Citat:
Ursprungligen postat av
zatar
Tyck gärna att mina åsikter är skit, tyck jag gärna att jag är gammeldags i mina värderingar. Vi kan tycka olika. Hur saker än spinner i media, så är det faktiskt så att en sida vill tysta en annan. Och det har inget att göra med det ensidiga lotteriet.
Jag är en gubbjävel och jag tycker lite som jag tycker.
Gen Z är ofta rätt based. Det är vidriga millenials i lyxiga lägenheter och kaka till folket som man borde foka på.
Gissa vem kritiken fokar på i slutänden?
Förstår vad du försöker säga, eller vad du menar.
Sandra har obönhörligen framtiden långt bakom sig numera. Färgglada sura godisar med utgånget datum från Matsmart? Inte särskilt inspirerande eller nytänkande. Att hon är elak om än inlindat upptäckte jag för många år sedan, har följt henne sedan starten och verkligen läst bloggen med glädje. DÅ! Både hon och lufsiga Björn tycks ha en von oben attityd som dom absolut inte behärskar att paketera ens lite diskret. Tänker att någon anledning till att hon blivit dumpad så många gånger av fd pojkvänner och sambos måste det finnas. Om man rannsakar sig själv någon gång så inser man att man inte själv varit nån stjärna alltid..
Den torftiga och gnälliga bloggen står för en rejäl inkomst. TV serier i tonårsstil är passé nu, marknaden är mättad och det är svaret hon fått från olika producenter då förslag till uppföljare till "Det handlar om dig" kom på tal. Den serien var för mig som gammalt Sandra fan en stor besvikelse. Förhållandet mellan Sandy B och lufsiga Björn kommer inte att hålla i längden trots att dom träffats på "äldre dar". Dom har lovat varandra att hålla ihop i 5 år efter grabben föddes iaf. Allt därefter får nog ses som bonus. På något sätt tycker jag ändå att han förtjänar bättre än att lämna sin stad och sin familj till 100%. Hon är för fanken lika mobil och sk frilans som han är. Dessutom tror jag det skulle inspirerat henne till avsevärt bättre jobbresultat om hon tittat utanför sin Sthlms bubbla, sin mamma och sitt navelskådande.