Citat:
Ursprungligen postat av
different_trip
Det var inte lika roligt när man sätter sig in i det du skickar, eller hur? Bättre att försöka lura svenssons med ditt smörsnack kring gaslightning.
Jag tycker snarare experimentet bevisar något annat som ligger högt på din agenda - att man inte kan framtvinga en könsdysfori. Du verkar rädd för att en barn ska snappa upp det här med drag queens och vilja korrigera sitt kön - något som uppenbarligen inte fungerar enligt experimentet.
Barn (dvs upp till 18 års ålder) som har dessa önskemålen har inte blivit indoktrinerade för det går helt enkelt inte.
Skönt att se dig krypa tillbaka till "dina egna vänsterfränder med andra avskum" när jag drog ner brallorna på dig.
Du är ju sjuk på riktigt. Inbillar dig att jag försöker få folk att inte fördjupa sig och förstå det sjuka i det jag själv tagit upp. Det är du som backat upp dig själv i ett hörn samtidigt som du inbillar dig att jag är skraj.
Allt psykfall som Money, Kinsey och alla dessa andra fanskap bevisar är att du och dina gelikar för ett krig mot naturen ni aldrig kommer vinna.
Jag hoppas innerligt en dag att du slutar känna dig så här äckligt stolt över att vara en psykopat som du beviserligen gör. Och att du aldrig slutar må skit därefter.