2023-05-07, 21:57
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Vem bryr sig om en torsk mot Malmö? Vi får bögstryk av Värnamo. Tro inte att ni är speciella annat än att ni klarar av att fortsätta förstärka en redan dyr trupp samtidigt som ni ratar rekordbud på Hugo Larsson. Måste kännas bra att kunna hålla daddy kommunen i fickan genom säsongen likt den prison bitch ni är och inte behöva tänka på pengar.

Nej, nej, den förlusten var skriven långt innan matchen spelades. Det enda vi kan göra nu är att hoppas på att Nyans bildar ny majoritet i Malmö, anser att slöseri av skattemedel på fotbollen är haram och lägger framtida skattemedel på att omvandla Malmö till ett kalifat där moskébyggen prioriteras framför att hjälpa MFF.

ni riskerar åka ut er trupp visar att det finns 0 hjärta för aik och er 12 miljoners investering är fjärdeval i anfallet och detta är ditt fokus inte konstigt det inte blir förändring med 0 krav från fansen på förändring är du avlönad av lemic ?
Citera
2023-05-07, 21:58
Medlem
mishimas avatar
Orkade inte Häcken spela tre matcher på en vecka? De har ju kört matchintensiva träningar mitt i veckan sedan förra sommaren.

...
Tyckte AIK under en stund andra halvlek visade att de ska inte behöva bli indragna i bottenstriden på sikt.
Citera
2023-05-07, 22:01
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Orkade inte Häcken spela tre matcher på en vecka? De har ju kört matchintensiva träningar mitt i veckan sedan förra sommaren.

...
Tyckte AIK under en stund andra halvlek visade att de ska inte behöva bli indragna i bottenstriden på sikt.

med 0 vilja och inga gjorda mål kommer man inte långt kommer kämpa i botten hamnar garanterat efter bp
Citera
2023-05-07, 22:11
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laddkingen
ni riskerar åka ut er trupp visar att det finns 0 hjärta för aik och er 12 miljoners investering är fjärdeval i anfallet och detta är ditt fokus inte konstigt det inte blir förändring med 0 krav från fansen på förändring är du avlönad av lemic ?
Jag har nog skrivit 5-6 inlägg om hur illa läget ser ut och lyfte problemet med ointresserade spelare som inte mäktar av att springa sen iaf. andra omgången. Att vi torskar borta mot Malmö stad är dock inget annat än business as usual.

Ditt tjat om Lemic är för övrigt bara tröttsamt. Särskilt när du inte mäktar av att dra upp det i en mer kreativ form än "är du avlönad av lemic?"
Citera
2023-05-07, 22:20
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Jag har nog skrivit 5-6 inlägg om hur illa läget ser ut och lyfte problemet med ointresserade spelare som inte mäktar av att springa sen iaf. andra omgången. Att vi torskar borta mot Malmö stad är dock inget annat än business as usual.

Ditt tjat om Lemic är för övrigt bara tröttsamt. Särskilt när du inte mäktar av att dra upp det i en mer kreativ form än "är du avlönad av lemic?"

är du avlönad av lemic ?
Citera
2023-05-07, 22:38
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laddkingen
är du avlönad av lemic ?
Om du tvunget vill veta så arbetar jag med att skapa säkerhetslösningar åt företag på IT sidan. Agentbranschen skulle jag aldrig sätta min fot i. Tydligt nog?
Citera
2023-05-07, 23:06
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Om du tvunget vill veta så arbetar jag med att skapa säkerhetslösningar åt företag på IT sidan. Agentbranschen skulle jag aldrig sätta min fot i. Tydligt nog?

Kan du hacka Rissnekebabens kostschema?
Citera
2023-05-07, 23:08
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Vi blev mosade av Halmstad... Det var fan närmare 4-0 än 1-1. Jag hoppas vid gud att Högmo kör skiten ur spelarna hela veckan. Detta får fan inte gå ostraffat.

Denna matchen var så jäkla lik Mjällby borta förra året. Pissdåliga och utspelade. Men där lyckades vi ändå vinna på något sätt.
Lägg ner fokuset på Allsvenskan och gå all in på cupfinal + Europa.

Häcken är Väcken.
Citera
2023-05-08, 05:39
För tidigt att ropa något än. Vi är endast i början av säsongen och den är lång. Vi kommer hamna i en svacka förr eller senare, även om man njuter just nu så ska det erkännas att det gått lite för bra än vad man trodde det skulle gå. Saker klaffar lite för väl för jag ska känna mig lugn, konstigt nog. Jäkla supporterhjärna, man lever aldrig för att njuta av stunden utan man ser bara hur det kan gå illa.
Citera
2023-05-08, 06:23
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
För tidigt att ropa något än. Vi är endast i början av säsongen och den är lång. Vi kommer hamna i en svacka förr eller senare, även om man njuter just nu så ska det erkännas att det gått lite för bra än vad man trodde det skulle gå. Saker klaffar lite för väl för jag ska känna mig lugn, konstigt nog. Jäkla supporterhjärna, man lever aldrig för att njuta av stunden utan man ser bara hur det kan gå illa.
Tycker också det känns konstigt att folk räknar hem detta redan. Elfsborg är bara 5 poäng efter vid vinst ikväll och vårt första poängtapp kan mycket väl komma redan nästa omgång i Halmstad, de har ju onekligen rutin på att plocka ner topplag på jorden.

23 matcher kvar, det här är inte klart än på långa vägar.
Citera
2023-05-08, 07:28
Medlem
Rubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
Tycker också det känns konstigt att folk räknar hem detta redan. Elfsborg är bara 5 poäng efter vid vinst ikväll och vårt första poängtapp kan mycket väl komma redan nästa omgång i Halmstad, de har ju onekligen rutin på att plocka ner topplag på jorden.

23 matcher kvar, det här är inte klart än på långa vägar.

Nej det ska betydligt mer till för att jag ska börja känna guldvittring. Det blir löjligt att prata guld nu. Jag tror det var 2020 som Norrköping hade sju poäng tillgodo på oss en liten bit in i säsongen och sedan stod vi där som klara mästare och de var inte ens med i toppen.
Citera
2023-05-08, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Jag är fortfarande orolig inför varje match.
Men har börjat inse denna säsong kommer nog sluta bra.
En stor faktor till varför jag redan börjat ha guld i sinne är vi ska inte ut i Europa i år,varje år har de slitit på trupp,men vi på nåt sätt lyckats ta guld ändå hemma medan harvat i Europa,det slipper vi i år..
Sen att vi har en av de bättre trupper på länge,med anfallet som behöver förstärkas samt PJ kommer in.
Vi har en trupp som klarar skador på flesta platser.
Visst kommer nån svacka ,men det kommer bli kortvarig sådan.

Så känner jag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in