2023-08-19, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solinvictus86
Ja exakt. Det var på en närbild där hon gjorde ett ansiktsuttryck som normalt påverkar glabella som jag noterade att hon har samma avsaknad av rörelse och veckbildning som jag själv har. Jag använder botox där. Dessutom får huden en speciell textur av botox just där, en textur Sandra har.

Ja jag har också använt botox och blev så fort jag såg ett filmklipp av henne när hon höjde ögonbrynen tvärsäker på att hon har botox kring panna och mellan ögonbryn
Citera
2023-08-19, 21:45
Medlem
Skampis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ryssfemm
Undvika solen, plus gener. Jag är ungefär lika gammal som Sandra och har haft turen att trots barn och sömnbrist knappt ha en rynka pga ovan nämnda orsaker. Folk tror ofta att jag är 8-10 år yngre än vad jag är egentligen. Jag har absolut inte kunskap nog för att bedöma om Sandra gjort några ingrepp, men det är alltså fullt möjligt att se yngre ut än sin ålder utan injektioner. Och om hon har det, spelar roll? Känns som att var och varannan lägger fillers eller botoxar rynkor nuförtiden.
Ja samma här faktiskt. Jag närmar mig 40 men har extremt lite rynkor (när jag ler stort är det lite kråksparkar vid ögonen dock). Jag kan bokstavligt talat inte rynka min panna och har aldrig kunnat det. Den är mer eller mindre slät fastän jag höjer ögonbrynen allt jag kan. Så alla måste inte ha botox - ibland är det tur bara.
Men ja jag tycker inte heller det vore någon chock om Sandra gjorde botox. Särskilt lite kända personer lever med stor press att se unga ut...
Citera
2023-08-20, 02:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skampi
Ja samma här faktiskt. Jag närmar mig 40 men har extremt lite rynkor (när jag ler stort är det lite kråksparkar vid ögonen dock). Jag kan bokstavligt talat inte rynka min panna och har aldrig kunnat det. Den är mer eller mindre slät fastän jag höjer ögonbrynen allt jag kan. Så alla måste inte ha botox - ibland är det tur bara.
Men ja jag tycker inte heller det vore någon chock om Sandra gjorde botox. Särskilt lite kända personer lever med stor press att se unga ut...
Sandras glabella var på det klippet jag såg helt utan det rörelsemönstret du beskriver. Botox tar man heller inte alltid för att man har rynkor, utan för att förebygga att de uppstår. Muskeln blir permanent avslappnad i viss utsträckning efter ett antal injektioner.

Håller med om att det verkligen inte är en chock alls om hon använder botox. Snarare tvärtom, tror hon går på regelbundna ansiktsbehandlingar och kommer prova på mer och mer procedurer ju äldre hon blir.
Senast redigerad av Solinvictus86 2023-08-20 kl. 02:28. Anledning: Felskrivning
Citera
2023-08-20, 21:06
Medlem
Varför köper man blåbär när hela Sverige är fullt med blåbär att plocka själv? Eller är det en Stockholms-fason?
Citera
2023-08-20, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Varför köper man blåbär när hela Sverige är fullt med blåbär att plocka själv? Eller är det en Stockholms-fason?

Tyckte att det var roligt att hon var impad över att det var svenska bär, vilket som du skriver finns i skogen och annars i frysdisken året om. Men det är nog lätt att sälja saker I Sthlm ja
Citera
2023-08-21, 06:38
Medlem
I dagens inlägg har Sandra en lista, bland annat detta:

Citat:
Två saker jag gillar med mig själv
Fullföljer typ allt.
Bra på presenter.

Hon måste ju då tycka presentkort på McDonalds och att ge vidare saker hon fått i bud är bra presenter.
Citera
2023-08-21, 08:28
Medlem
DerStiefelknechts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilleskuttarn
I dagens inlägg har Sandra en lista, bland annat detta:

Hon måste ju då tycka presentkort på McDonalds och att ge vidare saker hon fått i bud är bra presenter.
Haha, noterade också det.

Dock har hon väl även – iaf förr om åren – lagt lite krut på dem, typ skapat personliga fotoalbum o.s.v. I övrigt har jag aldrig riktigt fattat tjusningen med att ge bort små miniatyrfigurer som hon ägnade sig åt tidigare.
Senast redigerad av DerStiefelknecht 2023-08-21 kl. 08:30.
Citera
2023-08-21, 09:02
Medlem
Silverglitters avatar
Citat:
Det finns många orörda skogar i Stockholm (ingen avverkning) så det växer mängder med blåbär där. Sandra är för lat för att åka och plocka såklart. Har aldrig hört att hon vandrar, campar eller gör något som liknar friluftsliv. Hon verkar tycka det är så coolt att vara urban och dricka vin på barer och shoppa...gäsp.
Citera
2023-08-21, 11:40
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:

Haha seriöst? Varför köper man äpplen, ägg, gräslök, morötter och fisk?

Nu plockar jag själv blåbär och odlar en hel del, men de allra flesta i Sverige köper såklart sin sylt och sina bär. Hon bor i stan, har ingen bil eller lantställe och jobbar heltid (?). När skulle hon ge sig ut och plocka bär?

Sist hon gav sig ut i skogen för att plocka kantareller gick de ju dessutom vilse. Tur att de även finns färdigplockade på macka på Sture Hof.

https://sandrabeijer.elle.se/om-aven...ilse-i-skogen/
Citera
2023-08-21, 13:35
Medlem
Silverglitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Haha seriöst? Varför köper man äpplen, ägg, gräslök, morötter och fisk?

Nu plockar jag själv blåbär och odlar en hel del, men de allra flesta i Sverige köper såklart sin sylt och sina bär. Hon bor i stan, har ingen bil eller lantställe och jobbar heltid (?). När skulle hon ge sig ut och plocka bär?

Sist hon gav sig ut i skogen för att plocka kantareller gick de ju dessutom vilse. Tur att de även finns färdigplockade på macka på Sture Hof.

https://sandrabeijer.elle.se/om-aven...ilse-i-skogen/
Haha behövs ingen bil för att plocka bär och svamp i Stockholm. Det finns kollektivtrafik. Bara ta med svampkorgen och bärhinken. Massor av folk här som gör så.
Citera
2023-08-21, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silverglitter
Haha behövs ingen bil för att plocka bär och svamp i Stockholm. Det finns kollektivtrafik. Bara ta med svampkorgen och bärhinken. Massor av folk här som gör så.

Fy fan vad tråkigt att plocka bär och svamp. Har bil men inse att alla inte tycker det är roligt. Jag köper allt sånt i affären!
Citera
2023-08-21, 15:12
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KCutrone
Fy fan vad tråkigt att plocka bär och svamp. Har bil men inse att alla inte tycker det är roligt. Jag köper allt sånt i affären!

Samma här. Finns ju hur mycket som helst man kan göra själv om man tycker det är roligt. Sy sina kläder, klippa sitt hår, odla mynta och göra te eller samla johannesört och äta som medicin. Men att tro att Sandra skulle göra något av det är ju helt verklighetsfrånvänt. Hon städar väl inte ens lägenheten själv? Och det gör inte jag heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in