Citat:
Ursprungligen postat av
Silverglitter
Kan inte se något deppigt kring henne
alls. Deprimerade personer orkar inte hålla på och träna, träffa folk och gå på aktiviteter som hon gör. Hon har ju saker på gång hela tiden. Sen var hon ju jättegullig med sonen när de var själva tillsammans.
Finns alla möjliga slags depressioner och deprimerade människor som lever precis som vanligt. Därför närstående ibland blir chockade när någon tar sitt liv eller bryter ihop. Många lever vanliga liv med depression. Sandra kanske självmedicinerar med alkohol dessutom?
Att Sandra är deprimerad är ju ingen spekulation. Hon äter antidepressiva pga det och går regelbundet till psykolog.