2023-05-04, 21:41
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi
Källa?

Jag är uppväxt i Stockholm och inte i innerstaden. Det räcker som källa.
Citera
2023-05-04, 22:11
Medlem
LeifD2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Voltage
Om bara hälften av alla kunde läsa, skulle det inte bli sådana här långa trådar med nonsens.

Och många killar (antar jag) ifrågasätter hur Saga kunde skaffa barn med honom på grund av hans etnicitet osv. Att hon får skylla sig själv osv.
Jag är själv kille, svensk i alla fall några generationer bort. Men när jag läser kommentarer här blir jag inte alls förvånad över att svenska tjejer kan välja utländska män.
Med dom värderingar, bristande kunskaper och inte ens förmåga att tolka/läsa sina egna länkar skulle jag bli förvånad om svenska snygga tjejer skulle välja dom....

Tanken på att det finns andra svenska snubbar än dom skrivit i tråden har inte slagit dig?

Men men, det finns alltid tjerer som dras till skitstövlar oavsett om skitstövlarna är utlänningar eller svenskar.
Citera
2023-05-04, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeifD2
Tanken på att det finns andra svenska snubbar än dom skrivit i tråden har inte slagit dig?

Men men, det finns alltid tjerer som dras till skitstövlar oavsett om skitstövlarna är utlänningar eller svenskar.

Jodå, såklart är det långt ifrån alla inte ens många. Dom verkar bara samlas på FB.
Och jag håller med dig fullständigt.
Citera
2023-05-04, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Varför utelämnar du etnicitet på MGM? Det är viktigt att det framkommer. Sagas bödel är från Somalia. Han tillämpade Sharia för att behålla familjens heder.

Varför är det viktigt?
Citera
2023-05-04, 22:38
Medlem
Alsenos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krimprofessorn
Varför är det viktigt?

Du svarade på ett inlägg som redan hade svaret på din fråga.
Citera
2023-05-04, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alseno
Du svarade på ett inlägg som redan hade svaret på din fråga.

Nä, det stod bara att det är viktigt att det framkommer och att MGM tillämpade sharia, som är en uppenbar gissning. Han var antagligen bara en helt vanlig khat-tuggande somalier som födds in i islam, men inte brydde sig ett skit om det. Möjligen fick han påtryckningar från mer konservativa släktingar om det nu var MGM som utförde dådet.
Senast redigerad av Krimprofessorn 2023-05-04 kl. 22:45.
Citera
2023-05-04, 22:44
Medlem
MikeHanlons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uncorruptable
Tack. Bra grävt om det stämmer. Har han varit våldsam (som rån) tidigare är ju odden avsevärt högre att han är våldsam igen.

Ja det blir väldigt svårt för mig att förstå vad man kan se hos en sådan snubbe som 20 årig tjej idag. Jag menar hittade hon verkligen inget bättre? Seriöst. Väljer inte tjejer mer med omsorg? Typ stabil, trevlig. Gösta 65 är ju ett kap i jämförelse med denne somalier.

Hon tänkte väl med fittan och tycker mörk hud är snyggt. Konstigt?
Citera
2023-05-04, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meiji
Vad har du för källor som styrker, att MGM är far till barnet?

Mamman (eller ngn annan kvinnlig släkting) skrev i sociala media efter mordet, att Saga skulle flytta ihop med sin pojkvän.

Är MGM denne pojkvän, som hon skulle flytta ihop med? Eller är det ngn annan?

Exakt!

Varför kan det inte tex vara ren svartsjuka som fått mgm att mörda
Får jag inte henne skall ingen ha henne
Citera
2023-05-04, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Voltage
Varför antar du att hon hade problem och hängde med fel människor? För att hennes mamma är adopterad som liten? Och hon har en helsvensk pappa?
Det räcker väl att titta på henne så ser du det.. De har en viss stil dessa tjejer som inte ställer några högre krav på sitt umgänge..
Citera
2023-05-05, 00:38
Medlem
Det är så mycket onödigt dravel här inne....
Blir inte riktigt klok på hur det förhåller sig...
Är pappan till barnet o pojkvännen hon skulle bli sambo med samma person? Om det är två olika personer, vem av dom är häktad? Namnet har vi men vilken relation hade dom?
Citera
2023-05-05, 00:43
Medlem
Pandalina4s avatar
Oklart. Ingen vet
Citera
2023-05-05, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nenny75
Det är så mycket onödigt dravel här inne....
Blir inte riktigt klok på hur det förhåller sig...
Är pappan till barnet o pojkvännen hon skulle bli sambo med samma person? Om det är två olika personer, vem av dom är häktad? Namnet har vi men vilken relation hade dom?
Samma person.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in