2023-05-10, 11:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
Nej, det är ett krig mot samhällets sexualisering och moraliska förfall och det kan bara sluta illa. Säger du ja till transor så är det sadomacho-bögar nästa steg. De har också rätt att finnas.
Men herregud. Märker du inte hur skräckslagen du framstår?

Skaffa dig litet trygghet och var inte en sådan ynkrygg.
Citera
2023-05-10, 12:00
Bannlyst
Citat:
Jag har ingen rädsla alls. Men jag har 5 barn som jag värnar. Du värnar en transa som kallar sig vinhora.

Det är din brist på konsekvenstänk som leder dig fel. Säger du ja till transor så är det sadomacho-bögar nästa steg. De har också rätt att finnas.
Dina skriverier avslöjar att du är skräckslagen. Det inser alla som läser vad du skriver.
Citera
2023-05-10, 12:00
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lpq32
Men herregud. Märker du inte hur skräckslagen du framstår?

Skaffa dig litet trygghet och var inte en sådan ynkrygg.
Jag är helt trygg. Men dina ordval visar hur otrygg du är. Du klarar inte ens att bli emotsagd utan att få panik och kalla motståndaren för elaka ord.

Sluta värna transor före barn. När du fått familj blir det enklare att förstå vad jag menar.
Citera
2023-05-10, 12:01
Bannlyst
Tycker transpedofilerna drar till Hammarkullens bibliotek där ett gäng muslimska 15 åringar hållt hela stället i järngrepp sen i höstas, där det frekvent förekommit hot mot HBTQ personer.

Skulle vara skoj att se hur Ali Khan släkten tar emot dom.
Citera
2023-05-10, 12:01
Medlem
AbortRetryIgnores avatar
Citat:
Det är vinhoran som har paniken. När han inte får läsa sagor för barn spyr han ur sig massor med otidligheter mot SD.
Som det står i den länkade SVT-artikeln:

Citat:
Jag undrar om han har varit på någon av våra sagostunder. Jag tror inte han har varit det med tanke på allt som han påstår. Budskapet i sagostunderna handlar om acceptans, vänskap, kärlek och att våga uttrycka sig på det sätt man vill.

Detta är det enda han säger som i någon mån handlar om SD. Men han nämner varken SD eller Jimmie Åkesson vid namn.

Hur är det att spy ur sig något dåligt?

Den som spydde ur sig dåliga saker var Åkesson.
Citera
2023-05-10, 12:02
Bannlyst
Citat:
Jag är helt trygg. Men dina ordval visar hur otrygg du är. Du klarar inte ens att bli emotsagd utan att få panik och kalla motståndaren för elaka ord.

Sluta värna transor före barn. När du fått familj blir det enklare att förstå vad jag menar.
Nej, jag är fullständigt trygg och kallar bara saker vid dess rätta namn.
Citera
2023-05-10, 12:02
Medlem
Citat:
Kritiken är ju inte rimlig utan ett utslag av panik.

Dessutom är de flesta inte så panikslagna som de högljudda här i tråden.

Nej mitt inlägg, och min kritik, precis som många andras är fullt rimlig. Den blir inte mindre rimlig för att ”Lpq32” skriver det, utan att bemöta vad som faktiskt sägs.

Du pratar väldigt mycket om ”de flesta” och ”den klara majoriteten”, representerar du dessa eller hur har du kommit fram till det?

Om det är någon som uppvisar tecken på panik är det faktiskt du, och du är den klart mest högljudda i tråden…
Citera
2023-05-10, 12:03
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Nej, jag är fullständigt trygg och kallar bara saker vid dess rätta namn.
Notera att jag inte behöver kalla dig namn alls. Fundera på det.
Citera
2023-05-10, 12:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bjurskan
Nej mitt inlägg, och min kritik, precis som många andras är fullt rimlig. Den blir inte mindre rimlig för att ”Lpq32” skriver det, utan att bemöta vad som faktiskt sägs.

Du pratar väldigt mycket om ”de flesta” och ”den klara majoriteten”, representerar du dessa eller hur har du kommit fram till det?

Om det är någon som uppvisar tecken på panik är det faktiskt du, och du är den klart mest högljudda i tråden…
(FB) Transan "Miss Shameless Winewhore" får gråta ut i SVT ang. sagostunder med barn
Citera
2023-05-10, 12:04
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbortRetryIgnore
Detta är det enda han säger som i någon mån handlar om SD. Men han nämner varken SD eller Jimmie Åkesson vid namn.

Hur är det att spy ur sig något dåligt?

Den som spydde ur sig dåliga saker var Åkesson.
Du glömde läsa hela artikeln:

Vinhoran:
"Så länge vi har ett klimat och ett parti med den här förfärliga människosynen har jag ett uppdrag att göra världen lite större och mer kärleksfull med mer acceptans och inkluderande."

En sån fin accepterande människosyn vinhoran har om SDs åsikter. Alla accepteras. Utom SD som har en förfärlig människosyn. Som vänstern alltid gör, sätter sig på höga hästar och känner sig moraliskt överlägsna. Men det är motsatsen till Tolerans.
Senast redigerad av Lund-NoGo-zone 2023-05-10 kl. 12:08.
Citera
2023-05-10, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnWicks
Aa jäkligt sexigt att ha snygga kläder och smink. 😂 Är inte du töntig som hänger på FB? Måste vara töntstämpel om något 😂
Du hajar inte, du är en mes som bara tillåter dig själv smink och utstickande kläder tillfälligt när du gått in i ditt "kvinnliga jag"
Du har en förlegad syn på könsrollerna
Citera
2023-05-10, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bengtochjag
Tack för att även du försöker förklara för denna imbecill vad som faktiskt gäller, men tyvärr så är det inte möjligt att föra en vettig, konstruktiv dialog med denna användare.

Jag uppmanar därför samtliga i denna tråd att sluta svara på användaren "Lpq32" då han enbart är här för att söla ned tråden med hundratals inlägg för att späda ut de inlägg som faktiskt tar upp det problematiska.

Tack.

Jag kom in i tråden nyligen och ska erkänna att jag inte hängt med helt. Men ja, individen i fråga kan uppenbarligen inte varken argumentera eller tänka själv. Jag följer din uppmaning och utelämnar Lpg32.

Hoppas att någon form av seriös diskussion kan föras framåt. Någon annan som är för det här som orkar ta sig tid att bemöta kritiken?

Med riktiga argument då, och inte härskartekniker som ”du är rädd”.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in