagelse. MGM er en veldig farlig mann og det er veldig bra at så mange hjalp til slik at den 13-årige piken ble reddet.

Hvis MGM er GM i EM-saken, så er det kanskje mest sannsynlig at han begikk voldtekt av EM innendørs i en leilighet eller i et annet lokale som han hadde tilgang til (ettersom det har kommet frem at MGM voldtok den 13-årige piken på MGMs adresse og på MGMs arbeidsplass).

Jeg tenker at det kan ha vært slik som du skrev om at MGM eskalerer m.m.
God morgon.
Det är som en mer sydlig version av treriksröset.
Norsk på svensk "mark" diskuterar danskt. 🙃

Det går rent runt i huvudet hur han cirkulerat.
Är detta rätt uppfattat?

Korsør
▪️PWs familj flyttar dit från Skælskør (2010?)
▪️Emilie bodde bredvid biografen i Korsør.
▪️ PWs firmadress (Grønningen 29) är 3 min resväg från Korsør biograf (2013).
▪️Emilie försvinner vid Korsør station(160710)
▪️PW flyttar till villa i Korsør (210701)
▪️F*lippa förs från Sorø till hans villa 2023.

Slagelse
▪️Han skriver kontrakt på lägenhet (160616)
▪️Emilie gick på gymnasiet i Slagelse.
▪️Emilie är i Slagelse innan hon försvinner.
▪️F*lippa bodde i Slagelse fram till 2021.

Sorø
▪️PW får nytt jobb på på Raasdal trading i Sorø (171211) ▪️ Överfall/knivhot vid Sorø Gymnastikefterskole,
15-årig flicka (221108) .
▪️ F*lippa, 13 år, förs initialt till ett folktomt industriområde i Sorø, firmaadress ang hans arbete (230415) .

Roskilde
▪️PW har lägenhet i Roskilde fram till 2016.
▪️Via E20 (från Korsør/Slagelse/Sorø) till Roskilde passeras Regnemarks Bakke där Emilie hittas mördad (161224) .

Övrigt.
Fotbollstränare (ihop med sin äldre bror) för flickor under 18 år år i en lokal klubb, Västsjälland åren 2011/12.
Familjen flyttar till Høng 2013.

Undrar hur högt och insynsskyddat detta var tänkt att bli...

"- Han har holdt sig lidt for sig selv. Sidst jeg så ham var to uger siden, hvor han talte om et hegn, han ville have opført."
(ekstrabladet.dk)
Senast redigerad av develi 2023-05-11 kl. 08:51.
Citera
2023-05-11, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Ganske sikker på at EM bodde på denne adressen;
J3ns B@ggesens Gade 19.
Lett å huske når adressen er vegg i vegg med kinoen.
Huset ser ut til å ha blitt solgt 2017, så da er det vel greit å skive adressen.
Hvis MGM er GM i EM-saken, og hvis han observerte EM og andre tenåringsjenter og kartla deres bevegelser og fant ut hvor de bodde, så kan kanskje noe av denne eventuelle observeringen ha foregått i nærheten av denne kinoen (feks hvis MGM besøkte kinoen der og/eller hvis MGM parkerte bilen sin slik at han hadde utsikt mot de som gikk til og fra kinoen i tillegg til eventuelle observeringer av tenåringsjenter som gikk alene på den stien til og fra Korsør Stasjon)?
Citera
2023-05-11, 08:53
Medlem
Citat:
God morgon.
Det är som en mer sydlig version av treriksröset.
Norsk på svensk "mark" diskuterar danskt. 🙃

Det går rent runt i huvudet hur han cirkulerat.
Är detta rätt uppfattat?

Korsør
▪️PWs familj flyttar dit från Skælskør (2010?)
▪️Emilie bodde bredvid biografen i Korsør.
▪️ PWs firmadress (Grønningen 29) är 3 min resväg från Korsør biograf (2013).
▪️Emilie försvinner vid Korsør station(160710)
▪️PW flyttar till villa i Korsør 2021.
▪️F*lippa förs från Sorø till hans villa 2023.

Slagelse
▪️Han skriver kontrakt på ny lägenhet 160616.
▪️Emilie gick på gymnasiet i Slagelse.
▪️Emilie är i Slagelse innan hon försvinner.
▪️F*lippa bodde i Slagelse till 2021.

Sorø
▪️PW får nytt jobb på på Raasdal trading i Sorø (171211) ▪️ Överfall/knivhot vid Sorø Gymnastikefterskole,
15-årig flicka (221108) .
▪️ F*lippa, 13 år, förs initialt till ett folktomt industriområde i Sorø, firmaadress ang hans arbete (230415) .

Roskilde
▪️PW har lägenhet i Roskilde fram till 2016.
▪️Via E20 (från Korsør/Slagelse/Sorø) till Roskilde passeras Regnemarks Bakke där Emilie hittas mördad (161224) .

Övrigt.
Fotbollstränare (ihop med sin äldre bror) för flickor under 18 år år i en lokal klubb, Västsjälland åren 2011/12.
Familjen flyttar till Høng 2013.

Undrar hur högt och insynsskyddat detta var tänkt att bli...

"- Han har holdt sig lidt for sig selv. Sidst jeg så ham var to uger siden, hvor han talte om et hegn, han ville have opført."
(ekstrabladet.dk)
Takk God morgen
Jeg regner med at det du skrev i oversikten er korrekt informasjon (jeg har ikke oversikt over firmaadresser og tidspunkt for jobbstart på arbeidsplasser). Takk for fin oversikt

Så han ønsket å sette opp et gjerde. En nabo hadde vel sagt noe om at gardinene i huset til MGM brukte å være trukket for. Kanskje det foregikk ting i MGMs hus i Korsør som MGM ikke ønsket at noen skulle se også i tiden før han kidnappet den 13-årige piken?

Eventuelt kan han kanskje ha brukt å ha gardinene fortrekt som en forberedende handling, slik at det ikke skulle bli slik at naboer kunne reagere på at han plutselig begynte å trekke for gardinene?
Senast redigerad av z-z-z 2023-05-11 kl. 08:59.
Citera
2023-05-11, 08:59
Medlem
develis avatar
Citat:
Takk God morgen
Jeg regner med at det du skrev i oversikten er korrekt informasjon (jeg har ikke oversikt over firmaadresser og tidspunkt for jobbstart på arbeidsplasser). Takk for fin oversikt

Så han ønsket å sette opp et gjerde. En nabo hadde vel sagt noe om at gardinene i huset til MGM brukte å være trukket for. Kanskje det foregikk ting i MGMs hus i Korsør som MGM ikke ønsket at noen skulle se også i tiden før han kidnappet den 13-årige piken?
Ofta borta, alltid neddraget.
Han behövde nog ett staket inför sitt skapande av PW Mansion. Huh..
Undrar osökt om det var nåt dolt lönnrum om släkten råkade komma på besök.
Citera
2023-05-11, 09:03
Medlem
Citat:
Ofta borta, alltid neddraget.
Han behövde nog ett staket inför sitt skapande av PW Mansion. Huh..
Undrar osökt om det var nåt dolt lönnrum om släkten råkade komma på besök.
Det er skremmende å tenke på hva slags planer han kan ha hatt. Kanskje han også hadde et lydisolert rom i huset?
Mitt tillegg i forrige innlegg: Eventuelt kan han kanskje ha brukt å ha gardinene fortrekt som en forberedende handling, slik at det ikke skulle bli slik at naboer kunne reagere på at han plutselig begynte å trekke for gardinene?
Senast redigerad av z-z-z 2023-05-11 kl. 09:06.
Citera
2023-05-11, 09:14
Medlem
develis avatar
Citat:
Det er skremmende å tenke på hva slags planer han kan ha hatt. Kanskje han også hadde et lydisolert rom i huset?
Mitt tillegg i forrige innlegg: Eventuelt kan han kanskje ha brukt å ha gardinene fortrekt som en forberedende handling, slik at det ikke skulle bli slik at naboer kunne reagere på at han plutselig begynte å trekke for gardinene?
Låter mkt troligt, då reagerar inte grannarna.
Sen börjar han snacka staket.

Han låter helkonstig samtidigt som han beskrivs så ordentlig och rar.
Citera
2023-05-11, 09:56
Medlem
Citat:
Den 32-årige er sigtet for omkring klokken 11.43 lørdag at have indledt en langvarig frihedsberøvelse af den 13-årige, som han tog med i sin bil og kørte til to forskellige adresser. Heriblandt sin egen.

Kan dette tyde på at planen var å holde henne lenge?

https://www.bt.dk/krimi/her-er-sigtelsen-mod-korsoermanden

Grunnen til at tok 13-åringen til Sorø først, kan jo være at det var skjermet der. Kanskje han tenkte at det ikke var så lurt å ta henne hjem til villakvarteret en lørdag formiddag, så han tok henne dit om natten.
Senast redigerad av Bakvendt 2023-05-11 kl. 10:00.
Citera
2023-05-11, 10:14
Medlem
Citat:
Er familien F den 13-årige pike og hennes familie?
MGM bodde da i så fall i en periode i samme by (Slagelse) som den 13-årige pike, og MGM kan kanskje eventuelt ha begynt med å observere henne og hennes bevegelser allerede i 2021 eller tidligere?
Jeg spekulerer på om det kan ha vært slik at han observerte henne og hennes bevegelser i Slagelse og om det kan ha vært slik at MGM kan ha skaffet seg informasjon om hvor hun flyttet for deretter å observere hennes bevegelser i Kirkerup.

JA. F-familie er 13-åriges.
PW er teenager i Korsør. Det er fejl, at PW-familie flytter til Korsør 2010 (skrevet af Develi).

Jeg tænker at PW 1) er aktiv på internet og Facebook, der findes meget information om unge flickar, og 2) har ibland kørt rundt på natten, eftersom hans kompisar så ham sove i bilen, udenfor forældrenes hus i Høng (efter 2013). Med tiden har han blevet modigere og jager flickar på dagen.
Citera
2023-05-11, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skaebne
JA. F-familie er 13-åriges.
PW er teenager i Korsør. Det er fejl, at PW-familie flytter til Korsør 2010 (skrevet af Develi).

Jeg tænker at PW 1) er aktiv på internet og Facebook, der findes meget information om unge flickar, og 2) har ibland kørt rundt på natten, eftersom hans kompisar så ham sove i bilen, udenfor forældrenes hus i Høng (efter 2013). Med tiden har han blevet modigere og jager flickar på dagen.
Takk for informasjon
Ettersom han sov i bilen utenfor foreldrenes hus i Høng etter 2013, bodde han hos sine foreldre i Høng i en periode (eventuelt før han flyttet til Roskilde)?
Noen fortalte på en podcast at han byttet studier flere ganger og var mye "på byen" og spilte mye poker på den tiden da EM forsvant (dette kan kanskje ha pågått i flere år og kanskje også i 2013?), og jeg spekulerer på om han kanskje av disse grunnene kanskje ikke hadde økonomi til å ha egen leilighet i 2013 og at det eventuelt kanskje også kan ha vært slik i andre år etter 2013?

Det kan ha vært slik som du skrev at du tenker på.
Noen sa at han var sjelden hjemme i sitt hus på Korsør. Dette kan kanskje bety at han eventuelt de seneste årene også har kjørt mye rundt (eventuelt på jakt etter offer?)?
Senast redigerad av z-z-z 2023-05-11 kl. 11:35.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in