2023-05-10, 07:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Det var inte lika roligt när man sätter sig in i det du skickar, eller hur? Bättre att försöka lura svenssons med ditt smörsnack kring gaslightning.

Jag tycker snarare experimentet bevisar något annat som ligger högt på din agenda - att man inte kan framtvinga en könsdysfori. Du verkar rädd för att en barn ska snappa upp det här med drag queens och vilja korrigera sitt kön - något som uppenbarligen inte fungerar enligt experimentet.

Barn (dvs upp till 18 års ålder) som har dessa önskemålen har inte blivit indoktrinerade för det går helt enkelt inte.

Skönt att se dig krypa tillbaka till "dina egna vänsterfränder med andra avskum" när jag drog ner brallorna på dig.

Du är ju sjuk på riktigt. Inbillar dig att jag försöker få folk att inte fördjupa sig och förstå det sjuka i det jag själv tagit upp. Det är du som backat upp dig själv i ett hörn samtidigt som du inbillar dig att jag är skraj.

Allt psykfall som Money, Kinsey och alla dessa andra fanskap bevisar är att du och dina gelikar för ett krig mot naturen ni aldrig kommer vinna.

Jag hoppas innerligt en dag att du slutar känna dig så här äckligt stolt över att vara en psykopat som du beviserligen gör. Och att du aldrig slutar må skit därefter.
Citera
2023-05-10, 07:38
Medlem
AbortRetryIgnores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Rätten att få sprida pedofili och mental ohälsa? Nej din lilla vänsterpedofil, transor hör hemma på sluten avdelning, inte på daghem.
Tabula rasa. Det tomma bladet. Ett samhälle utan innehåll, där särarter utraderats för att ett perfekt Nytt Samhälle ska uppstå spontant; ett planerat men spontant samhälle.

Men den här gången ska det minsann fungera, för alla andra gånger gjorde de fel. Precis som alla andra fanatiker drömt om genom historien.

Lockande tankegångar?
Citera
2023-05-10, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skyggedans
Det är fixeringen kring våra barn som är problemet. Jag spekulerar att om inte homolobbyn backar kring denna utveckling så kommer det leda till konflikter och fysiska angrepp inom samhället.

Ett pedo kan vara straight men en bög är alltid pedo. Så säger man ofta i gaykretsar lite skämtsamt...
Citera
2023-05-10, 07:39
Medlem
Maureliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Babsan och Farbror Barbro kunde visas på tv utan att nymoralister skrek om propaganda, de stackars barnen och allt vad ni nu skriker om.

Ni är som ett gäng gnälliga kärringar. Ta och kamma er.
Det var någonting annorlunda då, någonting man skrattade åt, det var för vuxna!

Det är annorlunda nu, speciellt när man siktar in sig på barnen!
Citera
2023-05-10, 07:41
Medlem
Citat:
Vilka pedofila ritböcker?
https://twitter.com/miraaksoys/status/1588821289778974720?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5 Etweetembed%7Ctwterm%5E1588821289778974720%7Ctwgr% 5Ebb4375f1cc659496d0853ba0bf2ed6ac5d3bdcca%7Ctwcon %5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.covid-19-informationscentret.se%2F2022%2F11%2F05%2Fen-woke-bild-sager-verk ligen-mycket-mer-an-1-000-ord%2F

Läs denna med
https://www.varldenidag.se/nyheter/rfsu-bok-till-forskolor-uppror-manar-barn-till-sexuell-aktivitet/repwco!cry11WiVJ@MgNMksrTHI8w/
Senast redigerad av dundersnyting 2023-05-10 kl. 07:47.
Citera
2023-05-10, 07:42
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bengtochjag
Ni som sett partiledardebatten igår uppmärksammade kanske Jimmie's kommentar om att en "skamlös vinhora" inte borde få skattemedel för att ha sagostund med barn.

Vinhoran själv får nu gråta ut i SVT där han försvarar sina obehagliga möten med barnen.
Inte en enda motfråga ställs från SVT, exempelvis varför svenska skattebetalare skall åläggas att försörja denna man och hans sexuella böjelser, som han känner är så viktiga att dela med sig av till barn.

– Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, säger Miss Shameless till Kulturnyheterna.

– Jag tycker att det är helt vansinnigt att ”Skamlös vinhora” får skattepengar för att läsa sagor för barn. Där går åtminstone min gräns, sade Jimmie Åkesson under debatten.

Miss Shameless svarar på kritiken:

– Jag har två namn. Miss Shameless läser sagor för barn när jag åtar mig det uppdraget. Sedan har jag ett annat namn, Miss Shameless Winehore, när jag gör vuxenevenemang. Sagostunderna är framtagna för barn och anpassade för barn. Jag undrar om han har varit på någon av våra sagostunder. Jag tror inte han har varit det med tanke på allt som han påstår. Budskapet i sagostunderna handlar om acceptans, vänskap, kärlek och att våga uttrycka sig på det sätt man vill.

https://www.svt.se/kultur/miss-shameless-om-partiledardebatten-vet-inte-om-jag-ska-skratta-eller-grata

Diskussion:

Är det verkligen sånt här som vi skattebetalare i Sverige anser att det är lämpligt att våra skattepengar går till?

Skulle "Drag Story Hour" vara en "thing" om det inte finansierades med skattemedel?

Vänligen diskutera och ge er syn på saken.

Mvh, Bengtochjag
Ja. Det faktum att Shameless får gråta ut lika mycket som Jimmie Åkesson när han känner sig kränkt av etablissemanget tyder på att vi har en stark demokratisk journalistik i landet. Skulle vem som helst tåla att bli påhoppad under primetime? helt rätt att Shameless fick chansen att ta la ut.

Drag Story är ingen "thing". Tittarsiffrorna blev låga men trots det har 99 procent av den svenska befolkningen valt att inte göra offentliga på hopp på dem. Ett undantag från denna befolkning är Jimmie Åkesson
Citera
2023-05-10, 07:43
Medlem
Någon som vet vart man anmäler sitt barn till dessa läsningar? Tror Saga är intresserad nämligen.
Citera
2023-05-10, 07:43
Medlem
Citat:
Spelar ingen roll. Ren hysteri från er i syjuntans sida.
Och där kom den.

Det finns få saker en svensk är så rädd för som att bli betraktad som tråkig.

Pedofilernas ord till barnet:
--Var inte rädd...

Pedofilernas ord till barnets förälder:
--Var inte tråkig.
Citera
2023-05-10, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lastpall500kg
Män som inte har egna barn men gärna vill vara nära andras barn får mina varningsklockor att ringa.

När mannen också kallar sig för en skamlös vinhora och klär ut sig till en promiskuös kvinna blandad med clown-inslag så blir jag riktigt orolig.

När detta sedan finansieras med skattemedel och inte får ifrågasättas blir jag övertygad om att det är en skadlig psyop. Kolla på USA där de har extremt problem med pedofiler i skolor som ger i hemläxa att låta barn beskriva sexuella fantasier de kan komma på.

Dessa transor gillar också att ha "personliga relationer" med barn där de delar hemligheter. Vad delar transan med sig av?

Hur fan blev samhället så här degraderat?
Det är absolut en psy-op. Här kan du se en intervju från 1985 med en KGB-avhoppare som förklarar planen.

https://youtu.be/pOmXiapfCs8
Citera
2023-05-10, 07:49
Medlem
Skyggedanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lastpall500kg
Ett pedo kan vara straight men en bög är alltid pedo. Så säger man ofta i gaykretsar lite skämtsamt...

Har hört samma. Jag hade för ett par år sen två arbetskamrater som var homosexuella. Hängde med dem och deras gäng på några fester och den kulturen man observerade var så jävla osund. Förutom drickandet och drogerna, en extrem fixering kring ungdom och skönhet. Ju yngre desto bättre. Det är äckligt.
Citera
2023-05-10, 07:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KillenArCP
Känner du dig åldersdiskriminerad Eva89 år? Tänk på alla förskollärare som ska prompt ta hand om småbarn och inte gymnasieelever. De är nog för att de är pedofiler också!
En förskollärare har utbildning för att jobba med barn.

En gymnasielärare har utbildning för att jobba med gymnasieelever.
Citera
2023-05-10, 07:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Maurelius
Det var någonting annorlunda då, någonting man skrattade åt, det var för vuxna!

Det är annorlunda nu, speciellt när man siktar in sig på barnen!
Ja men barnen tar ingen skada av det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in