2023-05-02, 14:16
Medlem
Silverglitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heyhalloon
Nyfiken om Elle har några krav på deras bloggare. Är under kritik nu. Antar att hon brukade vara storasyster till sina läsare.... med råd om liv och kärlek. Nu är det många reklamlänkar till diverse kläder och smycken som hon vill att vi ska klicka på.

Jag har slutat läsa
Instämmer. Läser inte heller bloggen som för det första är nerlusad med reklam och för det andra innehåller ytliga inlägg av en fantasilös bloggerska.
Citera
2023-05-02, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galenkattkvinna
Hon vill väl provocera typ, inte för att det är speciellt provocerande hehe! Typiskt henne. Absolut rimligt att ta något glas vin en måndag men att dricka dagligen och dessutom börjar posera med vinglas framför tvättställningen känns både lite löjligt och sorgligt.

Men hon verkar lite triumferande för att hon kan förutse vad hon kommer att få kritik angående, men det gör ju inte det konstanta drickandet mer normalt eller hälsosamt.
Bloggen är numera endast ett sätt att hantera kritiken från vanliga människor här på fb och att fylla på med reklamlänkar till förbannelse. Kommentarsfältet på själva bloggen styrs med järnhand så där finns ingenting annat än gulligheter🙄
Men att inbilla sig att hon ligger steget före i form av att skapa nya inlägg som provocerar pöbeln kan hon glömma. Hon är så extremt förutsägbar att även ett förskolebarn skulle kunna förekomma henne!
Citera
2023-05-02, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissAntrophy
Bloggen är numera endast ett sätt att hantera kritiken från vanliga människor här på fb och att fylla på med reklamlänkar till förbannelse. Kommentarsfältet på själva bloggen styrs med järnhand så där finns ingenting annat än gulligheter🙄
Men att inbilla sig att hon ligger steget före i form av att skapa nya inlägg som provocerar pöbeln kan hon glömma. Hon är så extremt förutsägbar att även ett förskolebarn skulle kunna förekomma henne!
Ja hon är förutsägbar. Vi har ju redan siat om att hon kommer blogga i reaktion till skvallret här.

Jag känner även numera, med facit i hand så att säga, att allt var en chimär. Tror t.ex inte Magnus var så hemsk att klockorna stannade, som hon fick det att se ut. Hon dramatiserar och gnäller ju mycket över mindre problem.
Citera
2023-05-03, 08:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solinvictus86
Jag känner även numera, med facit i hand så att säga, att allt var en chimär. Tror t.ex inte Magnus var så hemsk att klockorna stannade, som hon fick det att se ut. Hon dramatiserar och gnäller ju mycket över mindre problem.

Oh, vilken otroligt fräsch och begriplig kommentar. Ja, varför skulle någon som gnäller idag varit med om något sårande för flera år sen? Nej, låt oss anta att hon bara låtsades vara helt förstörd, nu när hon gäller över mindre saker idag. Höj av oklar anledning upp honom lite såhär några år senare för att sänka henne ett snäpp.

Jesus... Man vet ibland inte om man ska fnissa eller gråta en sekund när man läser här.
Citera
2023-05-03, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sokeri
Oh, vilken otroligt fräsch och begriplig kommentar. Ja, varför skulle någon som gnäller idag varit med om något sårande för flera år sen? Nej, låt oss anta att hon bara låtsades vara helt förstörd, nu när hon gäller över mindre saker idag. Höj av oklar anledning upp honom lite såhär några år senare för att sänka henne ett snäpp.

Jesus... Man vet ibland inte om man ska fnissa eller gråta en sekund när man läser här.

Hennes upplevelse var säkert att han var hemskt och då var han ju det. Men kanske skulle andra uppfatta honom mindre hemsk, vem vet. Han kanske framställs i onödigt dålig dager men det är ju hennes blogg.

Nu är ju bloggen helt opersonlig vilket är synd, vid uppbrottet från Magnus var hon ju i alla fall uppriktig med sina känslor vilket gjorde bloggen läsvärd. Tycker faktiskt inte heller att hon hänger ut honom särskilt mycket.

Saknar hur bloggen var innan.
Citera
2023-05-03, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galenkattkvinna
Hennes upplevelse var säkert att han var hemskt och då var han ju det. Men kanske skulle andra uppfatta honom mindre hemsk, vem vet. Han kanske framställs i onödigt dålig dager men det är ju hennes blogg.

Nu är ju bloggen helt opersonlig vilket är synd, vid uppbrottet från Magnus var hon ju i alla fall uppriktig med sina känslor vilket gjorde bloggen läsvärd. Tycker faktiskt inte heller att hon hänger ut honom särskilt mycket.

Saknar hur bloggen var innan.

Det är ju det som är smått skrattretande, att visa sin poäng om hur man "med facit i hand" nu 2023 kan säga ditt och datt om ett uppbrott som hände 2016. Det var bara en märklig twist, men det är klart, nu har ju de mest tomma skvaller om Sandra ältats om och om igen så när man bara står och maler om hennes skeva mammaroll och alkoholkonsumtion så tja varför inte börja fundera på om hennes ex för SJU år sen ändå inte var så hemsk (som det i ärlighetens namn mest skvallrades om i exempelvisden här tråden och inte alls i samma utsträckning av Sandra själv... för, som sagt, sju år sen).
Citera
2023-05-03, 16:26
Medlem
Citat:
Det är ju det som är smått skrattretande, att visa sin poäng om hur man "med facit i hand" nu 2023 kan säga ditt och datt om ett uppbrott som hände 2016. Det var bara en märklig twist, men det är klart, nu har ju de mest tomma skvaller om Sandra ältats om och om igen så när man bara står och maler om hennes skeva mammaroll och alkoholkonsumtion så tja varför inte börja fundera på om hennes ex för SJU år sen ändå inte var så hemsk (som det i ärlighetens namn mest skvallrades om i exempelvisden här tråden och inte alls i samma utsträckning av Sandra själv... för, som sagt, sju år sen).

Hej!
Hälsa Sandra att hon får ge bloggen lite känsla och meningsfullhet igen😄
🍷🍷
Citera
2023-05-03, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissAntrophy
Hej!
Hälsa Sandra att hon får ge bloggen lite känsla och meningsfullhet igen😄
🍷🍷

Gulligt.

Alltid samma sak, hakar man inte på jargongen att vi följer en alkoliserad snart 40 år gammal mamma med anknytningsproblem och snea tänder som har tandställning i smyg och för dyr/billig klädsel/semester/inredning och inte vet hur man tar hand om sitt barn vid en pool i Rivieran och väl bråkar med sin killes morsa... ja då är man såklart bekant till Sandra 🫡 Snark. Börjar gissa att det är väldigt unga personer som öser ut sitt agg här 🤭

Men låt inte mig störa. Ska väl gå och ta en box vin med Sandra (det är ju ändå dags att vika lite tvätt på en vanlig veckodag) istället för att säga min åsikt när nivån på skvallret i den här tråden börjar bli komiskt elakt.
Citera
2023-05-03, 18:03
Medlem
Citat:

Fnissa tycker jag absolut du ska göra i sådana fall. Vem tusan gråter över en kommentar på fb. Jag tror alltså inte att hon låtsades vara ledsen över Magnus, men jag ser absolut tendenser numera i henne att överdramatisera och tycka lite extra synd om sig själv. Hon vet alldeles säkert att det växt till ett monster eftersom ingen vet exakt vad som skedde. Hon göder det monstret.
Citera
2023-05-03, 18:08
Medlem
Citat:
Gulligt.

Alltid samma sak, hakar man inte på jargongen att vi följer en alkoliserad snart 40 år gammal mamma med anknytningsproblem och snea tänder som har tandställning i smyg och för dyr/billig klädsel/semester/inredning och inte vet hur man tar hand om sitt barn vid en pool i Rivieran och väl bråkar med sin killes morsa... ja då är man såklart bekant till Sandra 🫡 Snark. Börjar gissa att det är väldigt unga personer som öser ut sitt agg här 🤭

Men låt inte mig störa. Ska väl gå och ta en box vin med Sandra (det är ju ändå dags att vika lite tvätt på en vanlig veckodag) istället för att säga min åsikt när nivån på skvallret i den här tråden börjar bli komiskt elakt.

Du minns extremt mkt detaljer för att inte känna henne. Ps den enda som är elak (utan komedi) är Sandra själv.
Citera
2023-05-03, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KCutrone
Du minns extremt mkt detaljer för att inte känna henne. Ps den enda som är elak (utan komedi) är Sandra själv.
Ja hon har absolut en riktigt elak sida. Beijerskan.
Citera
2023-05-03, 21:19
Medlem
hjärtansfröjds avatar
Citat:
Gulligt.

Tonläget, spekulationerna och negativiteten i den här tråden är helt vansinniga. Just när man tror att folk inte KAN dra sjukare slutsatser så blir man överbevisad. Gång på gång. Jag joinar er på ett glas vin eller två eftersom jag såklart också måste känna henne, det gör alla som försöker vara ens en gnutta nyanserade här. Skål!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in