Citat:
Ursprungligen postat av
Voltage
Om bara hälften av alla kunde läsa, skulle det inte bli sådana här långa trådar med nonsens.
Och många killar (antar jag) ifrågasätter hur Saga kunde skaffa barn med honom på grund av hans etnicitet osv. Att hon får skylla sig själv osv.
Jag är själv kille, svensk i alla fall några generationer bort. Men när jag läser kommentarer här blir jag inte alls förvånad över att svenska tjejer kan välja utländska män.
Med dom värderingar, bristande kunskaper och inte ens förmåga att tolka/läsa sina egna länkar skulle jag bli förvånad om svenska snygga tjejer skulle välja dom....
Citat:
Ursprungligen postat av
milfen88
WORD 🙌🏽💪🏼
Har aldrig sett en svensk tjej tillsammans med en somalier. Sedan såg jag att hon inte var etniskt svensk utan en blandras.
På det hela taget antar jag att hon drog sig till honom eftersom hon själv hade store problem i livet och antagligen var på glid/hängde med fel folk.
Jag är ingen rasist, jag hatar ingen religion eller fredliga människor, men jag råder verkligen samtliga sekulära kvinnor att i högsta grad undvika män som har islamistiska tankegångar eller kommer från familjer med sådana tankegångar. Det slutar sällan bra. Mannen kan vara muslim, men när det blir för mycket religion inblandat eller hederstänk så spring därifrån.